Search icon

GMINNA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W OSTROWI MAZOWIECKIEJ

Dane

Nazwa: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
Krótka nazwa: GMINNA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
Data rejestracji: 16 paź 2003 (21 lat temu) (Firmy założone w październik 2003)
Forma prawna: SPÓŁDZIELNIA
Status: CZYNNY
KRS: 0000172178
NIP: 7590002712
REGON: 00038764800000
Kod pocztowy: 07-300 (Firmy w Masovian, Komorowo, Ostrów Mazowiecka County, 07-300)
Miasto: Komorowo, Ostrów Mazowiecka County
Voivodeship: Masovian
Adres: KRÓTKA, 3, OSTRÓW MAZOWIECKA, 07-300, OSTRÓW MAZOWIECKA, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 7590002712
Data rejestracji: 05 lip 1993
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
34892300080000135520000001 BS8923 Centrala ul. 3-go Maja 32 07-300 ostrowski POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#4719Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (7)

#4711Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
#4724Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PIECZYWA, CIAST, WYROBÓW CIASTKARSKICH I CUKIERNICZYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
#4725Z SPRZEDAŻ DETALICZNA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I BEZALKOHOLOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
#4781Z SPRZEDAŻ DETALICZNA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH
#4799Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
#1071Z PRODUKCJA PIECZYWA; PRODUKCJA ŚWIEŻYCH WYROBÓW CIASTKARSKICH I CIASTEK
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI

Beneficjenci

Imię Funkcja
ZOFIA TUŁOWIECKA Beneficjent
TERESA PYCH Beneficjent
TERESA PYCH zgłaszający - członek zarządu

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
JERZY ŚLEDZIEWSKI Członek Organu Nadzoru 2003-10-16 2007-10-04
HELENA KUKIEŁKA Członek Organu Nadzoru 2003-10-16 2007-10-04
DANUTA SÓWKA Członek Organu Nadzoru 2003-10-16 2019-09-04
TERESA WILCZYŃSKA Członek Organu Nadzoru 2003-10-16 Brak danych
TERESA PYCH Członek Organu Nadzoru 2003-10-16 2015-11-20
MIECZYSŁAW KULESZA Członek Organu Nadzoru 2003-10-16 2011-09-19
HANNA BANASZCZAK Członek Organu Nadzoru 2007-10-04 2011-09-19
BARBARA DOBROWOLSKA Członek Organu Nadzoru 2007-10-04 Brak danych
ELŻBIETA KOWALEWSKA Członek Organu Nadzoru 2019-09-04 Brak danych
JADWIGA AMBROZIAK Członek Organu Nadzoru 2019-09-04 Brak danych

Pełnomocnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Notatki
NATALIA MARIA PIASECKA Pełnomocnik 2022-07-06 PEŁNOMOCNICTWO OGÓLNE A W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE: 1) OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW PLANÓW GOSPODARCZO-FINANSOWYCH SPÓŁDZIELNI, DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNO-WYCHOWAWCZEJ, USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH ORAZ ZAPEWNIENIE ICH REALIZACJI, 2) USTALANIA POLITYKI ZATRUDNIENIA I PŁAC ORAZ WYTYCZNYCH JEJ REALIZACJI PRZEZ CZŁONKÓW ZARZĄDU I KIEROWNIKÓW WIĘKSZYCH PLACÓWEK GOSPODARCZYCH, 3) SPORZĄDZANIA SPRAWOZDAŃ ROCZNYCH, BILANSU I RACHUNKU STRAT I ZYSKÓW ORAZ PRZEDKŁADANIA JE RADZIE DO ZBADANIA, 4) SKŁADANIA SPRAWOZDAŃ Z DZIAŁALNOŚCI SPÓŁDZIELNI ZEBRANIU CZŁONKÓW, ZEBRANIU PRZEDSTAWICIELI I RADZIE, 5) SKŁADANIA SPRAWOZDAŃ RADZIE Z WYKONANIA ZALECEŃ POLUSTRACYJNYCH, 6) PRZYGOTOWYWANIA WNIOSKÓW I PROJEKTÓW UCHWAŁ DLA ZEBRANIA PRZEDSTAWICIELI I RADY W SPRAWACH ZASTRZEŻONYCH TYM ORGANOM, 7) NABYWANIA I ZBYWANIA W GRANICACH UMOCOWANIA ORAZ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW ŚRODKÓW TRWAŁYCH, 8) ZAWIERANIA UMOWY DZIERŻAWY I NAJMU ORAZ UMOWY O ZAKRESIE INWESTYCJI I KAPITALNYCH REMONTÓW W GRANICACH UPOWAŻNIEŃ I OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW, 9) ZACIĄGANIA POŻYCZEK I INNYCH ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH, W GRANICACH UMOCOWANIA I OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW, 10) PRZYJMOWANIA CZŁONKÓW DO SPÓŁDZIELNI, ZWOŁYWANIA ZEBRANIA PRZEDSTAWICIELI ORAZ ZEBRANIA CZŁONKÓW, REALIZOWANIA UCHWAŁ ORGANÓW SPÓŁDZIELNI, DO KTÓRYCH WYKONANIA PEŁNOMOCNIK ZOSTAŁ ZOBOWIĄZANY, ZAŁATWIANIA WNIOSKÓW ZEBRAŃ CZŁONKÓW I KOMITETÓW JAK RÓWNIEŻ ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW LUDNOŚCI, 11) DECYDOWANIA O SPRAWACH PRACOWNICZYCH – PRZYJMOWANIA, ZWALNIANIA, AWANSOWANIA, NAGRADZANIA I KARANIA, 12) ROZPATRYWANIA SKARG I ZAŻALEŃ NA PRACOWNIKÓW SPÓŁDZIELNI, 13) ZAPEWNIENIA INFORMACJI DLA PRZEDSTAWICIELI NA ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI, CZŁONKÓW 1 RADY ORAZ OGÓŁU CZŁONKÓW I UŻYTKOWNIKÓW SPÓŁDZIELNI, 14) ORGANIZOWANIA NARAD Z CZŁONKAMI KOMITETÓW W CELU ZAZNAJOMIENIA ICH Z BIEŻĄCYMI ZADANIAMI I SPRAWAMI SPÓŁDZIELNI, 15) ZAPEWNIANIA SPRAWNEJ OBSŁUGI ORGANIZACYJNEJ I TECHNICZNEJ WSZYSTKICH ORGANÓW SPÓŁDZIELNI, 16) PROWADZENIA REJESTRÓW CZŁONKÓW SPÓŁDZIELNI, 17) PODEJMOWANIA WSZELKICH DECYZJI NIE ZASTRZEŻONYCH W USTAWIE LUB STATUCIE DLA INNYCH ORGANÓW SPÓŁDZIELNI.

