Search icon

AGENCJA ROZWOJU AGLOMERACJI WROCŁAWSKIEJ

Dane

Nazwa: AGENCJA ROZWOJU AGLOMERACJI WROCŁAWSKIEJ SPÓŁKA AKCYJNA
Krótka nazwa: AGENCJA ROZWOJU AGLOMERACJI WROCŁAWSKIEJ
Data rejestracji: 30 gru 2005 (19 lat temu) (Firmy założone w grudzień 2005)
Forma prawna: SPÓŁKA AKCYJNA
Status: CZYNNY
KRS: 0000248319
NIP: 8971710346
REGON: 02020423000000
Kod pocztowy: 50-062 (Firmy w Lower Silesian, Wrocław, 50-062)
Miasto: Wrocław
Voivodeship: Lower Silesian
Adres: PLAC SOLNY, 14, WROCŁAW, 50-062, WROCŁAW, POLSKA
Wysokość kapitału zakładowego: 44094990,00 PLN
Kwotowe określenie części kapitału wpłaconego: 44094990,00 PLN
Wartość nominalna akcji: 1,00 PLN
Liczba akcji wszystkich emisji: 44094990

Dane podatkowe

NIP: 8971710346
Data rejestracji: 05 sty 2006
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
64102052260000610208448062 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
25102052260000610207639299 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
30102052260000680207639448 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
33102052260000600207639398 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
46102052260000610207639406 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
65102052260000600207639307 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
67102052260000690207639315 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
78102052260000600207639364 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
80102052260000660207639422 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
81102052260000610207639455 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#8299Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#7490Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
#8230Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
#6391Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH
#6312Z MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW
#7312C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
#6311Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
#8560Z KREOWANIE I WSPIERANIE PROGRAMÓW INFORMACYJNYCH I EDUKACYJNYCH, PROPAGUJĄCYCH W RÓŻNYCH KRĘGACH SPOŁECZNYCH IDEĘ WSPARCIA RODZIN, KTÓRYCH CZŁONKOWIE WYKAZUJĄ ZABURZENIA PSYCHICZNE, PSYCHOLOGICZNE I NEUROLOGICZNE O RÓŻNYM PODŁOŻU, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MIESZKAŃCÓW OŚRODKÓW WIEJSKICH.

Beneficjenci

Imię Funkcja
JACEK SUTRYK Beneficjent
MAGDALENA OKULOWSKA zgłaszający - członek zarządu
ADRIAN STANISZEWSKI zgłaszający - członek zarządu

Prokurenci

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki
GRZEGORZ JAN KALISZCZAK Prokurent 2006-08-22 2007-06-20 SAMOISTNA
KATARZYNA JOANNA KROKOSIŃSKA Prokurent 2007-06-20 2008-03-27 SAMOISTNA
TOMASZ GONDEK Prokurent 2009-08-26 2011-02-14 PROKURA SAMOISTNA
TOMASZ RAFAŁ STUDENNY Prokurent 2009-08-26 2011-02-14 PROKURA SAMOISTNA
TOMASZ RAFAŁ STUDENNY Prokurent 2013-07-12 Brak danych PROKURA SAMOISTNA
AGNIESZKA TERESA JURGIELANIEC Prokurent 2011-06-20 2013-01-08 PROKURA ŁĄCZNA Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU
DARIUSZ WOJCIECH OSTROWSKI Prokurent 2019-08-21 2022-06-06 PROKURA SAMOISTNA

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Data urodzenia
ALEKSANDRA URBAN STROMICH Członek Organu Nadzoru 2009-08-26 2017-09-04 Brak danych
MAGDALENA EWA SZYMCZUK Członek Organu Nadzoru 2009-08-26 2011-01-17 Brak danych
AGNIESZKA MARIA PAŁYS Członek Organu Nadzoru 2011-01-17 2012-07-02 Brak danych
MONIKA KAMILA CHARŁAMPOWICZ Członek Organu Nadzoru 2012-07-02 2018-06-08 Brak danych
ANDRZEJ WĄSIK Członek Organu Nadzoru 2012-07-02 2014-06-18 Brak danych
WIESŁAW KALITA Członek Organu Nadzoru 2014-06-18 2016-12-21 Brak danych
EWA MARIA MAŃKOWSKA Członek Organu Nadzoru 2016-12-21 2018-06-08 Brak danych
ALEKSANDRA GORZELEWSKA Członek Organu Nadzoru 2017-09-04 2019-02-27 Brak danych
JUSTYNA ANNA KOSTURKIEWICZ Członek Organu Nadzoru 2018-06-08 2020-04-29 Brak danych
ELŻBIETA MARTA JANUS BURAK Członek Organu Nadzoru 2018-06-08 2022-07-15 Brak danych

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Pośrednie uprawnienia
JACEK SUTRYK Beneficjent KONTROLA NAD OSOBĄ PRAWNĄ TJ. GMINĄ WROCŁAW BĘDĄCĄ WŁAŚCICIELEM 99,3968% AKCJI SPÓŁKI

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiW PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SAMODZIELNIE CZŁONEK ZARZĄDU - PREZES, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
ADRIAN STANISZEWSKI WICEPREZES ZARZĄDU 2022-10-12 Brak danych
PAWEŁ CZESŁAW PANCZYJ PREZES ZARZĄDU 2005-12-30 2008-02-19
GRZEGORZ JAN KALISZCZAK WICEPREZES ZARZĄDU 2007-06-20 2008-02-19
DARIUSZ WOJCIECH OSTROWSKI PREZES ZARZĄDU 2008-02-19 2017-08-07
DARIUSZ WOJCIECH OSTROWSKI WICEPREZES ZARZĄDU 2017-08-07 2019-08-21
TOMASZ RAFAŁ STUDENNY WICEPREZES ZARZĄDU 2011-02-14 2013-07-12
PAWEŁ ANDRZEJ CZUMA WICEPREZES ZARZĄDU 2013-08-16 2015-04-08
TOMASZ GONDEK WICEPREZES ZARZĄDU 2011-02-14 2012-03-02
EWA ANNA KAUCZ WICEPREZES ZARZĄDU 2012-03-02 2017-08-07
EWA ANNA KAUCZ PREZES ZARZĄDU 2017-08-07 2020-01-16

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-04-28 SprFinJednostkaInna

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 13402376.93
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 13392754.66
        IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 9622.27
B. Koszty działalności operacyjnej 17637895.36
        I. Amortyzacja 268028.41
        II. Zużycie materiałów i energii 1951772.18
        III. Usługi obce 4523940.1
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 189279.88
        V. Wynagrodzenia 8639283.37
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 1707362.25
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe 358229.17
        VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów 0
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -4235518.43
D. Pozostałe przychody operacyjne 2049755.02
        I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 57154.47
        II. Dotacje 1317525.33
        III. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 0
        IV. Inne przychody operacyjne 675075.22
E. Pozostałe koszty operacyjne 689612.93
        III. Inne koszty operacyjne 689612.93
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) -2875376.34
G. Przychody finansowe 13737.96
        I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym: 0
                B. Od jednostek pozostałych, w tym: 0
        V. Inne 13737.96
H. Koszty finansowe 54992.08
        I. Odsetki, w tym: 0
        IV. Inne 54992.08
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) -2916630.46
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) -2916630.46

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 26207751.5
        A. Kapitał (fundusz) własny 19654270.04
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 34094990
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 2000000
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych -13524089.5
                VI. Zysk (strata) netto -2916630.46
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 6553481.46
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 1869985.8
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 1869985.8
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 568318.94
                                        – do 12 miesięcy 568318.94
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 934725.32
                                H. z tytułu wynagrodzeń 55632.37
                                I. inne 311309.17
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 4683495.66
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 4683495.66
                                – krótkoterminowe 4683495.66
Aktywa razem 26207751.5
        A. Aktywa trwałe 17680945.17
                I. Wartości niematerialne i prawne 58233.34
                        3. Inne wartości niematerialne i prawne 58233.34
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 17618149.13
                        1. Środki trwałe 17585279.21
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 17453152.67
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 85538.94
                                D. środki transportu 8388.6
                                E. inne środki trwałe 38199
                        2. Środki trwałe w budowie 32869.92
                IV. Inwestycje długoterminowe 4562.7
                        3. Długoterminowe aktywa finansowe 4562.7
                                C. w pozostałych jednostkach 4562.7
                                        – udziały lub akcje 4562.7
        B. Aktywa obrotowe 8526806.33
                I. Zapasy 0
                        5. Zaliczki na dostawy i usługi 0
                II. Należności krótkoterminowe 707830.73
                        3. Należności od pozostałych jednostek 707830.73
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 575825.46
                                        – do 12 miesięcy 575825.46
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 70726.8
                                C. inne 61278.47
                III. Inwestycje krótkoterminowe 7597843.07
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 7597843.07
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 7597843.07
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 7597843.07
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 221132.53

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
I. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO) 18566905.7
IA. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO), po korektach 18566905.7
        1. Kapitał (fundusz) podstawowy na początek okresu 32090990
                1. Zmiany kapitału (funduszu) podstawowego 2004000
                        A. zwiększenie (z tytułu) 2004000
                                – wydania udziałów (emisji akcji) 2004000
                2. Kapitał (fundusz) podstawowy na koniec okresu 34094990
        2. Kapitał (fundusz) zapasowy na początek okresu 0
                1. Zmiany kapitału (funduszu) zapasowego 2000000
                        A. zwiększenie (z tytułu) 2000000
                2. Stan kapitału (funduszu) zapasowego na koniec okresu 2000000
        4. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na początek okresu 0
                1. Zmiany pozostałych kapitałów (funduszy) rezerwowych 0
                        A. zwiększenie (z tytułu) 0
        5. Zysk (strata) z lat ubiegłych na początek okresu -11147837.57
                4. Strata z lat ubiegłych na początek okresu 11147837.57
                5. Strata z lat ubiegłych na początek okresu, po korektach 11147837.57
                        A. zwiększenie (z tytułu) 2376251.93
                                – przeniesienia straty z lat ubiegłych do pokrycia 2376251.93
                6. Strata z lat ubiegłych na koniec okresu 13524089.5
                7. Zysk (strata) z lat ubiegłych na koniec okresu -13524089.5
        6. Wynik netto -2916630.46
                B. strata netto 2916630.46
II. Kapitał (fundusz) własny na koniec okresu (BZ) 19654270.04
III. Kapitał (fundusz) własny, po uwzględnieniu proponowanego podziału zysku (pokrycia straty) 0

Przepływy pieniężne (pośrednie)

Przepływy pieniężne (pośrednie) Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
        I. Zysk (strata) netto -2916630.46
        II. Korekty razem 4000529.92
                1. Amortyzacja 268028.41
                6. Zmiana stanu zapasów 7906
                7. Zmiana stanu należności -218392.09
                8. Zmiana stanu zobowiązań krótkoterminowych, z wyjątkiem pożyczek i kredytów -107476.81
                9. Zmiana stanu rozliczeń międzyokresowych 4050469.61
                10. Inne korekty -5.2
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej (I±II) 1083899.46
        II. Wydatki 774823.25
                1. Nabycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych 741953.33
                2. Inwestycje w nieruchomości oraz wartości niematerialne i prawne 32869.92
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej (I–II) -774823.25
        I. Wpływy 4004000
                1. Wpływy netto z wydania udziałów (emisji akcji) i innych instrumentów kapitałowych oraz dopłat do kapitału 4004000
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej (I–II) 4004000
D. Przepływy pieniężne netto razem (A.III±B.III±C.III) 4313076.21
F. Środki pieniężne na początek okresu 3284766.86
G. Środki pieniężne na koniec okresu (F±D), w tym: 7597843.07
        – o ograniczonej możliwości dysponowania 0

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2005-12-30 2007-12-13 SZEWSKA, 3A, WROCŁAW, 50-950, WROCŁAW, POLSKA
2007-12-13 2011-01-11 OFIAR OŚWIĘCIMSKICH, 36, WROCŁAW, 50-059, WROCŁAW, POLSKA

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Budowa sieci dróg dla rowerów oraz parkingów parkuj i jedź (P&R) na terenie gmin Oborniki Śląskie, Wisznia Mała, Kobierzyce i Gminy Miasto Oleśnica 17 063 701,06 zł 14 144 284,68 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 3.4. Wdrażanie strategii niskoemisyjnych Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1295289/
Poprawa transportowej mobilności mieszkańców poprzez budowę sieci dróg rowerowych oraz budowę obiektów Parkuj i Jedź (P&R) i B&R na terenie gmin Jelcz-Laskowice, Kąty Wrocławskie, Sobótka 27 111 673,28 zł 11 737 941,88 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 3.4. Wdrażanie strategii niskoemisyjnych Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1262903/
Bon na innowacje – wsparcie grantowe dolnośląskich przedsiębiorstw 6 680 461,09 zł 4 742 860,82 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 1.2. Innowacyjne przedsiębiorstwa Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1532444/
Dobry staż lepsze jutro - zwiększenie oferty wrocławskich szkół zawodowych 4 127 902,00 zł 3 508 716,70 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 10.4. Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/829341/

Data ostatniej aktualizacji: 21 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc