Search icon

POZNAŃSKA MIESZKANIOWA "WINOGRADY" W POZNANIU

Drukuj

Dane

KRS 0000172957

NIP7770003363

REGON00107596800000

NazwaPOZNAŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WINOGRADY" W POZNANIU

Krótka nazwaPOZNAŃSKA MIESZKANIOWA "WINOGRADY" W POZNANIU

Data rejestracji 19 wrz 2003 (21 lat temu)

Forma prawnaSPÓŁDZIELNIA

Adres OSIEDLE PRZYJAŹNI, 125 B, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA

Status CZYNNY

Dane kontaktowe

Email OFFICE@PSMWINOGRADY.PL

Dane podatkowe

NIP 7770003363

data rejestracji 01 sty 1996

status Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku

35105015201000002413139813

INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2

ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA

35105015201000002369312885

INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2

ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA

44105015201000002246143966

INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2

ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA

68105015201000002369312679

INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2

ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (7)

#6810Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK #6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI #6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE #9004Z DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW KULTURALNYCH #6010Z TRANSPORT KOLEJOWY #6110Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ #8010Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA

Beneficjenci

Imię Funkcja

JAROSŁAW JARYSZ

Beneficjent

IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA

Beneficjent

KRZYSZTOF KRAJNIAK

Beneficjent

BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL

Beneficjent

ANDRZEJ BOBAK

Beneficjent

PAWEŁ SUCHORSKI

Beneficjent

BOŻENA MARIANNA OTTO

Beneficjent

JAN MARCINIAK

Beneficjent

JAN MARCINIAK

zgłaszający - członek zarządu

MAŁGORZATA TOMKOWIAK

Beneficjent

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu

PAWEŁ EDWARD JAZIKOWSKI

Członek Organu Nadzoru

2005-05-30

2006-09-22

JAN ANTONI KOŹMIŃSKI

Członek Organu Nadzoru

2023-08-03

BAZYLI MAREK GŁOWACKI

Członek Organu Nadzoru

2023-08-03

GRZEGORZ NIEDZIELSKI

Członek Organu Nadzoru

2023-08-03

LECHOSŁAW JAN RYBKA

Członek Organu Nadzoru

2023-08-03

MARIAN GROSSMANN

Członek Organu Nadzoru

2003-09-19

2006-09-22

WŁADYSŁAW ŁUCZAK

Członek Organu Nadzoru

2003-09-19

2006-09-22

STANISŁAW PRASK

Członek Organu Nadzoru

2003-09-19

2006-09-22

EUGENIUSZ PROMIŃSKI

Członek Organu Nadzoru

2003-09-19

2010-09-08

BOGUMIŁA UNDRYCH

Członek Organu Nadzoru

2003-09-19

2006-09-22

Pełnomocnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki

DANIEL MICHAŁ PIOTROWSKI

Pełnomocnik

2007-09-14

2018-03-08

1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY; - O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE; - O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - O USŁUGI KOMINIARSKIE; - O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - O REMONTY BUDYNKÓW; - O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - O NAJEM LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.

PIOTR DOMINIK KOZIELSKI

Pełnomocnik

2007-09-14

2011-12-12

NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY, O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE, O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ, O USŁUGI KOMINIARSKIE, O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ, O REMONTY BUDYNKÓW, O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOT. BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ, O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ, O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA, WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB PEŁNOMOCNIKA ZARZĄDU DS. FINANSOWYCH.

JAROSŁAW JARYSZ

Pełnomocnik

2021-05-14

1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.

ROMAN ŁUCJAN SKRZYPCZAK

Pełnomocnik

2007-09-14

2018-01-17

1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY; - O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE; - O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - O USŁUGI KOMINIARSKIE; - O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - O REMONTY BUDYNKÓW; - O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - O NAJEM LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.

PAWEŁ SUCHORSKI

Pełnomocnik

2007-09-14

1. ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI I FUNKCJONOWANIA WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ W ZAKRESIE: - PRZYGOTOWANIA, REALIZACJI I NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH ORAZ PRODUKCJI FILMÓW; - ROZPROWADZANIA PROGRAMÓW RADIOWYCH I TELEWIZYJNYCH; - ROBÓT I USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W TYM M.IN. INTERNETU STACJONARNEGO, INTERNETU MOBILNEGO, TELEFONII STACJONARNEJ, TELEFONII MOBILNEJ, TELEWIZJI KABLOWEJ; - ROBÓT INWESTYCYJNYCH ORAZ WSZELKICH INNYCH UMÓW O ROBOTY I USŁUGI ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ I FUNKCJONOWANIEM WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ. 2.PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z USŁUGAMI OCHRONY OSÓB I MIENIA. 3. ZATRUDNIANIE,ZWALNIANIE,NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH. 4. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.

MAŁGORZATA TOMKOWIAK

Pełnomocnik

2011-04-15

2020-05-20

1. DZIAŁANIE WSPÓLNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W SPRAWACH BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI SPÓŁDZIELNI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: A. PODPISYWANIE WSZELKICH OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁDZIELNI I REPREZENTOWANIE SPÓŁDZIELNI W STOSUNKACH ZEWNĘTRZNYCH Z OSOBAMI FIZYCZNYMI, PRAWNYMI ORAZ PRZED SĄDAMI I URZĘDAMI, B. PODPISYWANIE PISM WYCHODZĄCYCH, C. ZAWIERANIE UMÓW, D. ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ, 2. PODEJMOWANIE DECYZJI (JEDNOOSOBOWO) W SPRAWACH KADROWYCH, W TYM PRZYJMOWANIE, AWANSOWANIE, NAGRADZANIE, KARANIE I ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE PODLEGŁOŚCI SŁUŻBOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO ORAZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNYCH MATERIALNIE.

KRZYSZTOF KRAJNIAK

Pełnomocnik

2018-03-08

1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.

KRZYSZTOF PRZYBYLSKI

Pełnomocnik

2013-05-29

1. REPREZENTOWANIE SPÓŁDZIELNI W ZAKRESIE WSZELKICH SPRAW ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ OSÓB I MIENIA REALIZOWANYCH W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ. 2. SKŁADANIE WSZELKICH OŚWIADCZEŃ, WYJAŚNIEŃ I WNIOSKÓW PRZED OSOBAMI FIZYCZNYMI, PRAWNYMI, BANKAMI, SĄDAMI, INNYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI ORAZ ORGANAMI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ, JAKIE W ZWIĄZKU Z NINIEJSZYM PEŁNOMOCNICTWEM OKAŻĄ SIĘ KONIECZNE. PEŁNOMOCNIK WYSTĘPOWAĆ MOŻE JEDYNIE WSPÓLNIE Z KIEROWNIKIEM WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ, A UMOWY I DEKLARACJE WOLI W POWYŻSZYM ZAKRESIE PODPISYWAĆ MOŻE JEDYNIE WSPÓLNIE Z KIEROWNIKIEM WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ I CO NAJMNIEJ JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI.

BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL

Pełnomocnik

2018-01-17

1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.

IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA

Pełnomocnik

2019-10-16

1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia

JAROSŁAW JARYSZ

Beneficjent

PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA

Beneficjent

PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

KRZYSZTOF KRAJNIAK

Beneficjent

PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL

Beneficjent

PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

ANDRZEJ BOBAK

Beneficjent

PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

PAWEŁ SUCHORSKI

Beneficjent

PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

BOŻENA MARIANNA OTTO

Beneficjent

PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

JAN MARCINIAK

Beneficjent

PREZES ZARZĄDU

MAŁGORZATA TOMKOWIAK

Beneficjent

ZASTĘPCA PREZESA

MAREK IRENEUSZ GĄSIOROWSKI

Beneficjent

ZASTĘPCA PREZESA DS. EKSPLOATACJI

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiOŚWIADCZENIA WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu

KRZYSZTOF LEON WAWRZYNIAK

PREZES ZARZĄDU

2003-09-19

2005-02-08

JAN MARCINIAK

ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. EKONOMICZNYCH

2003-09-19

2005-02-08

JAN MARCINIAK

PREZES ZARZĄDU

2005-02-08

GRZEGORZ KAŹMIERCZAK

CZŁONEK ZARZĄDU DS. TECHNICZNYCH

2003-09-19

2006-09-22

GRZEGORZ KAŹMIERCZAK

ZASTĘPCA PREZESA DS.EKSPLOATACJI

2006-09-22

2016-08-18

MAREK IRENEUSZ GĄSIOROWSKI

ZASTĘPCA PREZESA DS. EKSPLOATACJI

2016-08-18

MAŁGORZATA TOMKOWIAK

ZASTĘPCA PREZESA

2020-05-20

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ

2022

2022-01-01

2022-12-31

2023-02-28

SprFinJednostkaInna

Bilans

BilansKwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem
606264330.31
        A. Kapitał (fundusz) własny
531571879.21
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy
66316296.82
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym:
196457349.67
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym:
260618158.65
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym:
0
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych
0
                VI. Zysk (strata) netto
8180074.07
                VII. Odpisy z zysku netto w ciągu roku obrotowego (wielkość ujemna)
0
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania
74692451.1
                I. Rezerwy na zobowiązania
3204349.84
                        1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego
0
                        2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne
0
                        3. Pozostałe rezerwy
3204349.84
                                – długoterminowe
1646566
                                – krótkoterminowe
1557783.84
                II. Zobowiązania długoterminowe
3934438.33
                        1. Wobec jednostek powiązanych
0
                        2. Wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale
0
                        3. Wobec pozostałych jednostek
3934438.33
                                A. kredyty i pożyczki
3934438.33
                                C. inne zobowiązania finansowe
0
                                D. zobowiązania wekslowe
0
                                E. inne
0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe
64831821.05
                        1. Zobowiązania wobec jednostek powiązanych
0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności:
0
                                B. inne
0
                        2. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale
0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności:
0
                                B. inne
0
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek
39521758.08
                                A. kredyty i pożyczki
618370.52
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności:
23308543.42
                                        – do 12 miesięcy
23308543.42
                                E. zaliczki otrzymane na dostawy i usługi
0
                                F. zobowiązania wekslowe
0
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych
1748000.79
                                H. z tytułu wynagrodzeń
0
                                I. inne
5477091.45
                        4. Fundusze specjalne
25310062.97
                IV. Rozliczenia międzyokresowe
2721841.88
                        1. Ujemna wartość firmy
0
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe
1849264.99
                                – długoterminowe
1775247.11
                                – krótkoterminowe
74017.88
Aktywa razem
606264330.31
        A. Aktywa trwałe
510453608.39
                I. Wartości niematerialne i prawne
16493.45
                        1. Koszty zakończonych prac rozwojowych
0
                        2. Wartość firmy
0
                        3. Inne wartości niematerialne i prawne
16493.45
                        4. Zaliczki na wartości niematerialne i prawne
0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe
509726083.92
                        1. Środki trwałe
509537834.3
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu)
301279696.79
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej
199231927.96
                                C. urządzenia techniczne i maszyny
8551247.82
                                D. środki transportu
326589.39
                                E. inne środki trwałe
148372.34
                        2. Środki trwałe w budowie
188249.62
                        3. Zaliczki na środki trwałe w budowie
0
                III. Należności długoterminowe
0
                        1. Od jednostek powiązanych
0
                        2. Od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale
0
                        3. Od pozostałych jednostek
0
                IV. Inwestycje długoterminowe
134812.02
                        1. Nieruchomości
133762.02
                        3. Długoterminowe aktywa finansowe
1050
                                A. w jednostkach powiązanych
0
                                B. w pozostałych jednostkach, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale
1050
                                        – udziały lub akcje
1050
                                C. w pozostałych jednostkach
0
                        4. Inne inwestycje długoterminowe
0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe
576219
                        1. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego
576219
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe
0
        B. Aktywa obrotowe
95810721.92
                I. Zapasy
9707604.75
                        1. Materiały
579032.7
                        2. Półprodukty i produkty w toku
83520.83
                        3. Produkty gotowe
7508319.22
                        4. Towary
1536732
                II. Należności krótkoterminowe
8847806.8
                        1. Należności od jednostek powiązanych
0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty:
0
                                B. inne
0
                        2. Należności od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale
0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty:
0
                                B. inne
0
                        3. Należności od pozostałych jednostek
8847806.8
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty:
3860906.23
                                        – do 12 miesięcy
3860906.23
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych
143630.83
                                C. inne
1178822.23
                                D. dochodzone na drodze sądowej
135283.21
                III. Inwestycje krótkoterminowe
61366917.31
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe
61366917.31
                                A. w jednostkach powiązanych
0
                                B. w pozostałych jednostkach
0
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne
61366917.31
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach
61366917.31
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe
15888393.06

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnymKwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
I. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO)
535293826.47
IA. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO), po korektach
535293826.47
        1. Kapitał (fundusz) podstawowy na początek okresu
68395362.07
                2. Kapitał (fundusz) podstawowy na koniec okresu
66316296.82
        2. Kapitał (fundusz) zapasowy na początek okresu
199647422.03
                1. Zmiany kapitału (funduszu) zapasowego
-3190072.36
                        A. zwiększenie (z tytułu)
12433640.74
                        B. zmniejszenie (z tytułu)
15623713.1
                2. Stan kapitału (funduszu) zapasowego na koniec okresu
196457349.67
        3. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny na początek okresu – zmiany przyjętych zasad (polityki) rachunkowości
262402991.47
                1. Zmiany kapitału (funduszu) z aktualizacji wyceny
-1784832.82
                        A. zwiększenie (z tytułu)
1685850.19
                        B. zmniejszenie (z tytułu)
3470683.01
                2. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny na koniec okresu
260618158.65
        4. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na początek okresu
0
                2. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na koniec okresu
0
        5. Zysk (strata) z lat ubiegłych na początek okresu
4848050.9
                1. Zysk z lat ubiegłych na początek okresu
4848050.9
                2. Zysk z lat ubiegłych na początek okresu, po korektach
4848050.9
                        B. zmniejszenie (z tytułu)
4848050.9
                3. Zysk z lat ubiegłych na koniec okresu
0
                7. Zysk (strata) z lat ubiegłych na koniec okresu
0
        6. Wynik netto
8180074.07
                A. zysk netto
8180074.07
II. Kapitał (fundusz) własny na koniec okresu (BZ)
531571879.21
III. Kapitał (fundusz) własny, po uwzględnieniu proponowanego podziału zysku (pokrycia straty)
526864867.59

Przepływy pieniężne (pośrednie)

Przepływy pieniężne (pośrednie)Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
        I. Zysk (strata) netto
8180074.07
        II. Korekty razem
10736648.31
                1. Amortyzacja
6904144.33
                2. Zyski (straty) z tytułu różnic kursowych
0
                3. Odsetki i udziały w zyskach (dywidendy)
-1161764.62
                4. Zysk (strata) z działalności inwestycyjnej
-7701.27
                5. Zmiana stanu rezerw
1646566
                6. Zmiana stanu zapasów
892020.13
                7. Zmiana stanu należności
175946.95
                8. Zmiana stanu zobowiązań krótkoterminowych, z wyjątkiem pożyczek i kredytów
7195293.78
                9. Zmiana stanu rozliczeń międzyokresowych
1151145.14
                10. Inne korekty
-6059002.13
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej (I±II)
18916722.38
        I. Wpływy
4151667.84
                1. Zbycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych
-50075.45
                2. Zbycie inwestycji w nieruchomości oraz wartości niematerialne i prawne
0
                3. Z aktywów finansowych, w tym:
1268973.78
                        B. w pozostałych jednostkach
1268973.78
                                – dywidendy i udziały w zyskach
1000
                                – odsetki
1267973.78
                                – inne wpływy z aktywów finansowych
0
                4. Inne wpływy inwestycyjne
2932769.51
        II. Wydatki
3024256.44
                1. Nabycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych
3024256.44
                2. Inwestycje w nieruchomości oraz wartości niematerialne i prawne
0
                3. Na aktywa finansowe, w tym:
0
                        B. w pozostałych jednostkach
0
                4. Inne wydatki inwestycyjne
0
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej (I–II)
1127411.4
        I. Wpływy
0
                2. Kredyty i pożyczki
0
        II. Wydatki
828881.68
                4. Spłaty kredytów i pożyczek
721672.52
                8. Odsetki
107209.16
        III. Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej (I–II)
-828881.68
D. Przepływy pieniężne netto razem (A.III±B.III±C.III)
19215252.1
E. Bilansowa zmiana stanu środków pieniężnych, w tym:
19215252.1
F. Środki pieniężne na początek okresu
42151665.21
G. Środki pieniężne na koniec okresu (F±D), w tym:
61366917.31
        – o ograniczonej możliwości dysponowania
5334985.73

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny)

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny)Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, w tym:
144239129.61
        – od jednostek powiązanych
0
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów
144239129.61
        II. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów
0
B. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów, w tym:
131799787.4
        I. Koszt wytworzenia sprzedanych produktów
131799787.4
C. Zysk (strata) brutto ze sprzedaży (A–B)
12439342.21
D. Koszty sprzedaży
0
E. Koszty ogólnego zarządu
8110436.19
F. Zysk (strata) ze sprzedaży (C–D–E)
4328906.02
G. Pozostałe przychody operacyjne
5680735.26
        I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych
0
        II. Dotacje
0
        III. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych
0
        IV. Inne przychody operacyjne
5680735.26
H. Pozostałe koszty operacyjne
1549823.97
        I. Strata z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych
50075.45
        II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych
87935.4
        III. Inne koszty operacyjne
1411813.12
I. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (F+G–H)
8459817.31
J. Przychody finansowe
1589554.67
        I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym:
1000
                A. od jednostek powiązanych, w tym:
0
                B. od jednostek pozostałych, w tym:
1000
                        – w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale
1000
        II. Odsetki, w tym:
1588554.67
        III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym:
0
        IV. Aktualizacja wartości aktywów finansowych
0
        V. Inne
0
K. Koszty finansowe
134134.37
        I. Odsetki, w tym:
109737.04
        II. Strata z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym:
0
        III. Aktualizacja wartości aktywów finansowych
0
        IV. Inne
24397.33
L. Zysk (strata) brutto (I+J–K)
9915237.61
M. Podatek dochodowy
2842158
N. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty)
-125719
O. Zysk (strata) netto (L–M–N)
7198798.61

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość

2003-09-19

2010-09-08

OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 A, POZNAŃ, 61-680, POZNAŃ, POLSKA

2010-09-08

2011-12-12

OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 A, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA

2011-12-12

2012-01-26

OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 B, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link

Termomodernizacja 5 obiektów użyteczności publicznej PSM Winogrady w Poznaniu

1 007 301,54 zł

532 825,68 zł

Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2007 - 2013

3.2. Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2007 - 2013

Więcej informacji

Data ostatniej aktualizacji: 19 wrz 2024

Źródła

Dane firmy , Dane podatkowe , Prawdziwi beneficjenci , Zadłużenie , Raporty finansowe , Akwizycje publiczne , Fundusze Europejskie