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
ZOFIA TUŁOWIECKA Beneficjent WICEPREZES ZARZĄDU D/S EKONOMICZNYCH
TERESA PYCH Beneficjent PREZES ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD SPÓŁDZIELNI

Sposób reprezentacjiDWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
RYSZARD MIERZEJEWSKI PREZES ZARZĄDU 2005-10-11 2006-04-19
TERESA PYCH PREZES ZARZĄDU 2015-11-20 Brak danych
BARBARA MARIANNA KUCHARCZYK PREZES ZARZĄDU 2003-10-16 2005-10-11
JANUSZ JÓZEF ŚWIDERSKI WICEPREZES ZARZĄDU 2003-10-16 2006-08-25
JANUSZ JÓZEF ŚWIDERSKI PREZES ZARZĄDU 2006-08-25 2015-11-20
ZOFIA TUŁOWIECKA WICEPREZES ZARZĄDU D/S EKONOMICZNYCH 2003-10-16 Brak danych

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-27 SprFinJednostkaInna

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 5362323.89
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 2707517.38
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 624.53
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 152196.88
        IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 2501985.1
B. Koszty działalności operacyjnej 5279482.91
        I. Amortyzacja 46944.8
        II. Zużycie materiałów i energii 1010313.09
        III. Usługi obce 229456.59
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 190056.42
        V. Wynagrodzenia 1403148.87
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 269695.3
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe 27449.21
        VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów 2102418.63
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 82840.98
D. Pozostałe przychody operacyjne 76354.31
        I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 25945.53
        IV. Inne przychody operacyjne 76354.31
E. Pozostałe koszty operacyjne 41616.41
        II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 2290.52
        III. Inne koszty operacyjne 39235.89
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 117578.88
G. Przychody finansowe 11.27
        II. Odsetki, w tym: 11.27
H. Koszty finansowe 8.45
        I. Odsetki, w tym: 0
        IV. Inne 8.45
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 117581.7
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 117581.7

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 1215411.03
        A. Kapitał (fundusz) własny 765501.35
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 13200
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 608389.39
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 26330.26
                        – z tytułu aktualizacji wartości godziwej 26330.26
                VI. Zysk (strata) netto 117581.7
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 449909.68
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 428130.34
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 428130.34
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 266156.83
                                        – do 12 miesięcy 266156.83
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 72389.91
                                H. z tytułu wynagrodzeń 52689.59
                                I. inne 36894.01
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 21779.34
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 21779.34
                                – długoterminowe 21779.34
Aktywa razem 1215411.03
        A. Aktywa trwałe 587822.54
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 587296.54
                        1. Środki trwałe 587296.54
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) 32874.34
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 451329.24
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 97693.76
                                D. środki transportu 5399.2
                IV. Inwestycje długoterminowe 526
        B. Aktywa obrotowe 627588.49
                I. Zapasy 136998.82
                        1. Materiały 59267.2
                        4. Towary 77731.62
                II. Należności krótkoterminowe 188572.63
                        3. Należności od pozostałych jednostek 188572.63
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 132219.94
                                        – do 12 miesięcy 132219.94
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 27019
                                C. inne 29333.69
                III. Inwestycje krótkoterminowe 297469.63
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 297469.63
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 297469.63
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 297469.93
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 4547.41

Data ostatniej aktualizacji: 20 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc