Search icon

NOVIS PLUS

Dane

Nazwa: FUNDACJA NOVIS PLUS
Krótka nazwa: NOVIS PLUS
Data rejestracji: 04 sty 2017 (8 lat temu)
Forma prawna: FUNDACJA
Status: CZYNNY
KRS: 0000656736
NIP: 7811939565
REGON: 36626016300000
Kod pocztowy: 31-357
Miasto: Kraków
Województwo: Lesser Poland
Adres: UL. JOSEPHA CONRADA, 51, KRAKÓW, 31-357, KRAKÓW, POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#6203Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (8)

#6209Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
#6311Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
#6399Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7733Z WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
#8560Z KREOWANIE I WSPIERANIE PROGRAMÓW INFORMACYJNYCH I EDUKACYJNYCH, PROPAGUJĄCYCH W RÓŻNYCH KRĘGACH SPOŁECZNYCH IDEĘ WSPARCIA RODZIN, KTÓRYCH CZŁONKOWIE WYKAZUJĄ ZABURZENIA PSYCHICZNE, PSYCHOLOGICZNE I NEUROLOGICZNE O RÓŻNYM PODŁOŻU, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MIESZKAŃCÓW OŚRODKÓW WIEJSKICH.
#7021Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
#731 PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI

Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego. Odpłatna działalność statutowa. (15)

#9499Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
#8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
#581 WYDAWANIE KSIĄŻEK I PERIODYKÓW ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA, Z WYŁĄCZENIEM W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
#6312Z MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW
#8899Z PROWADZENIE NA RZECZ MIESZKAŃCÓW WSI DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ.
#6201Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
#6202Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
#7219Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
#8710Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM ZAPEWNIAJĄCA OPIEKĘ PIELĘGNIARSKĄ
#8810Z POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
#8552Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
#8551Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH
#9491Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI RELIGIJNYCH
#8690E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego. Nieodpłatna działalność statutowa. (15)

#9499Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
#8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
#581--- WYDAWANIE KSIĄŻEK I PERIODYKÓW ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA, Z WYŁĄCZENIEM W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
#6312Z MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW
#8899Z PROWADZENIE NA RZECZ MIESZKAŃCÓW WSI DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ.
#6201Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
#6202Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
#7219Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
#8710Z POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM ZAPEWNIAJĄCA OPIEKĘ PIELĘGNIARSKĄ
#8810Z POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
#8552Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
#8551Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH
#9491Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI RELIGIJNYCH
#8690E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
AGNIESZKA BAGIŃSKA Członek Organu Nadzoru 2017-01-04 2017-06-22
KRZYSZTOF MAREK JANUSZKIEWICZ Członek Organu Nadzoru 2017-06-22 Brak danych
KONRAD JAN GOSZYC Członek Organu Nadzoru 2017-06-22 Brak danych
JACEK SZOPIŃSKI Członek Organu Nadzoru 2017-01-04 2017-06-22
NADIEŻDA CHWISIUK Członek Organu Nadzoru 2017-01-04 2017-06-22
MARCIN ADAM GORAZDA Członek Organu Nadzoru 2017-06-22 Brak danych

Beneficjenci

Imię Funkcja
SŁAWOMIR KALIŃSKI Beneficjent
KRZYSZTOF MAREK JANUSZKIEWICZ Beneficjent
KONRAD JAN GOSZYC Beneficjent
MARCIN ADAM GORAZDA Beneficjent
SŁAWOMIR KALIŃSKI zgłaszający - członek zarządu

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
SŁAWOMIR KALIŃSKI Beneficjent OSOBA ZAJMUJĄCA WYŻSZE STANOWISKO KIEROWNICZE - PREZES ZARZĄDU
KRZYSZTOF MAREK JANUSZKIEWICZ Beneficjent OSOBA ZAJMUJĄCA WYŻSZE STANOWISKO KIEROWNICZE - CZŁONEK RADY FUNDACJI
KONRAD JAN GOSZYC Beneficjent OSOBA ZAJMUJĄCA WYŻSZE STANOWISKO KIEROWNICZE - CZŁONEK RADY FUNDACJI
MARCIN ADAM GORAZDA Beneficjent OSOBA ZAJMUJĄCA WYŻSZE STANOWISKO KIEROWNICZE - CZŁONEK RADY FUNDACJI

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiDO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, A KAŻDY Z POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
ZBIGNIEW BILIŃSKI PREZES ZARZĄDU 2017-01-04 2017-06-22
SŁAWOMIR KALIŃSKI PREZES ZARZĄDU 2017-06-22 Brak danych

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-27 SprFinOp

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 1926.39
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 0
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 0
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 1926.39
B. Koszty działalności operacyjnej 293906.76
        I. Amortyzacja 0
        II. Zużycie materiałów i energii 0
        III. Usługi obce 293906.76
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -291980.37
D. Pozostałe przychody operacyjne 0
E. Pozostałe koszty operacyjne 0
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 0
G. Przychody finansowe 30174.31
H. Koszty finansowe -322154.68
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 6.51
J. Podatek dochodowy 0
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) 190
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 339.06

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 48091.71
        A. Kapitał (fundusz) własny 37759.37
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 2000
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 0
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 361044.6
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: -325285.23
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 10332.34
                I. Rezerwy na zobowiązania 0
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 10086.34
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 246
Aktywa razem 48091.71
        A. Aktywa trwałe 0
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 0
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 48091.71
                I. Zapasy 0
                II. Należności krótkoterminowe 32708.18
                III. Inwestycje krótkoterminowe 14652.57
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 730.96
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0
2023 2023-01-01 2023-12-31 2024-03-28 SprFinOp

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 226005.55
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 0
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 0
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 226005.55
B. Koszty działalności operacyjnej 162692.63
        I. Amortyzacja 0
        II. Zużycie materiałów i energii 0
        III. Usługi obce 162692.63
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 63312.92
D. Pozostałe przychody operacyjne 0
E. Pozostałe koszty operacyjne 0
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 0
G. Przychody finansowe 67776.4
H. Koszty finansowe -4463.48
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 0
J. Podatek dochodowy 0
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) 0
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 266.42

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 56872.61
        A. Kapitał (fundusz) własny 33029.47
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 2000
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 0
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 35759.37
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: -4729.9
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 23843.14
                I. Rezerwy na zobowiązania 0
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 21354.1
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 2489.04
Aktywa razem 56872.61
        A. Aktywa trwałe 0
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 0
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 56872.61
                I. Zapasy 0
                II. Należności krótkoterminowe 30519.82
                III. Inwestycje krótkoterminowe 25608.64
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 744.15
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2017-01-04 2017-06-22 UL. JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO, 75, POZNAŃ, 60-523, POZNAŃ, POLSKA

Data ostatniej aktualizacji: 13 mar 2025

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc