Search icon

DOLNOŚLĄSCY PRACODAWCY

Dane

Nazwa: DOLNOŚLĄSCY PRACODAWCY
Krótka nazwa: DOLNOŚLĄSCY PRACODAWCY
Data rejestracji: 26 mar 2003 (22 lata temu)
Forma prawna: ZWIĄZEK PRACODAWCÓW
Status: CZYNNY
KRS: 0000154556
NIP: 8862049988
REGON: 89054080400000
Adres: WYSOCKIEGO, 10, WAŁBRZYCH, 58 - 300, WAŁBRZYCH, POLSKA

Dane kontaktowe

Email: BIURO@DOLNOSLASCY-PRACODAWCY.PL

Dane podatkowe

NIP: 8862049988
Data rejestracji: 04 kwi 2014
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
05160014621029613930000007 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
16160014621029613930000003 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
32160014621029613930000006 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
48160014621029613930000009 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
59160014621029613930000005 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
64160014621029613930000012 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
66203000451110000002610060 BNP Departament Operacji Płatniczych ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
75160014621029613930000008 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
86160014621029613930000004 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA
91160014621029613930000011 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#9411Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (7)

#5814Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
#7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
#8230Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
#8299 POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#8560Z KREOWANIE I WSPIERANIE PROGRAMÓW INFORMACYJNYCH I EDUKACYJNYCH, PROPAGUJĄCYCH W RÓŻNYCH KRĘGACH SPOŁECZNYCH IDEĘ WSPARCIA RODZIN, KTÓRYCH CZŁONKOWIE WYKAZUJĄ ZABURZENIA PSYCHICZNE, PSYCHOLOGICZNE I NEUROLOGICZNE O RÓŻNYM PODŁOŻU, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MIESZKAŃCÓW OŚRODKÓW WIEJSKICH.
#78 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE POŚREDNICTWA PRACY
#73 REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
ANDRZEJ MIREK Członek Organu Nadzoru 2011-12-07 2014-05-16
ANDRZEJ MALIK Członek Organu Nadzoru 2011-12-07 2013-02-27
JAN KWINTA Członek Organu Nadzoru 2011-12-07 2013-02-27
HENRYK FURMAN Członek Organu Nadzoru 2013-02-27 2018-07-06
MARCIN SZEWCZAK Członek Organu Nadzoru 2013-02-27 2014-05-16
WALDEMAR STANISŁAW WEIHS Członek Organu Nadzoru 2014-05-16 Brak danych
JAROSŁAW MISTEREK Członek Organu Nadzoru 2014-05-16 2015-07-31
PIOTR EK Członek Organu Nadzoru 2015-07-31 2016-09-28
PIOTR MAURYCY WYWROT Członek Organu Nadzoru 2016-09-28 Brak danych
ANTONI WALERIAN MONIUSZKO Członek Organu Nadzoru 2003-03-26 2011-12-07

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacji1.DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ZWIĄZKU ORAZ UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW DO 50000 ZŁ WYMAGANY JEST PODPIS PREZESA ZARZĄDU LUB DWÓCH WICEPREZESÓW. 2. DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ZWIĄZKU ORAZ UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW PRZEKRACZAJĄCYCH KWOTĘ 50.000 ZŁ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE I PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA I JEDNEGO Z WICEPREZESÓW. 3. DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW NIEMAJĄTKOWYCH ZWIĄZKU ORAZ UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW I REKOMENDACJI WYMAGANY JEST PODPIS PREZESA ZARZĄDU LUB JEDNEGO Z WICEPREZESÓW ZARZĄDU.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
ROMUALD LITWIN WICEPREZES ZARZĄDU 2016-09-28 2019-06-25
ARTUR IRENEUSZ SAWRYCZ WICEPREZES ZARZĄDU 2016-09-28 2022-10-24
KATARZYNA DANUTA KIEK WICEPREZES ZARZĄDU 2019-06-25 Brak danych
JANUSZ TADEUSZ SEŃCZUK PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU 2003-03-26 2013-02-27
TADEUSZ CHOCZAJ ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO ZARZĄDU 2003-03-26 2013-10-03
TADEUSZ CHOCZAJ WICEPREZES ZARZĄDU 2013-10-03 Brak danych
SŁAWOMIR ANDRZEJ HUNEK CZŁONEK ZARZĄDU 2003-03-26 2007-01-08
ANDRZEJ INDRIAN CZŁONEK ZARZĄDU 2003-03-26 2013-02-27
KAZIMIERZ MARIAN SROKA CZŁONEK ZARZĄDU 2003-03-26 2004-10-21
BOGDAN JEŻ CZŁONEK ZARZĄDU 2004-10-21 2013-02-27

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-31 SprFinOp

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 1983291.6
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 0
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 0
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 0
B. Koszty działalności operacyjnej 1964762.81
        I. Amortyzacja 0
        II. Zużycie materiałów i energii 0
        III. Usługi obce 1964762.81
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 18528.79
D. Pozostałe przychody operacyjne 12560.4
E. Pozostałe koszty operacyjne 0
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 31089.19
G. Przychody finansowe 0
H. Koszty finansowe 31089.19
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 21009.92
J. Podatek dochodowy 3547.99
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) 0
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 0

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 846132.48
        A. Kapitał (fundusz) własny 118196.6
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 64419.6
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 0
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 5225.88
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 48551.12
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 727935.88
                I. Rezerwy na zobowiązania 0
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 373734.14
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 354201.74
Aktywa razem 846132.48
        A. Aktywa trwałe 0
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 0
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 846132.48
                I. Zapasy 0
                II. Należności krótkoterminowe 83977.28
                III. Inwestycje krótkoterminowe 762155.2
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0

Dane historyczne

Nazwy historyczne

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2003-03-26 2014-07-24 "SUDECKI ZWIĄZEK PRACODAWCÓW"

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2003-03-26 2006-04-07 GDAŃSKA, 10, WAŁBRZYCH, 58-300, WAŁBRZYCH, POLSKA
2006-04-07 2013-02-27 OGRODOWA, 19, WAŁBRZYCH, 58-306, WAŁBRZYCH, POLSKA
2013-02-27 2013-04-30 WYSOCKIEGO, 10, WAŁBRZYCH, 58 - 300, WAŁBRZYCH, POLSKA

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Bon na Innowacje. Innowacyjność = Konkurencyjność. II edycja. Bony na innowacje procesowe i produktowe dla Dolnośląskich Przedsiębiorstw. 11 905 875,63 zł 10 112 131,78 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 1.2. Innowacyjne przedsiębiorstwa Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1519673/
Bon na Innowacje! Innowacyjność = Konkurencyjność. 4 286 964,03 zł 3 618 284,01 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 1.2. Innowacyjne przedsiębiorstwa Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/752516/
Aktywność, zatrudnienie, satysfakcja 1 406 196,08 zł 1 186 883,08 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 9.1. Aktywna integracja Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1430283/
Rzecznictwo interesów pracodawców jest dla nas ważne 401 356,25 zł 338 263,04 zł Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2.20. Wysokiej jakości dialog społeczny w zakresie dostosowania systemów edukacji i szkolenia do potrzeb rynku pracy Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1050545/
Tworzymy Fundusze Szkoleniowe 680 138,84 zł 578 118,01 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2.1. Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/721369/
Wsparcie rozwoju wałbrzyskich firm z sektora MŚP 449 363,00 zł 381 958,55 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/689992/
Wzmocnienie rozwoju Sudeckiego Związku Pracodawców 117 402,81 zł 99 792,39 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 5.5. Rozwój dialogu społecznego Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/715479/
Przyszłość w Waszych rękach - wspieranie kompetencji. 3 404 834,65 zł 2 383 384,25 zł Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 9.3. Transformacja w edukacji Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji 2021 - 2027 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1676415/
Moje kompetencje - moja praca 772 248,00 zł 656 410,80 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/642671/
Przyszłość w Waszych rękach - wspieranie kompetencji. 3 217 130,75 zł 2 251 991,52 zł Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 9.3. Transformacja w edukacji Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji 2021 - 2027 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1676415/

Data ostatniej aktualizacji: 15 lut 2025

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc