Search icon

POZNAŃSKA MIESZKANIOWA "WINOGRADY" W POZNANIU

Dane

Nazwa: POZNAŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WINOGRADY" W POZNANIU
Krótka nazwa: POZNAŃSKA MIESZKANIOWA "WINOGRADY" W POZNANIU
Data rejestracji: 19 wrz 2003 (21 lat temu) (Firmy założone w wrzesień 2003)
Forma prawna: SPÓŁDZIELNIA
Status: CZYNNY
KRS: 0000172957
NIP: 7770003363
REGON: 00107596800000
Kod pocztowy: 61-686 (Firmy w Greater Poland, Poznań, 61-686)
Miasto: Poznań
Voivodeship: Greater Poland
Adres: OSIEDLE PRZYJAŹNI, 125 B, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA

Dane kontaktowe

Email: OFFICE@PSMWINOGRADY.PL

Dane podatkowe

NIP: 7770003363
Data rejestracji: 01 sty 1996
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
35105015201000002413139813 INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2 ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
35105015201000002369312885 INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2 ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
44105015201000002246143966 INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2 ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
68105015201000002369312679 INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2 ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (7)

#6810Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
#9004Z DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW KULTURALNYCH
#6010Z TRANSPORT KOLEJOWY
#6110Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
#8010Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA

Beneficjenci

Imię Funkcja
JAROSŁAW JARYSZ Beneficjent
IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA Beneficjent
KRZYSZTOF KRAJNIAK Beneficjent
BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL Beneficjent
ANDRZEJ BOBAK Beneficjent
PAWEŁ SUCHORSKI Beneficjent
BOŻENA MARIANNA OTTO Beneficjent
JAN MARCINIAK Beneficjent
JAN MARCINIAK zgłaszający - członek zarządu
MAŁGORZATA TOMKOWIAK Beneficjent

Pełnomocnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki
PAWEŁ SUCHORSKI Pełnomocnik 2007-09-14 Brak danych 1. ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI I FUNKCJONOWANIA WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ W ZAKRESIE: - PRZYGOTOWANIA, REALIZACJI I NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH ORAZ PRODUKCJI FILMÓW; - ROZPROWADZANIA PROGRAMÓW RADIOWYCH I TELEWIZYJNYCH; - ROBÓT I USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W TYM M.IN. INTERNETU STACJONARNEGO, INTERNETU MOBILNEGO, TELEFONII STACJONARNEJ, TELEFONII MOBILNEJ, TELEWIZJI KABLOWEJ; - ROBÓT INWESTYCYJNYCH ORAZ WSZELKICH INNYCH UMÓW O ROBOTY I USŁUGI ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ I FUNKCJONOWANIEM WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ. 2.PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z USŁUGAMI OCHRONY OSÓB I MIENIA. 3. ZATRUDNIANIE,ZWALNIANIE,NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH. 4. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
DANIEL MICHAŁ PIOTROWSKI Pełnomocnik 2007-09-14 2018-03-08 1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY; - O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE; - O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - O USŁUGI KOMINIARSKIE; - O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - O REMONTY BUDYNKÓW; - O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - O NAJEM LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
TADEUSZ KUJAWA Pełnomocnik 2007-09-14 2019-10-16 1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY; - O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE; - O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - O USŁUGI KOMINIARSKIE; - O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - O REMONTY BUDYNKÓW; - O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - O NAJEM LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
PIOTR DOMINIK KOZIELSKI Pełnomocnik 2007-09-14 2011-12-12 NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY, O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE, O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ, O USŁUGI KOMINIARSKIE, O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ, O REMONTY BUDYNKÓW, O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOT. BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ, O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ, O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA, WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB PEŁNOMOCNIKA ZARZĄDU DS. FINANSOWYCH.
ANDRZEJ BOBAK Pełnomocnik 2011-12-12 Brak danych 1. NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I W KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.
BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL Pełnomocnik 2018-01-17 Brak danych 1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.
KRZYSZTOF KRAJNIAK Pełnomocnik 2018-03-08 Brak danych 1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.
IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA Pełnomocnik 2019-10-16 Brak danych 1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.
ROMAN ŁUCJAN SKRZYPCZAK Pełnomocnik 2007-09-14 2018-01-17 1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY; - O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE; - O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - O USŁUGI KOMINIARSKIE; - O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - O REMONTY BUDYNKÓW; - O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - O NAJEM LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
MAŁGORZATA TOMKOWIAK Pełnomocnik 2011-04-15 2020-05-20 1. DZIAŁANIE WSPÓLNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W SPRAWACH BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI SPÓŁDZIELNI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: A. PODPISYWANIE WSZELKICH OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁDZIELNI I REPREZENTOWANIE SPÓŁDZIELNI W STOSUNKACH ZEWNĘTRZNYCH Z OSOBAMI FIZYCZNYMI, PRAWNYMI ORAZ PRZED SĄDAMI I URZĘDAMI, B. PODPISYWANIE PISM WYCHODZĄCYCH, C. ZAWIERANIE UMÓW, D. ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ, 2. PODEJMOWANIE DECYZJI (JEDNOOSOBOWO) W SPRAWACH KADROWYCH, W TYM PRZYJMOWANIE, AWANSOWANIE, NAGRADZANIE, KARANIE I ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE PODLEGŁOŚCI SŁUŻBOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO ORAZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNYCH MATERIALNIE.

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
PAWEŁ EDWARD JAZIKOWSKI Członek Organu Nadzoru 2005-05-30 2006-09-22
JAN ANTONI KOŹMIŃSKI Członek Organu Nadzoru 2023-08-03 Brak danych
BAZYLI MAREK GŁOWACKI Członek Organu Nadzoru 2023-08-03 Brak danych
GRZEGORZ NIEDZIELSKI Członek Organu Nadzoru 2023-08-03 Brak danych
LECHOSŁAW JAN RYBKA Członek Organu Nadzoru 2023-08-03 Brak danych
MARIAN GROSSMANN Członek Organu Nadzoru 2003-09-19 2006-09-22
WŁADYSŁAW ŁUCZAK Członek Organu Nadzoru 2003-09-19 2006-09-22
STANISŁAW PRASK Członek Organu Nadzoru 2003-09-19 2006-09-22
EUGENIUSZ PROMIŃSKI Członek Organu Nadzoru 2003-09-19 2010-09-08
BOGUMIŁA UNDRYCH Członek Organu Nadzoru 2003-09-19 2006-09-22

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
JAROSŁAW JARYSZ Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
KRZYSZTOF KRAJNIAK Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
ANDRZEJ BOBAK Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
PAWEŁ SUCHORSKI Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
BOŻENA MARIANNA OTTO Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
JAN MARCINIAK Beneficjent PREZES ZARZĄDU
MAŁGORZATA TOMKOWIAK Beneficjent ZASTĘPCA PREZESA
MAREK IRENEUSZ GĄSIOROWSKI Beneficjent ZASTĘPCA PREZESA DS. EKSPLOATACJI

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiOŚWIADCZENIA WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
KRZYSZTOF LEON WAWRZYNIAK PREZES ZARZĄDU 2003-09-19 2005-02-08
JAN MARCINIAK ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. EKONOMICZNYCH 2003-09-19 2005-02-08
JAN MARCINIAK PREZES ZARZĄDU 2005-02-08 Brak danych
GRZEGORZ KAŹMIERCZAK CZŁONEK ZARZĄDU DS. TECHNICZNYCH 2003-09-19 2006-09-22
GRZEGORZ KAŹMIERCZAK ZASTĘPCA PREZESA DS.EKSPLOATACJI 2006-09-22 2016-08-18
MAREK IRENEUSZ GĄSIOROWSKI ZASTĘPCA PREZESA DS. EKSPLOATACJI 2016-08-18 Brak danych
MAŁGORZATA TOMKOWIAK ZASTĘPCA PREZESA 2020-05-20 Brak danych

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-02-28 SprFinJednostkaInna

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 606264330.31
        A. Kapitał (fundusz) własny 531571879.21
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 66316296.82
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 196457349.67
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 260618158.65
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 0
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 0
                VI. Zysk (strata) netto 8180074.07
                VII. Odpisy z zysku netto w ciągu roku obrotowego (wielkość ujemna) 0
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 74692451.1
                I. Rezerwy na zobowiązania 3204349.84
                        1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 0
                        2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne 0
                        3. Pozostałe rezerwy 3204349.84
                                – długoterminowe 1646566
                                – krótkoterminowe 1557783.84
                II. Zobowiązania długoterminowe 3934438.33
                        1. Wobec jednostek powiązanych 0
                        2. Wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                        3. Wobec pozostałych jednostek 3934438.33
                                A. kredyty i pożyczki 3934438.33
                                C. inne zobowiązania finansowe 0
                                D. zobowiązania wekslowe 0
                                E. inne 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 64831821.05
                        1. Zobowiązania wobec jednostek powiązanych 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 0
                                B. inne 0
                        2. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 0
                                B. inne 0
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 39521758.08
                                A. kredyty i pożyczki 618370.52
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 23308543.42
                                        – do 12 miesięcy 23308543.42
                                E. zaliczki otrzymane na dostawy i usługi 0
                                F. zobowiązania wekslowe 0
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 1748000.79
                                H. z tytułu wynagrodzeń 0
                                I. inne 5477091.45
                        4. Fundusze specjalne 25310062.97
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 2721841.88
                        1. Ujemna wartość firmy 0
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 1849264.99
                                – długoterminowe 1775247.11
                                – krótkoterminowe 74017.88
Aktywa razem 606264330.31
        A. Aktywa trwałe 510453608.39
                I. Wartości niematerialne i prawne 16493.45
                        1. Koszty zakończonych prac rozwojowych 0
                        2. Wartość firmy 0
                        3. Inne wartości niematerialne i prawne 16493.45
                        4. Zaliczki na wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 509726083.92
                        1. Środki trwałe 509537834.3
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) 301279696.79
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 199231927.96
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 8551247.82
                                D. środki transportu 326589.39
                                E. inne środki trwałe 148372.34
                        2. Środki trwałe w budowie 188249.62
                        3. Zaliczki na środki trwałe w budowie 0
                III. Należności długoterminowe 0
                        1. Od jednostek powiązanych 0
                        2. Od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                        3. Od pozostałych jednostek 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 134812.02
                        1. Nieruchomości 133762.02
                        3. Długoterminowe aktywa finansowe 1050
                                A. w jednostkach powiązanych 0
                                B. w pozostałych jednostkach, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 1050
                                        – udziały lub akcje 1050
                                C. w pozostałych jednostkach 0
                        4. Inne inwestycje długoterminowe 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 576219
                        1. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 576219
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 95810721.92
                I. Zapasy 9707604.75
                        1. Materiały 579032.7
                        2. Półprodukty i produkty w toku 83520.83
                        3. Produkty gotowe 7508319.22
                        4. Towary 1536732
                II. Należności krótkoterminowe 8847806.8
                        1. Należności od jednostek powiązanych 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 0
                                B. inne 0
                        2. Należności od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 0
                                B. inne 0
                        3. Należności od pozostałych jednostek 8847806.8
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 3860906.23
                                        – do 12 miesięcy 3860906.23
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 143630.83
                                C. inne 1178822.23
                                D. dochodzone na drodze sądowej 135283.21
                III. Inwestycje krótkoterminowe 61366917.31
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 61366917.31
                                A. w jednostkach powiązanych 0
                                B. w pozostałych jednostkach 0
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 61366917.31
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 61366917.31
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 15888393.06

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
I. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO) 535293826.47
IA. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO), po korektach 535293826.47
        1. Kapitał (fundusz) podstawowy na początek okresu 68395362.07
                2. Kapitał (fundusz) podstawowy na koniec okresu 66316296.82
        2. Kapitał (fundusz) zapasowy na początek okresu 199647422.03
                1. Zmiany kapitału (funduszu) zapasowego -3190072.36
                        A. zwiększenie (z tytułu) 12433640.74
                        B. zmniejszenie (z tytułu) 15623713.1
                2. Stan kapitału (funduszu) zapasowego na koniec okresu 196457349.67
        3. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny na początek okresu – zmiany przyjętych zasad (polityki) rachunkowości 262402991.47
                1. Zmiany kapitału (funduszu) z aktualizacji wyceny -1784832.82
                        A. zwiększenie (z tytułu) 1685850.19
                        B. zmniejszenie (z tytułu) 3470683.01
                2. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny na koniec okresu 260618158.65
        4. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na początek okresu 0
                2. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na koniec okresu 0
        5. Zysk (strata) z lat ubiegłych na początek okresu 4848050.9
                1. Zysk z lat ubiegłych na początek okresu 4848050.9
                2. Zysk z lat ubiegłych na początek okresu, po korektach 4848050.9
                        B. zmniejszenie (z tytułu) 4848050.9
                3. Zysk z lat ubiegłych na koniec okresu 0
                7. Zysk (strata) z lat ubiegłych na koniec okresu 0
        6. Wynik netto 8180074.07
                A. zysk netto 8180074.07
II. Kapitał (fundusz) własny na koniec okresu (BZ) 531571879.21
III. Kapitał (fundusz) własny, po uwzględnieniu proponowanego podziału zysku (pokrycia straty) 526864867.59

Przepływy pieniężne (pośrednie)

Przepływy pieniężne (pośrednie) Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
        I. Zysk (strata) netto 8180074.07
        II. Korekty razem 10736648.31
                1. Amortyzacja 6904144.33
                2. Zyski (straty) z tytułu różnic kursowych 0
                3. Odsetki i udziały w zyskach (dywidendy) -1161764.62
                4. Zysk (strata) z działalności inwestycyjnej -7701.27
                5. Zmiana stanu rezerw 1646566
                6. Zmiana stanu zapasów 892020.13
                7. Zmiana stanu należności 175946.95
                8. Zmiana stanu zobowiązań krótkoterminowych, z wyjątkiem pożyczek i kredytów 7195293.78
                9. Zmiana stanu rozliczeń międzyokresowych 1151145.14
                10. Inne korekty -6059002.13
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej (I±II) 18916722.38
        I. Wpływy 4151667.84
                1. Zbycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych -50075.45
                2. Zbycie inwestycji w nieruchomości oraz wartości niematerialne i prawne 0
                3. Z aktywów finansowych, w tym: 1268973.78
                        B. w pozostałych jednostkach 1268973.78
                                – dywidendy i udziały w zyskach 1000
                                – odsetki 1267973.78
                                – inne wpływy z aktywów finansowych 0
                4. Inne wpływy inwestycyjne 2932769.51
        II. Wydatki 3024256.44
                1. Nabycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych 3024256.44
                2. Inwestycje w nieruchomości oraz wartości niematerialne i prawne 0
                3. Na aktywa finansowe, w tym: 0
                        B. w pozostałych jednostkach 0
                4. Inne wydatki inwestycyjne 0
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej (I–II) 1127411.4
        I. Wpływy 0
                2. Kredyty i pożyczki 0
        II. Wydatki 828881.68
                4. Spłaty kredytów i pożyczek 721672.52
                8. Odsetki 107209.16
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej (I–II) -828881.68
D. Przepływy pieniężne netto razem (A.III±B.III±C.III) 19215252.1
E. Bilansowa zmiana stanu środków pieniężnych, w tym: 19215252.1
F. Środki pieniężne na początek okresu 42151665.21
G. Środki pieniężne na koniec okresu (F±D), w tym: 61366917.31
        – o ograniczonej możliwości dysponowania 5334985.73

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny)

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny) Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, w tym: 144239129.61
        – od jednostek powiązanych 0
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 144239129.61
        II. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 0
B. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów, w tym: 131799787.4
        I. Koszt wytworzenia sprzedanych produktów 131799787.4
C. Zysk (strata) brutto ze sprzedaży (A–B) 12439342.21
D. Koszty sprzedaży 0
E. Koszty ogólnego zarządu 8110436.19
F. Zysk (strata) ze sprzedaży (C–D–E) 4328906.02
G. Pozostałe przychody operacyjne 5680735.26
        I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 0
        II. Dotacje 0
        III. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 0
        IV. Inne przychody operacyjne 5680735.26
H. Pozostałe koszty operacyjne 1549823.97
        I. Strata z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 50075.45
        II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 87935.4
        III. Inne koszty operacyjne 1411813.12
I. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (F+G–H) 8459817.31
J. Przychody finansowe 1589554.67
        I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym: 1000
                A. od jednostek powiązanych, w tym: 0
                B. od jednostek pozostałych, w tym: 1000
                        – w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 1000
        II. Odsetki, w tym: 1588554.67
        III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
        IV. Aktualizacja wartości aktywów finansowych 0
        V. Inne 0
K. Koszty finansowe 134134.37
        I. Odsetki, w tym: 109737.04
        II. Strata z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
        III. Aktualizacja wartości aktywów finansowych 0
        IV. Inne 24397.33
L. Zysk (strata) brutto (I+J–K) 9915237.61
M. Podatek dochodowy 2842158
N. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) -125719
O. Zysk (strata) netto (L–M–N) 7198798.61

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2003-09-19 2010-09-08 OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 A, POZNAŃ, 61-680, POZNAŃ, POLSKA
2010-09-08 2011-12-12 OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 A, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA
2011-12-12 2012-01-26 OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 B, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Termomodernizacja 5 obiektów użyteczności publicznej PSM Winogrady w Poznaniu 1 007 301,54 zł 532 825,68 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2007 - 2013 3.2. Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/693643/

Data ostatniej aktualizacji: 20 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc