Search icon

POLSKI FIRM PROWADZĄCYCH BADANIA KLINICZNE NA ZLECENIE (CLINICAL RESEARCH ORGANIZATIONS)

Dane

Nazwa: POLSKI ZWIĄZEK PRACODAWCÓW FIRM PROWADZĄCYCH BADANIA KLINICZNE NA ZLECENIE (CLINICAL RESEARCH ORGANIZATIONS)
Krótka nazwa: POLSKI FIRM PROWADZĄCYCH BADANIA KLINICZNE NA ZLECENIE (CLINICAL RESEARCH ORGANIZATIONS)
Data rejestracji: 07 wrz 2012 (12 lat temu) (Firmy założone w wrzesień 2012)
Forma prawna: ZWIĄZEK PRACODAWCÓW
Status: CZYNNY
KRS: 0000432185
NIP: 5213636351
REGON: 14628421100000
Kod pocztowy: 02-092 (Firmy w Masovian, Warsaw, 02-092)
Miasto: Warsaw
Voivodeship: Masovian
Adres: UL. ŻWIRKI I WIGURY, 18A, WARSZAWA, 02-092, WARSZAWA, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 5213636351
Data rejestracji: 15 kwi 2021
Status: Zwolniony

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
19124021351111001089652672 PEKAO XVI Oddział w Warszawie ul. Puławska 54/56 02-592 Warszawa POLSKA
41124021351111001089519483 PEKAO XVI Oddział w Warszawie ul. Puławska 54/56 02-592 Warszawa POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#9411Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#7211Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIOTECHNOLOGII
#7219Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
#8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
#7490Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7320Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
#5811Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
#5819Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
#6399Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7021Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
PIOTR ANDRZEJ KOŁĄTAJ Członek Organu Nadzoru 2012-09-07 2018-10-22
AGNIESZKA MARIA OLEK Członek Organu Nadzoru 2012-09-07 2016-09-08
KATARZYNA ŻUBKA Członek Organu Nadzoru 2012-09-07 2014-03-31
MAŁGORZATA JOANNA KUDELSKA Członek Organu Nadzoru 2014-03-31 2018-10-22
AGNIESZKA MONIKA SKOCZYLAS Członek Organu Nadzoru 2016-09-08 2018-10-22
ELŻBIETA EWA MOKWIŃSKA Członek Organu Nadzoru 2018-10-22 2021-03-08
KATARZYNA ELŻBIETA ŻUBKA Członek Organu Nadzoru 2018-10-22 2024-03-20
ANNA MARIA BALUKIEWICZ Członek Organu Nadzoru 2018-10-22 Brak danych
WOJCIECH WOJTYCZKA Członek Organu Nadzoru 2021-03-08 Brak danych
MICHAŁ ZMYSŁOWSKI Członek Organu Nadzoru 2024-03-20 Brak danych

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiDO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH W IMIENIU ZWIĄZKU UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
AGNIESZKA MARIA OLEK CZŁONEK ZARZĄDU 2016-09-08 Brak danych
AGNIESZKA MONIKA SKOCZYLAS PREZES ZARZĄDU 2021-05-24 Brak danych
JOANNA AGNIESZKA ROMANIK CZŁONEK ZARZĄDU 2024-03-20 Brak danych
PRZEMYSŁAW JÓZEF GROCHOWSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2024-03-20 Brak danych
ELŻBIETA EWA MOKWIŃSKA PREZES ZARZĄDU 2012-09-07 2014-10-03
ELŻBIETA EWA MOKWIŃSKA WICEPREZES ZARZĄDU 2014-10-03 2018-10-22
TOMASZ KOWALCZYK WICEPREZES ZARZĄDU 2012-09-07 2014-10-03
TOMASZ KOWALCZYK CZŁONEK ZARZĄDU 2014-10-03 2017-12-11
KRZYSZTOF BRONIEC CZŁONEK ZARZĄDU 2012-09-07 2018-10-22
KRZYSZTOF BRONIEC PREZES ZARZĄDU 2018-10-22 2021-05-24

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-29 SprFinOp

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 110000
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 110000
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 0
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 0
B. Koszty działalności operacyjnej 91018.63
        I. Amortyzacja 91018.63
        II. Zużycie materiałów i energii 0
        III. Usługi obce 0
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 18981.37
D. Pozostałe przychody operacyjne 15390
E. Pozostałe koszty operacyjne 0
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 15390
G. Przychody finansowe 37189.12
H. Koszty finansowe -2817.75
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 0
J. Podatek dochodowy 0
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) 174.19
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 1525.01

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 150574.11
        A. Kapitał (fundusz) własny 118929.25
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 20000
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 0
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 103107.82
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: -4178.57
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 31644.86
                I. Rezerwy na zobowiązania 0
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 1644.86
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 30000
Aktywa razem 150574.11
        A. Aktywa trwałe 0
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 0
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 150574.11
                I. Zapasy 0
                II. Należności krótkoterminowe 32001
                III. Inwestycje krótkoterminowe 117307.7
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 1265.41
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2012-09-07 2015-10-14 DWORKOWA, 3, WARSZAWA, 00-784, WARSZAWA, POLSKA

Data ostatniej aktualizacji: 21 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc