Search icon

USI WIELOBRANŻOWA W POZNANIU

Dane

Nazwa: USI SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA W POZNANIU
Krótka nazwa: USI WIELOBRANŻOWA W POZNANIU
Data rejestracji: 20 sie 2002 (22 lata temu) (Firmy założone w sierpień 2002)
Forma prawna: SPÓŁDZIELNIA
Status: CZYNNY
KRS: 0000118968
NIP: 7770002524
REGON: 00045508300000
Kod pocztowy: 61-503 (Firmy w Greater Poland, Poznań, 61-503)
Miasto: Poznań
Voivodeship: Greater Poland
Adres: UL. DEZYDEREGO CHŁAPOWSKIEGO, 29, POZNAŃ, 61-503, POZNAŃ, POLSKA

Dane kontaktowe

Email: SEKRETARIAT@USI.COM.PL

Dane podatkowe

NIP: 7770002524
Data rejestracji: 31 gru 2003
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
09105015201000009030364948 INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2 ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
44124065951111001071337776 PEKAO Oddział w Poznaniu Stary Rynek 97/98 ul. Stary Rynek 97/98 61-773 Poznań POLSKA
25124017631111000018129432 PEKAO II Oddział w Poznaniu ul. Stary Rynek 97/98 61-773 Poznań POLSKA
86124017631111001023133694 PEKAO II Oddział w Poznaniu ul. Stary Rynek 97/98 61-773 Poznań POLSKA
14105015201000009030364955 INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2 ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
09124017631111000018129429 PEKAO II Oddział w Poznaniu ul. Stary Rynek 97/98 61-773 Poznań POLSKA
22109013590000000035018427 SANPL 3 Oddział w Poznaniu ul. Św.Marcin 66/72 60-967 Poznań POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#8010Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#5221Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
#1413Z PRODUKCJA POZOSTAŁEJ ODZIEŻY WIERZCHNIEJ
#8020Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA W ZAKRESIE OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#8121Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
#8621Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
#8622Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA
#8623Z PRAKTYKA LEKARSKA DENTYSTYCZNA
#8690A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA

Beneficjenci

Imię Funkcja
MARCIN PLEBAŃSKI Beneficjent
MARCIN ROBERT PIĘTA zgłaszający - członek zarządu
MARCIN ROBERT PIĘTA Beneficjent

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
RENATA ANNA KAŹMIERCZAK Członek Organu Nadzoru 2002-08-20 2002-08-23
BARBARA KUBIAK Członek Organu Nadzoru 2002-08-20 2002-08-23
ELŻBIETA STAŚKOWIAK Członek Organu Nadzoru 2002-08-20 2002-08-23
JANUSZ CIEŚLAK Członek Organu Nadzoru 2002-08-20 2002-08-23
STANISŁAW JĄDER Członek Organu Nadzoru 2002-08-20 2002-08-23
KRZYSZTOF SZAFRAN Członek Organu Nadzoru 2002-08-20 2002-08-23
MAŁGORZATA KATARZYNA KOŃCZAK KRYSA Członek Organu Nadzoru 2014-05-14 2015-06-09
BARBARA ANNA ROJEWSKA Członek Organu Nadzoru 2015-06-09 2022-05-04
MAREK GRZEŚ Członek Organu Nadzoru 2015-06-09 2023-12-11
EWA WOŹNA Członek Organu Nadzoru 2023-02-27 Brak danych

Pełnomocnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki
DANUTA KRYSTEK Pełnomocnik 2020-01-21 2023-01-02 NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANI DANUCIE KRYSTEK ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO PEŁNOMOCNICTWA W OKREŚLONYM NIŻEJ ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI W BANKACH, FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH I URZĘDACH W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI FINANSOWEJ, GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ. 2. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁDZIELNI ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: A) PODPISYWANIA PRZELEWÓW, CZEKÓW, ZAKŁADANIA LOKAT, NABYWANIA JEDNOSTEK UCZESTNICTWA W FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH, B) EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA ŚWIADCZONE USŁUGI I WYKONANĄ PRODUKCJĘ. 3. ZAWIERANIA I PODPISYWANIA UMÓW ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ W RAMACH PROWADZONEJ PRZEZ NIĄ DZIAŁALNOŚCI WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU. UCHWAŁA WCHODZI W ŻYCIE Z DNIEM PODJĘCIA.
DOROTA MARIA PAWLAK Pełnomocnik 2023-01-02 2023-12-11 NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 I § 45 UST. 2 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANI DOROCIE PAWLAK IEROWNIKOWI KOMÓRKI ZATRUDNIENIA I SAMORZĄDU PEŁNOMOCNICTWA W OKREŚLONYM NIŻEJ ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI W ZUS, PFRON I URZĘDACH W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ 2. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁDZIELNI ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: A) PODPISYWANIA PRZELEWÓW B) EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA ŚWIADCZONE USŁUGI I WYKONANĄ PRODUKCJĘ 3. ZAWIERANIA I PODPISYWANIA UMÓW ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ W RAMACH PROWADZONEJ PRZEZ NIĄ DZIAŁALNOŚCI WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU
ANDRZEJ LEONARD KRÓLIKOWSKI Pełnomocnik 2009-04-28 2010-05-25 ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU, NA PODSTAWIE §44 UST.5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI, UDZIELA PEŁNOMOCNICTWA PANU ANDRZEJOWI KRÓLIKOWSKIEMU W ZAKRESIE KIEROWANIA I REALIZACJI USŁUG ZABEPIECZENIA TECHNICZNEGO, ŚWIADCZONYCH PRZEZ USI SPÓŁDZIELNIĘ WIELOBRANŻOWĄ, A WYNIKAJĄCEGO Z POSIADANEJ PRZEZ NIEGO LICENCJI ZABEPIECZENIA TECHNICZNEGO II STOPNIA. PEŁNOMOCNICTWO UDZIELONE UCHWAŁĄ NR 15/2009 ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI Z DNIA 10.03.2009 R.
ZDZISŁAW ANTCZAK Pełnomocnik 2010-04-21 2012-05-28 ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU, NA PODSTAWIE PAR. 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI POSTANAWIA UDZIELIĆ PANU ZDZISŁAWOWI ANTCZAKOWI - KIEROWNIKOWI ODDZIAŁU OCHRONY NR 1 - JEDNOSTKI SPÓŁDZIELNI WYODRĘBNIONEJ ORGANIZACYJNIE, A NIE GOSPODARCZO, ZWANEJ DALEJ W PEŁNOMOCNICTWIE ODDZIAŁEM, KTÓRY REALIZUJE ZADANIA W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO, WYNIKAJĄCE Z USTAWY O OCHRONIE OSÓB I MIENIA Z DNIA 22.08.1997 R. (TJ.DZ. U 05.145.1221 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI), PEŁNOMOCNICTWA W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ, 2. ZAWIERANIA UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI, 3. PRZYJMOWANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH I OBSŁUGI DO PRACY I Z PRACY W DZIAŁALNOŚCIACH USŁUGOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ ODDZIAŁ, 4. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY ZATRUDNIONYM W ODDZIALE PRACOWNIKOM RÓWNIEŻ NA STANOWISKACH ADMINISTRACYJNYCH, 5. NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH, OBSŁUGI ORAZ WNIOSKOWANIA WOBEC NICH O WYKLUCZENIE Z CZŁONKOSTWA ORAZ POZBAWIENIA PRAWA DO UCZESTNICZENIA W PODZIALE CZYSTEJ NADWYŻKI, 6. WNIOSKOWANIA DO ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI W SPRAWACH OKREŚLONYCH W PKT 3 I 5 W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI, 7. EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ ODDZIAŁ, 8. SKŁADANIA PODPISU NA FORMULARZACH ZGŁOSZENIOWYCH ZUS DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU, 9. REALIZACJI ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O OCHRONIE OSÓB I MIENIA Z DNIA 22 SIERPNIA 1997 R. (TEKST JEDNOLITY DZ. U. 05.145.1221 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI), A WYNIKAJĄCYCH Z POSIADANYCH PRZEZ NIEGO LICENCJI ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO II STOPNIA ORAZ LICENCJI PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ II STOPNIA.
TOMASZ STEFAN SKIBIŃSKI Pełnomocnik 2012-08-10 2014-11-19 ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI POSTANAWIA UDZIELIĆ PANU TOMASZOWI SKIBIŃSKIEMU - KIEROWNIKOWI ODDZIAŁU OCHRONY NR 1 - JEDNOSTKI SPÓŁDZIELNI WYODRĘBNIONEJ ORGANIZACYJNIE A NIE GOSPODARCZO, ZWANEJ DALEJ W PEŁNOMOCNICTWIE ODDZIAŁEM, KTÓRY REALIZUJE ZADANIA W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO, WYNIKAJĄCE Z USTAWY O OCHRONIE OSÓB I MIENIA Z DNIA 22.08.1997 R (TJ. DZ. U 05.145.1221 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI), PEŁNOMOCNICTWA W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ, 2. ZAWIERANIA UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI, 3. PRZYJMOWANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH, PRODUKCYJNYCH I OBSŁUGI DO PRACY I Z PRACY W DZIAŁALNOŚCIACH PROWADZONYCH PRZEZ ODDZIAŁ, 4. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY ZATRUDNIONYM W ODDZIALE PRACOWNIKOM, RÓWNIEŻ NA STANOWISKACH ADMINISTRACYJNYCH, 5. NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH, PRODUKCYJNYCH, OBSŁUGI ORAZ WNIOSKOWANIA WOBEC NICH O WYKLUCZENIE Z CZŁONKOSTWA ORAZ POZBAWIENIA PRAWA DO UCZESTNICZENIA W PODZIALE CZYSTEJ NADWYŻKI, 6. WNIOSKOWANIA DO ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI W SPRAWACH OKREŚLONYCH W PKT. 3 I 5 W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI, 7. EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ ODDZIAŁ, 8. SKŁADANIA PODPISU NA FORMULARZACH ZGŁOSZENIOWYCH ZUS DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU. 9. REALIZACJI ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O OCHRONIE OSÓB I MIENIA Z DNIA Z DNIA 22 SIERPNIA 1997 R. (TEKST JEDNOLITY DZ.U.05.145.1221 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI), A WYNIKAJĄCYCH Z POSIADANYCH PRZEZ NIEGO LICENCJI ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO II STOPNIA ORAZ LICENCJI PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ II STOPNIA. NINIEJSZE PEŁNOMOCNICTWO OBOWIĄZUJE OD DNIA 20 WRZEŚNIA 2012 R.
MARZENA ANNA WIŚNIEWSKA Pełnomocnik 2023-12-11 Brak danych NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANI MARZENIE WIŚNIEWSKIEJ GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ PEŁNOMOCNICTWA W OKREŚLONYM NIŻEJ ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI W BANKACH, FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH I URZĘDACH W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI FINANSOWEJ, GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ, 2. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁDZIELNI ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: PODPISYWANIA PRZELEWÓW, CZEKÓW, ZAKŁADANIA LOKAT, NABYWANIA JEDNOSTEK UCZESTNICTWA W FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH, EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA ŚWIADCZONE USŁUGI I WYKONANĄ PRODUKCJĘ. 3. ZAWIERANIA I PODPISYWANIA UMÓW ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ W RAMACH PROWADZONEJ PRZEZ NIĄ DZIAŁALNOŚCI WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
JANUSZ JERZY RADTKE Pełnomocnik 2007-07-05 2009-04-28 ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU, NA PODSTAWIE PAR. 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI UDZIELA PANU JANUSZOWI RADTKE PEŁNOMOCNICTWA DO KIEROWANIA WYODRĘBNIONĄ ORGANIZACYJNIE, A NIE GOSPODARCZO JEDNOSTKĄ ZWANĄ W SPÓŁDZIELNI ODDZIAŁEM OCHRONY FIZYCZNEJ I ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO, OKREŚLONĄ DALEJ W NINIEJSZYM PEŁNOMOCNICTWIE ODDZIAŁEM W NIŻEJ WYMIENIONYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ, 2. ZAWIERANIE UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI, 3. PRZYJMOWANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH I OBSŁUGI DO PRACY W DZIAŁALNOŚCIACH USŁUGOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ ODDZIAŁ, 4. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY ZATRUDNIONYM W ODDZIALE PRACOWNIKOM, RÓWNIEŻ NA STANOWISKACH ADMINISTRACYJNYCH, 5. NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH I OBSŁUGI ORAZ WNIOSKOWANIA WOBEC NICH O WYKLUCZENIE Z CZŁONKOSTWA ORAZ POZBAWIENIA PRAWA DO UCZESTNICZENIA W PODZIALE CZYSTEJ NADWYŻKI, 6. WNIOSKOWANIA DO ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI W SPRAWACH OKREŚLONYCH W PKT. 3 I 5 W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI, 7. EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ ODDZIAŁ, 8. SKŁADANIA PODPISU NA FORMULARZACH ZGŁOSZENIOWYCH ZUS DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU, 9. OKREŚLANIA W UMOWACH ZE ZLECENIODAWCAMI ORGANIZACJI OCHRONY W ZAKŁADACH NIEOBOWIĄZKOWEJ OCHRONY, 10. PRZYJMOWANIA DO REALIZACJI PLANÓW OCHRONY W ZAKŁADACH OBOWIĄZKOWEJ OCHRONY, 11. WSPÓŁPRACY Z POLICJĄ, JEDNOSTKAMI OCHRONY P. POŻ., OBRONY CYWILNEJ, STRAŻAMI MIEJSKIMI ITP. OKREŚLONEJ W USTAWIE Z DNIA 22.08.1997 R. O OCHRONIE OSÓB I MIENIA (DZ. U. NR 114/97 POZ. 740), 12. KIEROWANIA I REALIZACJI USŁUGAMI ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO ŚWIADCZONYCH PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ A WYNIKAJĄCYCH Z POSIADANEJ PRZEZ NIEGO LICENCJI ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO II STOPNIA. PEŁNOMOCNICTWO UDZIELONE UCHWAŁĄ NR 25 ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI Z DNIA 15 CZERWCA 2007 R.
KRZYSZTOF MATEUSZ SZAFRAN Pełnomocnik 2007-07-05 2016-07-25 ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU, NA PODSTAWIE PAR. 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI UDZIELA PANU KRZYSZTOFOWI SZAFRANOWI PEŁNOMOCNICTWA DO KIEROWANIA WYODRĘBNIONĄ ORGANIZACYJNIE, A NIE GOSPODARCZO JEDNOSTKĄ ZWANĄ W SPÓŁDZIELNI - ODDZIAŁEM USŁUG PARKINGOWYCH I RÓŻNYCH OKREŚLONĄ DALEJ W NINIEJSZYM PEŁNOMOCNICTWIE ODDZIAŁEM W NIŻEJ WYMIENIONYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ, 2. ZAWIERANIE UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI, 3. PRZYJMOWANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH I OBSŁUGI DO PRACY W DZIAŁALNOŚCIACH USŁUGOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ ODDZIAŁ, 4. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY ZATRUDNIONYM W ODDZIALE PRACOWNIKOM, RÓWNIEŻ NA STANOWISKACH ADMINISTRACYJNYCH, 5. NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH I OBSŁUGI ORAZ WNIOSKOWANIA WOBEC NICH O WYKLUCZENIE Z CZŁONKOSTWA ORAZ POZBAWIENIA PRAWA DO UCZESTNICZENIA W PODZIALE CZYSTEJ NADWYŻKI, 6. WNIOSKOWANIA DO ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI W SPRAWACH OKREŚLONYCH W PKT. 3 I 5 W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI, 7. EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ ODDZIAŁ, 8. SKŁADANIA PODPISU NA FORMULARZACH ZGŁOSZENIOWYCH ZUS DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU, UCHWAŁA NR 24 ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI Z DNIA 15 CZERWCA 2007 R.
JANUSZ ANDRZEJ CIEŚLAK Pełnomocnik 2009-06-15 2009-11-13 PEŁNOMOCNICTWO DO KIEROWANIA WYODRĘBNIONĄ ORGANIZACYJNIE, A NIE GOSPODARCZO JEDNOSTKĄ ZWANĄ W SPÓŁDZIELNI ODDZIAŁEM OCHRONY NR 1, OKREŚLONĄ DALEJ W NINIEJSZYM PEŁNOMOCNICTWIE ODDZIAŁEM W NIŻEJ WYMIENIONYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ, 2. ZAWIERANIA UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI, 3. PRZYJMOWANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH I OBSŁUGI DO PRACY I Z PRACY W DZIAŁALNOŚCIACH USŁUGOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ ODDZIAŁ, 4. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY ZATRUDNIONYM W ODDZIALE PRACOWNIKOM, RÓWNIEŻ NA STANOWISKACH ADMINISTRACYJNYCH, 5. NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH I OBSŁUGI ORAZ WNIOSKOWANIA WOBEC NICH O WYKLUCZENIE Z CZŁONKOSTWA ORAZ POZBAWIENIA PRAWA DO UCZESTNICZENIA W PODZIALE CZYSTEJ NADWYŻKI, 6. WNIOSKOWANIA DO ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI W SPRAWACH OKREŚLONYCH W PKT 3 I 5 W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI, 7. EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ ODDZIAŁ, 8. SKŁADANIA PODPISU NA FORMULARZACH ZGŁOSZENIOWYCH ZUS DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU, 9. REALIZACJI ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O OCHRONIE OSÓB I MIENIA Z DNIA 22.08.1997 R. Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
ANNA GARCZYK CWOJDZIŃSKA Pełnomocnik 2010-04-21 2023-01-02 ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU, NA PODSTAWIE PAR. 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI POSTANAWIA UDZIELIĆ PANI ANNIE GARCZYK-CWOJDZIŃSKIEJ - KIEROWNIKOWI PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNO- REHABILITACYJNEJ Z POZ "USI - MED" JEDNOSTKI SPÓŁDZIELNI WYODRĘBNIONEJ ORGANIZACYJNIE, A NIE GOSPODARCZO, ZWANEJ DALEJ W PEŁNOMOCNICTWIE PRZYCHODNIĄ, PEŁNOMOCNICTWA W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ PRZYCHODNIĘ, 2. ZAWIERANIA UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ PRZYCHODNIĘ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI, 3. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY ZATRUDNIONYM W PRZYCHODNI, 4. WNIOSKOWANIE DO ZARZĄDU W SPRAWIE NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW PRZYCHODNI, 5. REALIZACJI ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ (DZ. U. 07.14.89.J.T. Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI).

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Pośrednie uprawnienia
MARCIN PLEBAŃSKI Beneficjent CZŁONEK SPÓLDZIELNI - JEDEN GŁOS NA WALNYM ZGROMADZENIU
MARCIN ROBERT PIĘTA Beneficjent CZŁONEK SPÓLDZIELNI - JEDEN GŁOS NA WALNYM ZGROMADZENIU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD SPÓŁDZIELNI

Sposób reprezentacjiOŚWIADCZENIE WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
JANINA KAZIMIERA GRZEGORSKA PREZES 2002-08-20 2004-08-30
JOLANTA MARIA KISTOWSKA RABENDA CZŁONEK ZARZĄDU 2002-08-20 2004-08-30
JOLANTA MARIA KISTOWSKA RABENDA PREZES ZARZĄDU 2004-08-30 2014-11-19
JOLANTA MARIA KISTOWSKA RABENDA PREZES ZARZĄDU, KIEROWNIK SPÓŁDZIELNI 2014-11-19 2020-01-21
WŁADYSŁAWA STAJKOWSKA CZŁONEK ZARZĄDU 2002-08-20 2004-03-22
HANNA MIŃSKA CZŁONEK ZARZĄDU 2002-08-20 2005-03-03
HANNA MIŃSKA ZASTĘPCA PREZESA DS. USŁUG I PRODUKCJI 2005-03-03 2011-08-12
ANNA ELŻBIETA KOTKOWIAK Z-CA PREZESA DS. REHABILITACYJNO - EKONOMICZNYCH 2004-08-30 2013-04-12
ANNA ELŻBIETA KOTKOWIAK ZASTĘPCA PREZESA DS.ZATRUDNIENIA I USŁUG, ZASTĘPCA KIEROWNIKA SPÓŁDZIELNI. 2013-04-12 2020-01-21
ANNA ELŻBIETA KOTKOWIAK PREZES ZARZĄDU KIEROWNIK SPÓŁDZIELNI 2020-01-21 2022-01-28

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-03 SprFinJednostkaMala

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 10441502.84
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 10394869.56
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 3486.28
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 43147
B. Koszty działalności operacyjnej 12939594.53
        I. Amortyzacja 82602.4
        II. Zużycie materiałów i energii 742915.71
        III. Usługi obce 1730741.24
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 7683527.83
        V. Wynagrodzenia 1414004.81
                – pension 716786.96
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 1285802.54
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -2498091.69
D. Pozostałe przychody operacyjne 7242845.65
E. Pozostałe koszty operacyjne 2449334.23
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 41806.5
G. Przychody finansowe 216.8
H. Koszty finansowe 2337009.43
J. Podatek dochodowy 2337009.43

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 9060227.98
        A. Kapitał (fundusz) własny 8052535.56
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 558846.1
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 3873407.06
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 745075.45
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 538197.52
                VI. Zysk (strata) netto 2337009.43
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 1007692.42
                I. Rezerwy na zobowiązania 162248
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 793000.75
                        B. z tytułu dostaw i usług, w tym: 212528.67
                                – Do 12 miesięcy 212528.67
                        C. fundusze specjalne 151170.93
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 52443.67
Aktywa razem 9060227.98
        A. Aktywa trwałe 1770288.24
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 1770288.24
                        1. Środki trwałe 1770288.24
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                        1. Nieruchomości 0
        B. Aktywa obrotowe 7224534.88
                I. Zapasy 16967.88
                II. Należności krótkoterminowe 1077581.03
                        A. z tytułu dostaw i usług, w tym: 885246.09
                                – do 12 miesięcy 885246.09
                III. Inwestycje krótkoterminowe 6070387.03
                        A. krótkoterminowe aktywa finansowe, w tym: 6070387.03
                                – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 6070387.03
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 59598.94
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 65404.86
2023 2023-01-01 2023-12-31 2024-03-12 SprFinJednostkaInna

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 11240270.59
        J Należności od jednostek powiązanych 0
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 11122975.07
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 0
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 117295.52
        IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 0
B. Koszty działalności operacyjnej 13880772.12
        I. Amortyzacja 75216.06
        II. Zużycie materiałów i energii 834452.33
        III. Usługi obce 2268768.85
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 54417.32
                – podatek akcyzowy 0
        V. Wynagrodzenia 7961423.96
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 1492510.01
                – emerytalne 0
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe 1193983.59
        VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów 0
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -2640501.53
D. Pozostałe przychody operacyjne 771768.18
        I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 0
        II. Dotacje 756402.01
        III. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 0
        IV. Inne przychody operacyjne 15366.17
E. Pozostałe koszty operacyjne 182955.2
        I. Strata z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 0
        II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 0
        III. Inne koszty operacyjne 182955.2
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) -2051688.55
G. Przychody finansowe 160282.74
        I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym: 0
                A. Od jednostek powiązanych, w tym: 0
                        – w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                B. Od jednostek pozostałych, w tym: 0
                        – w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
        II. Odsetki, w tym: 159796.72
                – od jednostek powiązanych 0
        III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
                – w jednostkach powiązanych 0
        IV. Aktualizacja wartości aktywów finansowych 0
        V. Inne 486.02
H. Koszty finansowe 595
        I. Odsetki, w tym: 595
                – dla jednostek powiązanych 0
        II. Strata z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
                – w jednostkach powiązanych 0
        III. Aktualizacja wartości aktywów finansowych 0
        IV. Inne 0
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) -1892000.81
J. Podatek dochodowy 0
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) 0
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) -1892000.81

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 6302343.24
        A. Kapitał (fundusz) własny 5312682.67
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 572122.45
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 5378642.06
                        – nadwyżka wartości sprzedaży (wartości emisyjnej) nad wartością nominalną udziałów (akcji) 0
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 745075.45
                        – z tytułu aktualizacji wartości godziwej 0
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 0
                        – tworzone zgodnie z umową (statutem) spółki 0
                        – na udziały (akcje) własne 0
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 508843.52
                VI. Zysk (strata) netto -1892000.81
                VII. Odpisy z zysku netto w ciągu roku obrotowego (wielkość ujemna) 0
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 989660.57
                I. Rezerwy na zobowiązania 192367
                        1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 0
                        2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne 192367
                                – długoterminowa 128417
                                – krótkoterminowa 63950
                        3. Pozostałe rezerwy 0
                                – długoterminowe 0
                                – krótkoterminowe 0
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                        1. Wobec jednostek powiązanych 0
                        2. Wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                        3. Wobec pozostałych jednostek 0
                                A. kredyty i pożyczki 0
                                B. z tytułu emisji dłużnych papierów wartościowych 0
                                C. inne zobowiązania finansowe 0
                                D. zobowiązania wekslowe 0
                                E. inne 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 739169.17
                        1. Zobowiązania wobec jednostek powiązanych 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 0
                                        – do 12 miesięcy 0
                                        – powyżej 12 miesięcy 0
                                B. inne 0
                        2. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 0
                                        – do 12 miesięcy 0
                                        – powyżej 12 miesięcy 0
                                B. inne 0
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 650599.75
                                A. kredyty i pożyczki 0
                                B. z tytułu emisji dłużnych papierów wartościowych 0
                                C. inne zobowiązania finansowe 0
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 243440.79
                                        – do 12 miesięcy 243440.79
                                        – powyżej 12 miesięcy 0
                                E. zaliczki otrzymane na dostawy i usługi 0
                                F. zobowiązania wekslowe 0
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 327771.79
                                H. z tytułu wynagrodzeń 1240.87
                                I. inne 78146.3
                        4. Fundusze specjalne 88569.42
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 58124.4
                        1. Ujemna wartość firmy 0
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 58124.4
                                – długoterminowe 36021.3
                                – krótkoterminowe 22103.1
Aktywa razem 6302343.24
        A. Aktywa trwałe 1737016.2
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                        1. Koszty zakończonych prac rozwojowych 0
                        2. Wartość firmy 0
                        3. Inne wartości niematerialne i prawne 0
                        4. Zaliczki na wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 1737016.2
                        1. Środki trwałe 1737016.2
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) 37114.8
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 1561654.12
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 51871.72
                                D. środki transportu 14100.84
                                E. inne środki trwałe 72274.72
                        2. Środki trwałe w budowie 0
                        3. Zaliczki na środki trwałe w budowie 0
                III. Należności długoterminowe 0
                        1. Od jednostek powiązanych 0
                        2. Od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                        3. Od pozostałych jednostek 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                        1. Nieruchomości 0
                        2. Wartości niematerialne i prawne 0
                        3. Długoterminowe aktywa finansowe 0
                                A. w jednostkach powiązanych 0
                                        – udziały lub akcje 0
                                        – inne papiery wartościowe 0
                                        – udzielone pożyczki 0
                                        – inne długoterminowe aktywa finansowe 0
                                B. w pozostałych jednostkach, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                                        – udziały lub akcje 0
                                        – inne papiery wartościowe 0
                                        – udzielone pożyczki 0
                                        – inne długoterminowe aktywa finansowe 0
                                C. w pozostałych jednostkach 0
                                        – udziały lub akcje 0
                                        – inne papiery wartościowe 0
                                        – udzielone pożyczki 0
                                        – inne długoterminowe aktywa finansowe 0
                        4. Inne inwestycje długoterminowe 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
                        1. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 0
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 4463944.45
                I. Zapasy 16645.77
                        1. Materiały 16645.77
                        2. Półprodukty i produkty w toku 0
                        3. Produkty gotowe 0
                        4. Towary 0
                        5. Zaliczki na dostawy i usługi 0
                II. Należności krótkoterminowe 1196087.2
                        1. Należności od jednostek powiązanych 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 0
                                        – do 12 miesięcy 0
                                        – powyżej 12 miesięcy 0
                                B. inne 0
                        2. Należności od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 0
                                        – do 12 miesięcy 0
                                        – powyżej 12 miesięcy 0
                                B. inne 0
                        3. Należności od pozostałych jednostek 1196087.2
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 1039535.72
                                        – do 12 miesięcy 1039535.72
                                        – powyżej 12 miesięcy 0
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 76269.07
                                C. inne 80282.41
                                D. dochodzone na drodze sądowej 0
                III. Inwestycje krótkoterminowe 3196034.92
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 3196034.92
                                A. w jednostkach powiązanych 0
                                        – udziały lub akcje 0
                                        – inne papiery wartościowe 0
                                        – udzielone pożyczki 0
                                        – inne krótkoterminowe aktywa finansowe 0
                                B. w pozostałych jednostkach 0
                                        – udziały lub akcje 0
                                        – inne papiery wartościowe 0
                                        – udzielone pożyczki 0
                                        – inne krótkoterminowe aktywa finansowe 0
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 3196034.92
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 3196034.92
                                        – inne środki pieniężne 0
                                        – inne aktywa pieniężne 0
                        2. Inne inwestycje krótkoterminowe 0
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 55176.56
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 101382.59
        D. Udziały (akcje) własne 0

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2002-08-20 2023-05-24 KRAMARSKA, 17, POZNAŃ, 61-765, POZNAŃ, POLSKA

Data ostatniej aktualizacji: 23 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc