Search icon

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKOM"

Dane

Nazwa: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótka nazwa: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKOM"
Data rejestracji: 20 lip 2001 (23 lata temu)
Forma prawna: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status: CZYNNY
KRS: 0000029741
NIP: 6141432064
REGON: 23044331100000
Adres: NADBRZEŻNA, 5A, LUBAWKA, 58-420, LUBAWKA, POLSKA
Wysokość kapitału zakładowego: 10860500,00 PLN

Dane kontaktowe

Email: SANIKOM@SANIKOM.COM.PL

Dane podatkowe

NIP: 6141432064
Data rejestracji: 13 sty 1998
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
43102052260000610206792941 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
44102052260000610207826458 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
45102052260000650206803573 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
45102052260000690206802310 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
47102052260000620206803490 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
50102052260000680206793345 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
53102052260000640206803672 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
55102052260000690206784476 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
68102052260000670207826508 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA
80102052260000610206819629 PKO Oddział 1 we Wrocławiu ul. ks. Piotra Skargi 1 50-082 Wrocław POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#3821Z OBRÓBKA I USUWANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#3600Z POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
#3700Z ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW
#3811Z ZBIERANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE
#3812Z ZBIERANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH
#3831Z DEMONTAŻ WYROBÓW ZUŻYTYCH
#3832Z ODZYSK SUROWCÓW Z MATERIAŁÓW SEGREGOWANYCH
#8130Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
#4941Z TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
#8129Z POZOSTAŁE SPRZĄTANIE

Beneficjenci

Imię Funkcja Data urodzenia
EDWARD KACZOR Beneficjent Brak danych
ANDRZEJ JASIŃSKI Beneficjent Brak danych
JAN TADEUSZ TYMCZYSZYN Beneficjent Brak danych
TOMASZ JACEK SYBIS Beneficjent Brak danych
SŁAWOMIR PIOTR MACIEJCZYK Beneficjent Brak danych
MIROSŁAW KAZIMIERZ BRZOZOWSKI Beneficjent Brak danych
MIROSŁAW KRZYSZTOF PUSTUŁA Beneficjent Brak danych
MARIUSZ WAROWY Beneficjent Brak danych
PIOTR STANISŁAW JANCZYSZYN Beneficjent Brak danych
PAWEŁ ANDRZEJ KULIG Beneficjent Brak danych

Prokurenci

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki
GRZEGORZ BERNARD SZMAJDZIŃSKI Prokurent 2011-07-28 2013-05-22 PROKURA ŁĄCZNA - CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB DWÓCH PROKURENTÓW ŁĄCZNIE
GRZEGORZ BERNARD SZMAJDZIŃSKI Prokurent 2020-09-04 Brak danych PROKURA ŁĄCZNA - CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB DWÓCH PROKURENTÓW ŁĄCZNIE
ARTUR TOMASZ OSTROWSKI Prokurent 2024-05-06 Brak danych PROKURA ŁĄCZNA - CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB DWÓCH PROKURENTÓW ŁĄCZNIE
TERESA LUCYNA ŚWIĘCH Prokurent 2003-08-05 Brak danych PROKURA ŁĄCZNA - CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB DWÓCH PROKURENTÓW ŁĄCZNIE
TERESA BIELICKA Prokurent 2005-08-23 2009-05-27 SAMOISTNA

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
JERZY FITZET Członek Organu Nadzoru 2001-07-20 2004-12-15
JADWIGA KRYSTYNIAK Członek Organu Nadzoru 2001-07-20 2004-12-15
ANDRZEJ JÓZEF SUTOR Członek Organu Nadzoru 2001-07-20 2002-08-20
JÓZEF KULAWIK Członek Organu Nadzoru 2001-07-20 2006-07-31
CZESŁAW GRĘBLA Członek Organu Nadzoru 2001-07-20 2003-08-05
RYSZARD STANEK Członek Organu Nadzoru 2002-08-20 2006-07-31
ZDZISŁAW KAZIMIERZ PAWLAK Członek Organu Nadzoru 2003-08-05 2006-07-31
ZBIGNIEW MAJDA Członek Organu Nadzoru 2005-08-23 2008-10-24
ADAM JAN WOLAK Członek Organu Nadzoru 2005-08-23 2011-10-13
ARKADIUSZ HALINIAK Członek Organu Nadzoru 2006-07-31 2018-08-08

Wspólnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Akcje REGON
GMINA MIEJSKA KAMIENNA GÓRA Wspólnik 2005-07-01 Brak danych 3839 UDZIAŁÓW O ŁACZNEJ WYSOKOŚCI 1.919.500,00 ZŁ (JEDEN MILION DZIEWIĘĆSET DZIEWIĘTNAŚCIE TYSIĘCY PIĘĆSET ZŁOTYCH) 230821316
GMINA LUBAWKA Wspólnik 2001-07-20 Brak danych 3519 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI 1.759.500,00 ZŁ(JEDEN MILION SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT DZIEWIĘĆ TYSIĘCY PIĘĆSET ZŁOTYCH) 230821339
GMINA BOGUSZÓW-GORCE Wspólnik 2010-06-02 2010-11-22 1400 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 700.000,00 ZŁ (SIEDEMSET TYSIĘCY ZŁOTYCH) 890718188
MIASTO BOGUSZÓW-GORCE Wspólnik 2010-12-23 Brak danych 2268 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 1.134.000,00 ZŁ (JEDEN MILION STOTRZYDZIEŚCI CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH) 890718188
GMINA MIEJSKA JAWOR Wspólnik 2012-11-02 2023-01-18 2164 UDZIAŁY O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 1.082.000,00 ZŁ (JEDEN MILION OSIEMDZIESIĄT DWA TYSIĄCE ZŁOTYCH) 390847392
GMINA ZŁOTORYJA Wspólnik 2019-02-19 2023-01-18 560 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 280.000,00 ZŁ (DWIEŚCIE OSIEMDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) 390647682
GMINA MIEJSKA ZŁOTORYJA Wspólnik 2019-02-19 2023-01-18 1230 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WYSOKOSCI 615.000,00 ZŁ (SZEŚĆSET PIĘTNAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH) 390647653
GMINA ZAGRODNO Wspólnik 2019-02-19 2023-01-18 434 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 217.000,00 ZŁ(DWIEŚCIE SIEDEMNAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH) 390647676

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Bezpośrednie uprawnienia Rodzaj uprzywilejowania Uprzywilejowanie Inne uprawnienia
ANDRZEJ JASIŃSKI Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA MIRSK 0,02% W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁNKÓW RADY NADZORCZEJ I POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ WPŁYW NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU UDZIAŁ GMINY MIRSK 0,02% W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI , WPŁYW NA WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ I POŚREDNIO POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU
JAN TADEUSZ TYMCZYSZYN Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA ZŁOTORYJA 2,58% W KAPITALE ZAKŁĄDOWYM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁÓNKÓW RADY NADZORCZEJ, WPŁYW POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU UDZIAŁ GMINY ZŁOTORYJA 2,58 % W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI , WPŁYW NA WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ I POŚREDNIO POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU
TOMASZ JACEK SYBIS Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA PIELGRZYMKA 2,05% W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ, WPŁWY POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONÓW ZARZĄDU UDZIAŁ GMINY PIELGRZYMKA 2,05 % W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI , WPŁYW NA WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ I POŚREDNIO POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU
SŁAWOMIR PIOTR MACIEJCZYK Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA WOJCIESZÓW 1,68% W KAPITALE ZAKŁADOWYTM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ, WPŁYW POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU UDZIAŁ GMINY WOJCIESZÓW 1,68 % W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI , WPŁYW NA WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ I POŚREDNIO POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU
MIROSŁAW KAZIMIERZ BRZOZOWSKI Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA MĘCINKA 2,06% W KAPITALE ZAŁADOWYTM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ, WPŁYW POPRZEZ RADE NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU UDZIAŁ GMINY MĘCINKA 2,06 % W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI , WPŁYW NA WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ I POŚREDNIO POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU
MIROSŁAW KRZYSZTOF PUSTUŁA Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMIN BOLKÓW 4,54% W KAPITALE ZAKŁADOWYTM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ , WPŁY POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU Brak danych
MARIUSZ WAROWY Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA LUBOMIERZ 0,02% W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ I POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ WPŁYW NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU Brak danych
PIOTR STANISŁAW JANCZYSZYN Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA ZAGRODNO 2,00% W KAPITALE ZAŁADOWYM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ, WPŁYW POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU Brak danych
PAWEŁ ANDRZEJ KULIG Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA MIEJSKA ZŁOTORYJA 5,66% W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁONKÓW READY NADZORCZEJ, WPŁYW POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU Brak danych
PAWEŁ PRZEMYSŁAW KISOWSKI Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak GMINA ŚWIERZAWA 3,29% W KAPITALE ZAŁADOWYM SPÓŁKI, WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ, WPŁYW POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU UDZIAŁ GMINY ŚWIERZAWA 3,29 % W KAPITALE ZAKŁADOWYM SPÓŁKI , WPŁYW NA WYBÓR CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ I POŚREDNIO POPRZEZ RADĘ NADZORCZĄ NA WYBÓR CZŁONKÓW ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD SPÓŁKI

Sposób reprezentacjiDO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB DWÓCH PROKURENTÓW ŁĄCZNIE.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
ANDRZEJ DANILECKI WICEPREZES ZARZĄDU 2001-07-20 2005-08-23
ANDRZEJ WOJDYŁA PREZES ZARZĄDU 2001-07-20 2020-09-04
MARIAN ANTONI STOLECKI WICEPREZES ZARZĄDU 2005-08-23 2010-07-13
GRZEGORZ BERNARD SZMAJDZIŃSKI WICEPREZES ZARZĄDU 2013-05-22 2020-09-04
EDWARD KACZOR PREZES ZARZĄDU 2020-09-04 Brak danych
TERESA LUCYNA ŚWIĘCH CZŁONEK ZARZĄDU - GŁÓWNY KSIĘGOWY 2001-07-20 2003-08-05

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-06-13 SprFinJednostkaInna

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 55768945.52
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 56088541.03
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) -375649.12
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 5050.05
        IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 51003.56
B. Koszty działalności operacyjnej 55238636.65
        I. Amortyzacja 7978245.35
        II. Zużycie materiałów i energii 9130996.55
        III. Usługi obce 19308841.68
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 1728029.05
        V. Wynagrodzenia 12901186.69
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 3354832.89
                – emerytalne 1204662.91
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe 808727.18
        VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów 27777.26
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 530308.87
D. Pozostałe przychody operacyjne 4656491.34
        I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 115290.49
        II. Dotacje 4425182.13
        III. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 41629.39
        IV. Inne przychody operacyjne 74389.33
E. Pozostałe koszty operacyjne 180966.67
        I. Strata z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 0
        II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 115065.76
        III. Inne koszty operacyjne 65900.91
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 5005833.54
G. Przychody finansowe 1187849.44
        II. Odsetki, w tym: 1187849.44
H. Koszty finansowe 1069926.83
        I. Odsetki, w tym: 1064749.57
        IV. Inne 5177.26
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 5123756.15
J. Podatek dochodowy 1032844.37
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 4090911.78

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 97534402.54
        A. Kapitał (fundusz) własny 17871770.44
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 10854500
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 60329.54
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 4653317.88
                        – tworzone zgodnie z umową (statutem) spółki 4649317.88
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych -1787288.76
                VI. Zysk (strata) netto 4090911.78
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 79662632.1
                I. Rezerwy na zobowiązania 2104280.84
                        1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 171798.84
                        2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne 1932482
                                – długoterminowa 1709408
                                – krótkoterminowa 223074
                II. Zobowiązania długoterminowe 15724776.5
                        3. Wobec pozostałych jednostek 15724776.5
                                A. kredyty i pożyczki 15120245.82
                                C. inne zobowiązania finansowe 604530.68
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 15130628.76
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 14575606.71
                                A. kredyty i pożyczki 2469027.27
                                C. inne zobowiązania finansowe 148587.55
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 3245762.45
                                        – do 12 miesięcy 3245762.45
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 7181525.05
                                H. z tytułu wynagrodzeń 841838.47
                                I. inne 688865.92
                        4. Fundusze specjalne 555022.05
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 46702946
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 46702946
                                – długoterminowe 42801241.59
                                – krótkoterminowe 3901704.41
Aktywa razem 97534402.54
        A. Aktywa trwałe 81489566.88
                I. Wartości niematerialne i prawne 207070.63
                        3. Inne wartości niematerialne i prawne 207070.63
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 81066530.86
                        1. Środki trwałe 80505605.65
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) 1136751.08
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 49797650.58
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 24452128.48
                                D. środki transportu 4960803.84
                                E. inne środki trwałe 158271.67
                        2. Środki trwałe w budowie 556291.06
                        3. Zaliczki na środki trwałe w budowie 4634.15
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 215965.39
                        1. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 215965.39
        B. Aktywa obrotowe 16044835.66
                I. Zapasy 1081799.14
                        1. Materiały 1043049.77
                        4. Towary 33627.42
                        5. Zaliczki na dostawy i usługi 5121.95
                II. Należności krótkoterminowe 6874504.44
                        3. Należności od pozostałych jednostek 6874504.44
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 6187151.82
                                        – do 12 miesięcy 6187151.82
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 477639.73
                                C. inne 209712.89
                III. Inwestycje krótkoterminowe 7931959.84
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 7931959.84
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 7931959.84
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 3931959.84
                                        – inne środki pieniężne 4000000
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 156572.24

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
I. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO) 15564147.42
        – korekty błędów -1787288.76
IA. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO), po korektach 13776858.66
        1. Kapitał (fundusz) podstawowy na początek okresu 10854500
                2. Kapitał (fundusz) podstawowy na koniec okresu 10854500
        2. Kapitał (fundusz) zapasowy na początek okresu 60329.54
                2. Stan kapitału (funduszu) zapasowego na koniec okresu 60329.54
        4. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na początek okresu 3261365.99
                1. Zmiany pozostałych kapitałów (funduszy) rezerwowych 1391951.89
                        A. zwiększenie (z tytułu) 4599630.29
                        B. zmniejszenie (z tytułu) 3207678.4
                2. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na koniec okresu 4653317.88
        5. Zysk (strata) z lat ubiegłych na początek okresu 1387951.89
                1. Zysk z lat ubiegłych na początek okresu 4595630.29
                2. Zysk z lat ubiegłych na początek okresu, po korektach 4595630.29
                        B. zmniejszenie (z tytułu) 4595630.29
                4. Strata z lat ubiegłych na początek okresu 3207678.4
                        – korekty błędów 1787288.76
                5. Strata z lat ubiegłych na początek okresu, po korektach 4994967.16
                        A. zwiększenie (z tytułu) 0
                                – przeniesienia straty z lat ubiegłych do pokrycia 0
                        B. zmniejszenie (z tytułu) 3207678.4
                6. Strata z lat ubiegłych na koniec okresu 1787288.76
                7. Zysk (strata) z lat ubiegłych na koniec okresu -1787288.76
        6. Wynik netto 4090911.78
                A. zysk netto 4090911.78
II. Kapitał (fundusz) własny na koniec okresu (BZ) 17871770.44
III. Kapitał (fundusz) własny, po uwzględnieniu proponowanego podziału zysku (pokrycia straty) 17871770.44

Przepływy pieniężne (pośrednie)

Przepływy pieniężne (pośrednie) Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
        I. Zysk (strata) netto 4090911.78
        II. Korekty razem 5571180.62
                1. Amortyzacja 7978245.35
                3. Odsetki i udziały w zyskach (dywidendy) 1055053.52
                4. Zysk (strata) z działalności inwestycyjnej -413137.08
                5. Zmiana stanu rezerw 324307.99
                6. Zmiana stanu zapasów -473800.05
                7. Zmiana stanu należności 1413019.84
                8. Zmiana stanu zobowiązań krótkoterminowych, z wyjątkiem pożyczek i kredytów 713554.7
                9. Zmiana stanu rozliczeń międzyokresowych -4264843.63
                10. Inne korekty -761220.02
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej (I±II) 9662092.4
        I. Wpływy 428208.68
                1. Zbycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych 428208.68
        II. Wydatki 4045588.58
                1. Nabycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych 4040954.43
                4. Inne wydatki inwestycyjne 4634.15
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej (I–II) -3617379.9
        I. Wpływy 337474.01
                1. Wpływy netto z wydania udziałów (emisji akcji) i innych instrumentów kapitałowych oraz dopłat do kapitału 4000
                2. Kredyty i pożyczki 0
                4. Inne wpływy finansowe 333474.01
        II. Wydatki 4408685.09
                4. Spłaty kredytów i pożyczek 3168543
                7. Płatności zobowiązań z tytułu umów leasingu finansowego 185088.57
                8. Odsetki 1055053.52
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej (I–II) -4071211.08
D. Przepływy pieniężne netto razem (A.III±B.III±C.III) 1973501.42
E. Bilansowa zmiana stanu środków pieniężnych, w tym: 1973501.42
F. Środki pieniężne na początek okresu 5958458.42
G. Środki pieniężne na koniec okresu (F±D), w tym: 7931959.84
        – o ograniczonej możliwości dysponowania 375903.16

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Optymalizacja oraz wdrożenie nowych procesów przetwarzania i odzysku odpadów w środkowosudeckim regionie gospodarki odpadami w celu zwiększenia poziomów recyklingu 68 799 893,73 zł 38 103 006,72 zł Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 2.2. Gospodarka odpadami komunalnymi Fundusz Spójności 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/774665/
Stworzenie i wdrożenie systemu informacji geograficznej do zarządzania siecią wodociągową w Gminie Lubawka 132 438,00 zł 88 972,19 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 2.1. E-usługi publiczne Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/753117/

Data ostatniej aktualizacji: 20 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc