Search icon

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ

Dane

Nazwa: CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
Krótka nazwa: CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ
Data rejestracji: 31 gru 2010 (14 lat temu) (Firmy założone w grudzień 2010)
Forma prawna: INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
Status: CZYNNY
KRS: 0000373135
NIP: 5213590436
REGON: 14274613000000
Kod pocztowy: 02-903 (Firmy w Masovian, Warsaw, 02-903)
Miasto: Warsaw
Voivodeship: Masovian
Adres: POWSIŃSKA, 69/71, WARSZAWA, 02-903, WARSZAWA, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 5213590436
Data rejestracji: 18 sty 2011
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
66113010170020146643600001 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
69113010170020146643200016 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
15113010170020146643200018 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
96113010170020146643200015 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
51113010170020146643900001 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
32113010170020146643200003 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
75113010170020146643200005 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
05113010170020146643200004 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
48113010170020146643200006 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA
86113010170020146643200001 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Mazowiecki ul. Chmielna 73 00-801 Warszawa POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (8)

#551 USŁUGI HOTELARSKIE
#552 POZOSTAŁE OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYKI I INNE MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA
#412 ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
#821 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
#493 POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI
#682 WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#62 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA
#56 USŁUGI GASTRONOMICZNE

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
MATEUSZ MATEJEWSKI DYREKTOR 2010-12-31 2013-09-03
TOMASZ BUŁAWA DYREKTOR 2013-09-03 2013-12-13
AGNIESZKA TARASEWICZ DYREKTOR 2013-12-13 2016-03-11
PAWEŁ RYSZARD PRZYCHODZEŃ DYREKTOR 2016-03-11 2016-06-29
ANNA TYNIEC DYREKTOR 2016-06-29 2018-07-12
TOMASZ KAROLCZUK DYREKTOR 2024-02-23 Brak danych
ANDRZEJ GADOMSKI DYREKTOR 2018-07-12 2019-03-18
JOANNA ALICJA CHOJECKA DYREKTOR 2019-03-18 2024-02-23

Dane historyczne

Nazwy historyczne

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2010-12-31 2017-01-13 CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2010-12-31 2022-10-25 POWSIŃSKA, 69/71, W, 02-903, WARSZAWA, POLSKA

Akwizycje publiczne

Numer umowy Data umowy Data zakończenia Wartość Status Opis
2/III/P/75001/4300/24/BA 30 sty 2024 Brak danych 5850 w realizacji Określenie zasad realizacji pomocniczych działań zakupowych w zakresie zamówienia publicznego na świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą telefonów komórkowych, modemów i kart SIM
9/II/P/75001/4300/21/BA 14 lut 2021 30 mar 2021 157 zakończona wykonywanie obsługi gospodarczej nieruchomości przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie
15/II/P/75001/4300/21/BA 14 lut 2021 30 mar 2021 107330.29 zakończona wykonywanie obsługi technicznej i ochrony nieruchomości przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie
77/II/P/75001/4300/21/BA 27 paź 2021 Brak danych 3220 w realizacji porozumienie-określenie zasad realizacji pomocniczych działań zakupowych w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy artykułów biurowych
17/II/P/75001/4300/20/BA 02 kwi 2020 30 gru 2021 68000 zrealizowana porozumienie dotyczące postępowania na usługę rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych i kolejowych, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych, ubezpieczenia oraz pośredniczenia w procesie uzyskiwania wiz
2/II/P/75001/4300/19/BA 09 sty 2019 Brak danych 42000 w realizacji usługa rezerwacji, dostawy i zakupu biletów lotniczych i kolejowych wraz z ubezpieczeniem oraz rezerwacja i zakup miejsc hotelowych
57/II/P/75001/4400/19/BA 30 cze 2019 29 cze 2021 195 w realizacji najem powierzchni magazynowej

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Zwiększenie efektywności energetycznej budynków administracji rządowej 47 929 040,60 zł 31 763 831,32 zł Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach Fundusz Spójności 2014 - 2020 Brak danych
Zwiększenie efektywności energetycznej budynków administracji rządowej 46 027 544,08 zł 30 363 891,42 zł Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach Fundusz Spójności 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1260655/

Data ostatniej aktualizacji: 23 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc