Search icon

TURECKA

Dane

Nazwa: TURECKA IZBA GOSPODARCZA
Krótka nazwa: TURECKA
Data rejestracji: 11 lip 2001 (24 lata temu)
Forma prawna: IZBA GOSPODARCZA
Status: CZYNNY
KRS: 0000020776
NIP: 6681702509
REGON: 31107610000000
Kod pocztowy: 62-700
Miasto: Grabieniec
Województwo: Greater Poland
Adres: UL. STEFANA ŻEROMSKIEGO, 37, TUREK, 62-700, TUREK, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 6681702509
Data rejestracji: 26 lut 2003
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
93109012290000000022037782 SANPL 1 Oddział w Turku pl. Sienkiewicza 2 62-700 turecki POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#9411Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
#8230Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
#8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
#6419Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#8299Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7490Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7820Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
#7810Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW

Beneficjenci

Imię Funkcja
WITOLD JAROSŁAW JARECKI Beneficjent
ROMUALDA ZAJDEL-PAWLAK Beneficjent
DAMIAN BRZÓSKA Beneficjent
JACEK JAN WZOREK Beneficjent
MAREK LECH SAWICKI Beneficjent
ROMUALDA ZAJDEL-PAWLAK zgłaszający - członek zarządu
DAMIAN BRZÓSKA zgłaszający - członek zarządu
JACEK JAN WZOREK zgłaszający - członek zarządu
MAREK LECH SAWICKI zgłaszający - członek zarządu
TOMASZ WRONIAK zgłaszający - członek zarządu

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
URSZULA TERESA JASNOWSKA Członek Organu Nadzoru 2001-07-11 2002-05-07
WOJCIECH WŁADYSŁAW BASIŃSKI Członek Organu Nadzoru 2001-07-11 2002-05-07
KAZIMIERA HALINA GIL Członek Organu Nadzoru 2001-07-11 2002-05-07
KRZYSZTOF NOWAK Członek Organu Nadzoru 2002-05-07 2005-04-07
GRZEGORZ MACIEJ JANIK Członek Organu Nadzoru 2002-05-07 2011-06-02
ANDRZEJ KLEMENS LICHAWSKI Członek Organu Nadzoru 2002-05-07 2005-04-07
WOJCIECH WŁADYSŁAW BASIŃSKI Członek Organu Nadzoru 2005-04-07 2008-05-05
IRENA KOŁODZIEJCZAK Członek Organu Nadzoru 2005-04-07 2017-07-04
JAN JĘDRZEJ TYGIELSKI Członek Organu Nadzoru 2011-06-02 2014-05-14
ALDONA DOROTA GRZELAK Członek Organu Nadzoru 2015-09-08 2017-07-04

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Pośrednie uprawnienia
WITOLD JAROSŁAW JARECKI Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
ROMUALDA ZAJDEL-PAWLAK Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
DAMIAN BRZÓSKA Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
JACEK JAN WZOREK Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
MAREK LECH SAWICKI Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
TOMASZ WRONIAK Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD (PREZYDIUM RADY)

Sposób reprezentacjiOŚWIADCZENIE WOLI W IMIENIU IZBY SKŁADA 2 CZŁONKÓW PREZYDIUM RADY LUB PEŁNOMOCNICY DZIAŁAJĄCY W GRANICACH MOCOWANIA. RADA MOŻE UPOWAŻNIĆ PRACOWNIKA BIURA RADY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU IZBY - JEDNOOSOBOWO. UCHWAŁA OKREŚLI ZAKRES PEŁNOMOCNICTWA.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
RYSZARD RYCHLIK PREZES 2001-07-11 2002-05-07
ZDZISŁAW ANTONI KRZESIŃSKI SEKRETARZ 2002-05-07 2005-04-07
WIESŁAW JAN KOSOBUDZKI CZŁONEK PREZYDIUM 2001-07-11 2002-05-07
MIROSŁAW JÓZEF SAKWA V-CE PREZES 2002-05-07 2005-04-07
PAWEŁ PARUSZEWSKI CZŁONEK PREZYDIUM 2002-05-07 2005-04-07
PAWEŁ PARUSZEWSKI WICEPREZES 2005-04-07 2011-06-02
URSZULA JABLONSKI V-CE PREZES 2002-05-07 2002-11-27
HENRYK BĄK V-CE PREZES TIG 2002-11-27 2005-04-07
LUDWIK BOGDAN GREBER PREZES 2005-04-07 2008-05-05
ROMAN EDMUND RYBACKI CZŁONEK PREZYDIUM 2005-04-07 2008-05-05

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-31 SprFinJednostkaMala

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 484303.12
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 407448.12
B. Koszty działalności operacyjnej 804511.26
        I. Amortyzacja 218853.21
        II. Zużycie materiałów i energii 40129.65
        III. Usługi obce 205789.13
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 5599.59
        V. Wynagrodzenia 277960.51
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 50821.65
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe 5354.52
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -320208.14
D. Pozostałe przychody operacyjne 444262.27
        IV. Inne przychody operacyjne 444262.27
E. Pozostałe koszty operacyjne 274473.47
        III. Inne koszty operacyjne 274473.47
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) -150419.34
G. Przychody finansowe 0
        V. Inne 0
H. Koszty finansowe 10111.03
        I. Odsetki, w tym: 6266.77
        IV. Inne 3844.26
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) -160530.37
J. Podatek dochodowy 0
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) -160530.37

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 2163351.1
        A. Kapitał (fundusz) własny 950950.06
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 1110671.43
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 803
                VI. Zysk (strata) netto -160530.37
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 1212401.04
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 185300.85
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 185300.85
                                A. kredyty i pożyczki 128542
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 31081.16
                                        – do 12 miesięcy 31081.16
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 25677.69
                                H. z tytułu wynagrodzeń 0
                                I. inne 0
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 1027100.19
Aktywa razem 2163351.1
        A. Aktywa trwałe 1570188.3
                I. Wartości niematerialne i prawne 47077.62
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 1523110.68
                        1. Środki trwałe 1523110.68
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) 140000
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 1120052.69
                                E. inne środki trwałe 263057.99
                        2. Środki trwałe w budowie 0
        B. Aktywa obrotowe 593162.8
                II. Należności krótkoterminowe 380742.05
                        3. Należności od pozostałych jednostek 380742.05
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 122338.32
                                        – do 12 miesięcy 122338.32
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 0
                                C. inne 258403.73
                III. Inwestycje krótkoterminowe 212420.75
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 212420.75
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 212420.75
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 212420.75
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2001-07-11 2020-03-02 KALISKA, 47, TUREK, 62-700, TUREK, POLSKA

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Rozwój potencjału Tureckiej Izby Gospodarczej do świadczenia specjalistycznych usług doradczych dla przedsiębiorców poprzez budowę Centrum Biznesu i Innowacji w Turku. 2 256 757,89 zł 1 367 462,13 zł Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020 1.3. Wsparcie przedsiębiorczości i infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/785361/
Kierunek kształcenie dualne przyszłością Powiatu Tureckiego - Edycja II 2 033 131,20 zł 1 423 191,84 zł Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 10.1. Rynek pracy, kształcenie i aktywne społeczeństwo wspierające transformację gospodarki Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji 2021 - 2027 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1705478/
Kierunek kształcenie dualne przyszłością Powiatu Tureckiego 1 087 744,80 zł 924 583,08 zł Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1270826/
W drodze do sukcesu 1 004 660,10 zł 853 961,09 zł Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020 6.2. Aktywizacja zawodowa Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1157315/
Profesjonalizacja usług doradczych Tureckiej Izby Gospodarczej na rzecz inkubacji przedsiębiorstw 859 470,27 zł 593 942,87 zł Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020 1.3. Wsparcie przedsiębiorczości i infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/771813/
Nowa jakość i efektywność usług świadczonych przez Turecką Izbę Gospodarczą 430 458,24 zł 281 409,05 zł Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020 1.3. Wsparcie przedsiębiorczości i infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/866251/
Lokalna integracja zawodowa w gminie Osiek Mały 49 999,90 zł 42 499,92 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 7.3. Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/661845/
Lokalna integracja zawodowa w Gminie Kościelec 49 995,90 zł 42 496,52 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 7.3. Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/661842/
e-aktywizacja i integracja społeczności zamieszkujących obszary wiejskie 49 914,94 zł 42 427,70 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 7.3. Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/650742/
Rozwiń swój potencjał - czyli jak być aktywnym zawodowo 42 161,62 zł 35 837,38 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 6.3. Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/651371/

Data ostatniej aktualizacji: 15 lut 2025

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc