KRS 0000172957
NIP7770003363
REGON00107596800000
NazwaPOZNAŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WINOGRADY" W POZNANIU
Krótka nazwaPOZNAŃSKA MIESZKANIOWA "WINOGRADY" W POZNANIU
Data rejestracji 19 wrz 2003 (21 lat temu) 19 wrz 2003
Forma prawnaSPÓŁDZIELNIA
Adres OSIEDLE PRZYJAŹNI, 125 B, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA
Status CZYNNY
Dane kontaktowe
Email OFFICE@PSMWINOGRADY.PL
Dane podatkowe
NIP 7770003363
data rejestracji 01 sty 1996
status Czynny
35105015201000002413139813
INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2
ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
35105015201000002369312885
INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2
ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
44105015201000002246143966
INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2
ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
68105015201000002369312679
INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2
ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMIPrzedmiot Pozostalej Dzialalnosci (7)
#6810Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK #6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI #6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE #9004Z DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW KULTURALNYCH #6010Z TRANSPORT KOLEJOWY #6110Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ #8010Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWAJAROSŁAW JARYSZ
Beneficjent
IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA
Beneficjent
KRZYSZTOF KRAJNIAK
Beneficjent
BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL
Beneficjent
ANDRZEJ BOBAK
Beneficjent
PAWEŁ SUCHORSKI
Beneficjent
BOŻENA MARIANNA OTTO
Beneficjent
JAN MARCINIAK
Beneficjent
JAN MARCINIAK
zgłaszający - członek zarządu
MAŁGORZATA TOMKOWIAK
Beneficjent
PAWEŁ EDWARD JAZIKOWSKI
Członek Organu Nadzoru
2005-05-30
2006-09-22
JAN ANTONI KOŹMIŃSKI
Członek Organu Nadzoru
2023-08-03
BAZYLI MAREK GŁOWACKI
Członek Organu Nadzoru
2023-08-03
GRZEGORZ NIEDZIELSKI
Członek Organu Nadzoru
2023-08-03
LECHOSŁAW JAN RYBKA
Członek Organu Nadzoru
2023-08-03
MARIAN GROSSMANN
Członek Organu Nadzoru
2003-09-19
2006-09-22
WŁADYSŁAW ŁUCZAK
Członek Organu Nadzoru
2003-09-19
2006-09-22
STANISŁAW PRASK
Członek Organu Nadzoru
2003-09-19
2006-09-22
EUGENIUSZ PROMIŃSKI
Członek Organu Nadzoru
2003-09-19
2010-09-08
BOGUMIŁA UNDRYCH
Członek Organu Nadzoru
2003-09-19
2006-09-22
DANIEL MICHAŁ PIOTROWSKI
Pełnomocnik
2007-09-14
2018-03-08
1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY; - O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE; - O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - O USŁUGI KOMINIARSKIE; - O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - O REMONTY BUDYNKÓW; - O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - O NAJEM LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
PIOTR DOMINIK KOZIELSKI
Pełnomocnik
2007-09-14
2011-12-12
NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY, O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE, O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ, O USŁUGI KOMINIARSKIE, O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ, O REMONTY BUDYNKÓW, O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOT. BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ, O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ, O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA, WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB PEŁNOMOCNIKA ZARZĄDU DS. FINANSOWYCH.
JAROSŁAW JARYSZ
Pełnomocnik
2021-05-14
1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.
ROMAN ŁUCJAN SKRZYPCZAK
Pełnomocnik
2007-09-14
2018-01-17
1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW WRAZ Z CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - O DOSTAWĘ ZIMNEJ WODY; - O WYWÓZ NIECZYSTOŚCI I USŁUGI KANALIZACYJNE; - O DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - O USŁUGI KOMINIARSKIE; - O KONSERWACJĘ DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - O REMONTY BUDYNKÓW; - O WYKONANIE PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIE EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - O ŚWIADCZENIE USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - O NAJEM LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
PAWEŁ SUCHORSKI
Pełnomocnik
2007-09-14
1. ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI I FUNKCJONOWANIA WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ W ZAKRESIE: - PRZYGOTOWANIA, REALIZACJI I NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH ORAZ PRODUKCJI FILMÓW; - ROZPROWADZANIA PROGRAMÓW RADIOWYCH I TELEWIZYJNYCH; - ROBÓT I USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W TYM M.IN. INTERNETU STACJONARNEGO, INTERNETU MOBILNEGO, TELEFONII STACJONARNEJ, TELEFONII MOBILNEJ, TELEWIZJI KABLOWEJ; - ROBÓT INWESTYCYJNYCH ORAZ WSZELKICH INNYCH UMÓW O ROBOTY I USŁUGI ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ I FUNKCJONOWANIEM WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ. 2.PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z USŁUGAMI OCHRONY OSÓB I MIENIA. 3. ZATRUDNIANIE,ZWALNIANIE,NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH. 4. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO SPÓŁDZIELNI LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
MAŁGORZATA TOMKOWIAK
Pełnomocnik
2011-04-15
2020-05-20
1. DZIAŁANIE WSPÓLNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W SPRAWACH BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI SPÓŁDZIELNI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: A. PODPISYWANIE WSZELKICH OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁDZIELNI I REPREZENTOWANIE SPÓŁDZIELNI W STOSUNKACH ZEWNĘTRZNYCH Z OSOBAMI FIZYCZNYMI, PRAWNYMI ORAZ PRZED SĄDAMI I URZĘDAMI, B. PODPISYWANIE PISM WYCHODZĄCYCH, C. ZAWIERANIE UMÓW, D. ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ, 2. PODEJMOWANIE DECYZJI (JEDNOOSOBOWO) W SPRAWACH KADROWYCH, W TYM PRZYJMOWANIE, AWANSOWANIE, NAGRADZANIE, KARANIE I ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE PODLEGŁOŚCI SŁUŻBOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO ORAZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNYCH MATERIALNIE.
KRZYSZTOF KRAJNIAK
Pełnomocnik
2018-03-08
1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.
KRZYSZTOF PRZYBYLSKI
Pełnomocnik
2013-05-29
1. REPREZENTOWANIE SPÓŁDZIELNI W ZAKRESIE WSZELKICH SPRAW ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ OSÓB I MIENIA REALIZOWANYCH W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ. 2. SKŁADANIE WSZELKICH OŚWIADCZEŃ, WYJAŚNIEŃ I WNIOSKÓW PRZED OSOBAMI FIZYCZNYMI, PRAWNYMI, BANKAMI, SĄDAMI, INNYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI ORAZ ORGANAMI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ, JAKIE W ZWIĄZKU Z NINIEJSZYM PEŁNOMOCNICTWEM OKAŻĄ SIĘ KONIECZNE. PEŁNOMOCNIK WYSTĘPOWAĆ MOŻE JEDYNIE WSPÓLNIE Z KIEROWNIKIEM WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ, A UMOWY I DEKLARACJE WOLI W POWYŻSZYM ZAKRESIE PODPISYWAĆ MOŻE JEDYNIE WSPÓLNIE Z KIEROWNIKIEM WINOGRADZKIEJ TELEWIZJI KABLOWEJ I CO NAJMNIEJ JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI.
BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL
Pełnomocnik
2018-01-17
1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.
IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA
Pełnomocnik
2019-10-16
1.NEGOCJOWANIE I ZAWIERANIE UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU W ZAKRESIE: - DOSTAWY ZIMNEJ WODY, ENERGII ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ I CIEPLNEJ; - WYWOZU NIECZYSTOŚCI I USŁUG KANALIZACYJNYCH; - USŁUG KOMINIARSKICH; - KONSERWACJI DŹWIGÓW I ANTEN ORAZ INSTALACJI DOMOFONOWEJ; - REMONTÓW BUDYNKÓW; - WYKONANIA PRZEGLĄDÓW I SPORZĄDZENIA EKSPERTYZ DOTYCZĄCYCH BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - WYKONYWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ REMONTÓW BUDYNKÓW, MIESZKAŃ, INSTALACJI I URZĄDZEŃ; - ŚWIADCZENIA USŁUG W INNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM OSIEDLA; - NAJMU LOKALI. 2. ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE, NAGRADZANIE I KARANIE PRACOWNIKÓW OSIEDLA, Z WYŁĄCZENIEM ZASTĘPCY KIEROWNIKA OSIEDLA ORAZ OSÓB MATERIALNIE ODPOWIEDZIALNYCH W OSIEDLU. 3. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH KIEROWANEGO OSIEDLA WYMAGA AKCEPTACJI GŁÓWNEGO ZASTĘPCY PREZESA - GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO LUB ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. 4. DOKONYWANIE OKREŚLONEGO RODZAJU CZYNNOŚCI PRAWNYCH JEDNOOSOBOWO W ZAKRESACH I KWOTACH USTALONYCH ODRĘBNĄ UCHWAŁĄ ZARZĄDU.
JAROSŁAW JARYSZ
Beneficjent
PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
IZABELA AGNIESZKA ZAGÓRSKA
Beneficjent
PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
KRZYSZTOF KRAJNIAK
Beneficjent
PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
BARBARA KATARZYNA WŁOCHAL
Beneficjent
PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
ANDRZEJ BOBAK
Beneficjent
PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
PAWEŁ SUCHORSKI
Beneficjent
PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
BOŻENA MARIANNA OTTO
Beneficjent
PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
JAN MARCINIAK
Beneficjent
PREZES ZARZĄDU
MAŁGORZATA TOMKOWIAK
Beneficjent
ZASTĘPCA PREZESA
MAREK IRENEUSZ GĄSIOROWSKI
Beneficjent
ZASTĘPCA PREZESA DS. EKSPLOATACJI
ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD
Sposób reprezentacjiOŚWIADCZENIA WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK
KRZYSZTOF LEON WAWRZYNIAK
PREZES ZARZĄDU
2003-09-19
2005-02-08
JAN MARCINIAK
ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. EKONOMICZNYCH
2003-09-19
2005-02-08
JAN MARCINIAK
PREZES ZARZĄDU
2005-02-08
GRZEGORZ KAŹMIERCZAK
CZŁONEK ZARZĄDU DS. TECHNICZNYCH
2003-09-19
2006-09-22
GRZEGORZ KAŹMIERCZAK
ZASTĘPCA PREZESA DS.EKSPLOATACJI
2006-09-22
2016-08-18
MAREK IRENEUSZ GĄSIOROWSKI
ZASTĘPCA PREZESA DS. EKSPLOATACJI
2016-08-18
MAŁGORZATA TOMKOWIAK
ZASTĘPCA PREZESA
2020-05-20
2022
2022-01-01
2022-12-31
2023-02-28
SprFinJednostkaInna
Bilans
Bilans | Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego |
---|---|
Pasywa razem | 606264330.31 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 531571879.21 |
I. Kapitał (fundusz) podstawowy | 66316296.82 |
II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: | 196457349.67 |
III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: | 260618158.65 |
IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: | 0 |
V. Zysk (strata) z lat ubiegłych | 0 |
VI. Zysk (strata) netto | 8180074.07 |
VII. Odpisy z zysku netto w ciągu roku obrotowego (wielkość ujemna) | 0 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 74692451.1 |
I. Rezerwy na zobowiązania | 3204349.84 |
1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego | 0 |
2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne | 0 |
3. Pozostałe rezerwy | 3204349.84 |
– długoterminowe | 1646566 |
– krótkoterminowe | 1557783.84 |
II. Zobowiązania długoterminowe | 3934438.33 |
1. Wobec jednostek powiązanych | 0 |
2. Wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
3. Wobec pozostałych jednostek | 3934438.33 |
A. kredyty i pożyczki | 3934438.33 |
C. inne zobowiązania finansowe | 0 |
D. zobowiązania wekslowe | 0 |
E. inne | 0 |
III. Zobowiązania krótkoterminowe | 64831821.05 |
1. Zobowiązania wobec jednostek powiązanych | 0 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: | 0 |
B. inne | 0 |
2. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: | 0 |
B. inne | 0 |
3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek | 39521758.08 |
A. kredyty i pożyczki | 618370.52 |
D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: | 23308543.42 |
– do 12 miesięcy | 23308543.42 |
E. zaliczki otrzymane na dostawy i usługi | 0 |
F. zobowiązania wekslowe | 0 |
G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych | 1748000.79 |
H. z tytułu wynagrodzeń | 0 |
I. inne | 5477091.45 |
4. Fundusze specjalne | 25310062.97 |
IV. Rozliczenia międzyokresowe | 2721841.88 |
1. Ujemna wartość firmy | 0 |
2. Inne rozliczenia międzyokresowe | 1849264.99 |
– długoterminowe | 1775247.11 |
– krótkoterminowe | 74017.88 |
Aktywa razem | 606264330.31 |
A. Aktywa trwałe | 510453608.39 |
I. Wartości niematerialne i prawne | 16493.45 |
1. Koszty zakończonych prac rozwojowych | 0 |
2. Wartość firmy | 0 |
3. Inne wartości niematerialne i prawne | 16493.45 |
4. Zaliczki na wartości niematerialne i prawne | 0 |
II. Rzeczowe aktywa trwałe | 509726083.92 |
1. Środki trwałe | 509537834.3 |
A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) | 301279696.79 |
B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej | 199231927.96 |
C. urządzenia techniczne i maszyny | 8551247.82 |
D. środki transportu | 326589.39 |
E. inne środki trwałe | 148372.34 |
2. Środki trwałe w budowie | 188249.62 |
3. Zaliczki na środki trwałe w budowie | 0 |
III. Należności długoterminowe | 0 |
1. Od jednostek powiązanych | 0 |
2. Od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
3. Od pozostałych jednostek | 0 |
IV. Inwestycje długoterminowe | 134812.02 |
1. Nieruchomości | 133762.02 |
3. Długoterminowe aktywa finansowe | 1050 |
A. w jednostkach powiązanych | 0 |
B. w pozostałych jednostkach, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 1050 |
– udziały lub akcje | 1050 |
C. w pozostałych jednostkach | 0 |
4. Inne inwestycje długoterminowe | 0 |
V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe | 576219 |
1. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego | 576219 |
2. Inne rozliczenia międzyokresowe | 0 |
B. Aktywa obrotowe | 95810721.92 |
I. Zapasy | 9707604.75 |
1. Materiały | 579032.7 |
2. Półprodukty i produkty w toku | 83520.83 |
3. Produkty gotowe | 7508319.22 |
4. Towary | 1536732 |
II. Należności krótkoterminowe | 8847806.8 |
1. Należności od jednostek powiązanych | 0 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: | 0 |
B. inne | 0 |
2. Należności od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: | 0 |
B. inne | 0 |
3. Należności od pozostałych jednostek | 8847806.8 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: | 3860906.23 |
– do 12 miesięcy | 3860906.23 |
B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych | 143630.83 |
C. inne | 1178822.23 |
D. dochodzone na drodze sądowej | 135283.21 |
III. Inwestycje krótkoterminowe | 61366917.31 |
1. Krótkoterminowe aktywa finansowe | 61366917.31 |
A. w jednostkach powiązanych | 0 |
B. w pozostałych jednostkach | 0 |
C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne | 61366917.31 |
– środki pieniężne w kasie i na rachunkach | 61366917.31 |
IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe | 15888393.06 |
Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym
Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym | Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego |
---|---|
I. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO) | 535293826.47 |
IA. Kapitał (fundusz) własny na początek okresu (BO), po korektach | 535293826.47 |
1. Kapitał (fundusz) podstawowy na początek okresu | 68395362.07 |
2. Kapitał (fundusz) podstawowy na koniec okresu | 66316296.82 |
2. Kapitał (fundusz) zapasowy na początek okresu | 199647422.03 |
1. Zmiany kapitału (funduszu) zapasowego | -3190072.36 |
A. zwiększenie (z tytułu) | 12433640.74 |
B. zmniejszenie (z tytułu) | 15623713.1 |
2. Stan kapitału (funduszu) zapasowego na koniec okresu | 196457349.67 |
3. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny na początek okresu – zmiany przyjętych zasad (polityki) rachunkowości | 262402991.47 |
1. Zmiany kapitału (funduszu) z aktualizacji wyceny | -1784832.82 |
A. zwiększenie (z tytułu) | 1685850.19 |
B. zmniejszenie (z tytułu) | 3470683.01 |
2. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny na koniec okresu | 260618158.65 |
4. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na początek okresu | 0 |
2. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe na koniec okresu | 0 |
5. Zysk (strata) z lat ubiegłych na początek okresu | 4848050.9 |
1. Zysk z lat ubiegłych na początek okresu | 4848050.9 |
2. Zysk z lat ubiegłych na początek okresu, po korektach | 4848050.9 |
B. zmniejszenie (z tytułu) | 4848050.9 |
3. Zysk z lat ubiegłych na koniec okresu | 0 |
7. Zysk (strata) z lat ubiegłych na koniec okresu | 0 |
6. Wynik netto | 8180074.07 |
A. zysk netto | 8180074.07 |
II. Kapitał (fundusz) własny na koniec okresu (BZ) | 531571879.21 |
III. Kapitał (fundusz) własny, po uwzględnieniu proponowanego podziału zysku (pokrycia straty) | 526864867.59 |
Przepływy pieniężne (pośrednie)
Przepływy pieniężne (pośrednie) | Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego |
---|---|
I. Zysk (strata) netto | 8180074.07 |
II. Korekty razem | 10736648.31 |
1. Amortyzacja | 6904144.33 |
2. Zyski (straty) z tytułu różnic kursowych | 0 |
3. Odsetki i udziały w zyskach (dywidendy) | -1161764.62 |
4. Zysk (strata) z działalności inwestycyjnej | -7701.27 |
5. Zmiana stanu rezerw | 1646566 |
6. Zmiana stanu zapasów | 892020.13 |
7. Zmiana stanu należności | 175946.95 |
8. Zmiana stanu zobowiązań krótkoterminowych, z wyjątkiem pożyczek i kredytów | 7195293.78 |
9. Zmiana stanu rozliczeń międzyokresowych | 1151145.14 |
10. Inne korekty | -6059002.13 |
III. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej (I±II) | 18916722.38 |
I. Wpływy | 4151667.84 |
1. Zbycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych | -50075.45 |
2. Zbycie inwestycji w nieruchomości oraz wartości niematerialne i prawne | 0 |
3. Z aktywów finansowych, w tym: | 1268973.78 |
B. w pozostałych jednostkach | 1268973.78 |
– dywidendy i udziały w zyskach | 1000 |
– odsetki | 1267973.78 |
– inne wpływy z aktywów finansowych | 0 |
4. Inne wpływy inwestycyjne | 2932769.51 |
II. Wydatki | 3024256.44 |
1. Nabycie wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych aktywów trwałych | 3024256.44 |
2. Inwestycje w nieruchomości oraz wartości niematerialne i prawne | 0 |
3. Na aktywa finansowe, w tym: | 0 |
B. w pozostałych jednostkach | 0 |
4. Inne wydatki inwestycyjne | 0 |
III. Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej (I–II) | 1127411.4 |
I. Wpływy | 0 |
2. Kredyty i pożyczki | 0 |
II. Wydatki | 828881.68 |
4. Spłaty kredytów i pożyczek | 721672.52 |
8. Odsetki | 107209.16 |
III. Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej (I–II) | -828881.68 |
D. Przepływy pieniężne netto razem (A.III±B.III±C.III) | 19215252.1 |
E. Bilansowa zmiana stanu środków pieniężnych, w tym: | 19215252.1 |
F. Środki pieniężne na początek okresu | 42151665.21 |
G. Środki pieniężne na koniec okresu (F±D), w tym: | 61366917.31 |
– o ograniczonej możliwości dysponowania | 5334985.73 |
Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny)
Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny) | Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego |
---|---|
A. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, w tym: | 144239129.61 |
– od jednostek powiązanych | 0 |
I. Przychody netto ze sprzedaży produktów | 144239129.61 |
II. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów | 0 |
B. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów, w tym: | 131799787.4 |
I. Koszt wytworzenia sprzedanych produktów | 131799787.4 |
C. Zysk (strata) brutto ze sprzedaży (A–B) | 12439342.21 |
D. Koszty sprzedaży | 0 |
E. Koszty ogólnego zarządu | 8110436.19 |
F. Zysk (strata) ze sprzedaży (C–D–E) | 4328906.02 |
G. Pozostałe przychody operacyjne | 5680735.26 |
I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych | 0 |
II. Dotacje | 0 |
III. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych | 0 |
IV. Inne przychody operacyjne | 5680735.26 |
H. Pozostałe koszty operacyjne | 1549823.97 |
I. Strata z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych | 50075.45 |
II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych | 87935.4 |
III. Inne koszty operacyjne | 1411813.12 |
I. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (F+G–H) | 8459817.31 |
J. Przychody finansowe | 1589554.67 |
I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym: | 1000 |
A. od jednostek powiązanych, w tym: | 0 |
B. od jednostek pozostałych, w tym: | 1000 |
– w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 1000 |
II. Odsetki, w tym: | 1588554.67 |
III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: | 0 |
IV. Aktualizacja wartości aktywów finansowych | 0 |
V. Inne | 0 |
K. Koszty finansowe | 134134.37 |
I. Odsetki, w tym: | 109737.04 |
II. Strata z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: | 0 |
III. Aktualizacja wartości aktywów finansowych | 0 |
IV. Inne | 24397.33 |
L. Zysk (strata) brutto (I+J–K) | 9915237.61 |
M. Podatek dochodowy | 2842158 |
N. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) | -125719 |
O. Zysk (strata) netto (L–M–N) | 7198798.61 |
2003-09-19
2010-09-08
OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 A, POZNAŃ, 61-680, POZNAŃ, POLSKA
2010-09-08
2011-12-12
OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 A, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA
2011-12-12
2012-01-26
OSIEDLE PRZYJAŹNI, 12 B, POZNAŃ, 61-686, POZNAŃ, POLSKA
Termomodernizacja 5 obiektów użyteczności publicznej PSM Winogrady w Poznaniu
1 007 301,54 zł
532 825,68 zł
Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2007 - 2013
3.2. Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
2007 - 2013
Więcej informacjiData ostatniej aktualizacji: 19 wrz 2024
Źródła
Dane firmy , Dane podatkowe , Prawdziwi beneficjenci , Zadłużenie , Raporty finansowe , Akwizycje publiczne , Fundusze Europejskie