KRS 0000118968
NIP7770002524
REGON00045508300000
NazwaUSI SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA W POZNANIU
Krótka nazwaUSI WIELOBRANŻOWA W POZNANIU
Data rejestracji 20 sie 2002 (22 lata temu) 20 sie 2002
Forma prawnaSPÓŁDZIELNIA
Adres UL. DEZYDEREGO CHŁAPOWSKIEGO, 29, POZNAŃ, 61-503, POZNAŃ, POLSKA
Status CZYNNY
Dane kontaktowe
Email SEKRETARIAT@USI.COM.PL
Dane podatkowe
NIP 7770002524
data rejestracji 31 gru 2003
status Czynny
09105015201000009030364948
INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2
ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
44124065951111001071337776
PEKAO Oddział w Poznaniu Stary Rynek 97/98
ul. Stary Rynek 97/98 61-773 Poznań POLSKA
25124017631111000018129432
PEKAO II Oddział w Poznaniu
ul. Stary Rynek 97/98 61-773 Poznań POLSKA
86124017631111001023133694
PEKAO II Oddział w Poznaniu
ul. Stary Rynek 97/98 61-773 Poznań POLSKA
14105015201000009030364955
INGBSK Oddział w Poznaniu, ul. Półwiejska 2
ul. Półwiejska 2 66-446 Poznań POLSKA
09124017631111000018129429
PEKAO II Oddział w Poznaniu
ul. Stary Rynek 97/98 61-773 Poznań POLSKA
22109013590000000035018427
SANPL 3 Oddział w Poznaniu
ul. Św.Marcin 66/72 60-967 Poznań POLSKA
Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)
#8010Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWAPrzedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)
#5221Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY #1413Z PRODUKCJA POZOSTAŁEJ ODZIEŻY WIERZCHNIEJ #8020Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA W ZAKRESIE OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA #6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI #8121Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH #8621Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA #8622Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA #8623Z PRAKTYKA LEKARSKA DENTYSTYCZNA #8690A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNAMARCIN PLEBAŃSKI
Beneficjent
MARCIN ROBERT PIĘTA
zgłaszający - członek zarządu
MARCIN ROBERT PIĘTA
Beneficjent
JANUSZ ANDRZEJ CIEŚLAK
Pełnomocnik
2007-07-05
2008-02-14
ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU, NA PODSTAWIE PAR. 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI POSTANAWIA UDZIELIĆ PANU JANUSZOWI CIEŚLAKOWI - SPECJALIŚCIE DS. OCHRONY, PEŁNIĄCEMU FUNKCJĘ ZASTĘPCY KIEROWNIKA ODDZIAŁU OCHRONY FIZYCZNEJ I ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO - JEDNOSTKI SPÓŁDZIELNI WYODRĘBNIONEJ ORGANIZACYJNIE A NIE GOSPODARCZO, ZWANEJ DALEJ W PEŁNOMOCNICTWIE ODDZIAŁEM, PEŁNOMOCNICTWA W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE NEGOCJOWANIA I USTALANIA WARUNKÓW UMÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI PROWADZONYCH PRZEZ ODDZIAŁ, ZA UPOWAŻNIENIEM UDZIELONYM PRZEZ CZŁONKÓW ZARZĄDU, KIEROWNIKA ODDZIAŁU, 2. PRZYGOTOWANIA UMÓW I PRZEDKŁADANIA ICH DO PODPISU CZŁONKOM ZARZĄDU, KIEROWNIKOWI ODDZIAŁU. PEŁNOMOCNICTWO UDZIELONE UCHWAŁĄ NR 23 ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI Z DNIA 15.06.2007 R.
ANDRZEJ LEONARD KRÓLIKOWSKI
Pełnomocnik
2009-04-28
2010-05-25
ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU, NA PODSTAWIE §44 UST.5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI, UDZIELA PEŁNOMOCNICTWA PANU ANDRZEJOWI KRÓLIKOWSKIEMU W ZAKRESIE KIEROWANIA I REALIZACJI USŁUG ZABEPIECZENIA TECHNICZNEGO, ŚWIADCZONYCH PRZEZ USI SPÓŁDZIELNIĘ WIELOBRANŻOWĄ, A WYNIKAJĄCEGO Z POSIADANEJ PRZEZ NIEGO LICENCJI ZABEPIECZENIA TECHNICZNEGO II STOPNIA. PEŁNOMOCNICTWO UDZIELONE UCHWAŁĄ NR 15/2009 ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI Z DNIA 10.03.2009 R.
ADRIAN STĘPIŃSKI
Pełnomocnik
2023-01-02
NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 I § 45 UST. 2 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANU ADRIANOWI STĘPIŃSKIEMU KIEROWNIKOWI PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNO- REHABILITACYJNEJ Z POZ „USI-MED” JEDNOSTKI SPÓŁDZIELNI WYODRĘBNIONEJ ORGANIZACYJNIE A NIE GOSPODARCZO, ZWANEJ DALEJ W PEŁNOMOCNICTWIE PRZYCHODNIĄ, PEŁNOMOCNICTWA W OKREŚLONYM NIŻEJ ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ, W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ PRZYCHODNIĘ 2. ZAWIERANIA UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ PRZYCHODNIĘ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU 3. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY OSOBOM ZATRUDNIONYM W PRZYCHODNI 4. WNIOSKOWANIA DO ZARZĄDU W SPRAWIE NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW PRZYCHODNI 5. USTALANIA PROJEKTÓW REGULAMINÓW I INNYCH AKTÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH PRZYCHODNI 6. UCZESTNICZENIA W PRZYGOTOWANIU OFERT KONKURSOWYCH DO NFZ 7. REALIZACJI ZADAŃ DOTYCZĄCYCH PRZYCHODNI, WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY Z DNIA 15.04.2011R. O DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ
PIOTR KAZIMIERZ DYRDAŁ
Pełnomocnik
2012-05-28
PEŁNOMOCNICTWO W ZAKRESIE KIEROWANIA I REALIZACJI ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH ŚWIADCZONYCH PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ, A WYNIKAJĄCEGO Z POSIADANEJ PRZEZ PEŁNOMOCNIKA LICENCJI ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO DRUGIEGO STOPNIA.
MARZENA ANNA WIŚNIEWSKA
Pełnomocnik
2023-12-11
NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANI MARZENIE WIŚNIEWSKIEJ GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ PEŁNOMOCNICTWA W OKREŚLONYM NIŻEJ ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI W BANKACH, FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH I URZĘDACH W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI FINANSOWEJ, GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ, 2. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁDZIELNI ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: PODPISYWANIA PRZELEWÓW, CZEKÓW, ZAKŁADANIA LOKAT, NABYWANIA JEDNOSTEK UCZESTNICTWA W FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH, EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA ŚWIADCZONE USŁUGI I WYKONANĄ PRODUKCJĘ. 3. ZAWIERANIA I PODPISYWANIA UMÓW ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ W RAMACH PROWADZONEJ PRZEZ NIĄ DZIAŁALNOŚCI WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
HONORATA FILIPIAK CHUDY
Pełnomocnik
2007-07-05
2020-01-21
ZAKRES PEŁNOMOCNICTWA UDZIELONEGO UCHWAŁĄ NR 23/2014 ZARZĄDU USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU Z DNIA 03.06.2014 R. O NASTĘPUJĄCEJ TREŚCI: ZARZĄD SPÓŁDZIELNI NA PODSTAWIE §44 UST.5, PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI POSTANAWIA UDZIELIĆ PANI HONORACIE FILIPIAK, GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ - PEŁNOMOCNICTWA W OKREŚLONYM NIŻEJ ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI W BANKACH I FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI FINANSOWEJ I GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ. 2. SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁDZIELNI ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: A) PODPISYWANIA PRZELEWÓW, CZEKÓW, ZAKŁADANIA LOKAT, NABYWANIA JEDNOSTEK UCZESTNICTWA W FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH B) EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA ŚWIADCZONE USŁUGI I WYKONANĄ PRODUKCJĘ. 3. ZAWIERANIA I PODPISYWANIA UMÓW ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ - W RAMACH PROWADZONEJ PRZEZ NIĄ DZIAŁALNOŚCI WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU. NINIEJSZE PEŁNOMOCNICTWO OBOWIĄZUJE OD DNIA 16.06.2014 R. Z TYM DNIEM COFA SIĘ PEŁNOMOCNICTWO UDZIELONE NA PODSTAWIE UCHWAŁY NR 22 Z DNIA 15.06.2007 R.
DOROTA MARIA PAWLAK
Pełnomocnik
2023-01-02
2023-12-11
NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 I § 45 UST. 2 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANI DOROCIE PAWLAK IEROWNIKOWI KOMÓRKI ZATRUDNIENIA I SAMORZĄDU PEŁNOMOCNICTWA W OKREŚLONYM NIŻEJ ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI W ZUS, PFRON I URZĘDACH W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ 2. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁDZIELNI ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: A) PODPISYWANIA PRZELEWÓW B) EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA ŚWIADCZONE USŁUGI I WYKONANĄ PRODUKCJĘ 3. ZAWIERANIA I PODPISYWANIA UMÓW ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ W RAMACH PROWADZONEJ PRZEZ NIĄ DZIAŁALNOŚCI WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU
DANUTA KRYSTEK
Pełnomocnik
2020-01-21
2023-01-02
NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANI DANUCIE KRYSTEK ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO PEŁNOMOCNICTWA W OKREŚLONYM NIŻEJ ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI W BANKACH, FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH I URZĘDACH W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI FINANSOWEJ, GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ PRZEZ SPÓŁDZIELNIĘ. 2. SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁDZIELNI ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: A) PODPISYWANIA PRZELEWÓW, CZEKÓW, ZAKŁADANIA LOKAT, NABYWANIA JEDNOSTEK UCZESTNICTWA W FUNDUSZACH INWESTYCYJNYCH, B) EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA ŚWIADCZONE USŁUGI I WYKONANĄ PRODUKCJĘ. 3. ZAWIERANIA I PODPISYWANIA UMÓW ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ W RAMACH PROWADZONEJ PRZEZ NIĄ DZIAŁALNOŚCI WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU. UCHWAŁA WCHODZI W ŻYCIE Z DNIEM PODJĘCIA.
MARCIN ROBERT PIĘTA
Pełnomocnik
2020-01-21
2022-01-28
I. NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANU MARCINOWI PIĘTA - DYREKTOROWI ODDZIAŁU OCHRONY I USŁUG RÓŻNYCH - JEDNOSTKI SPÓŁDZIELNI WYODRĘBNIONEJ ORGANIZACYJNIE A NIE GOSPODARCZO, ZWANEJ DALEJ W PEŁNOMOCNICTWIE ODDZIAŁEM, KTÓRY REALIZUJE ZADANIA W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO, WYNIKAJĄCE Z USTAWY O OCHRONIE OSÓB I MIENIA Z DNIA 22.08.1997R. (TJ. DZ. U. 2017.2213) ORAZ ZADANIA W ZAKRESIE POZOSTAŁYCH USŁUG BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM DZIAŁALNOŚCI SPÓŁDZIELNI, PEŁNOMOCNICTWA W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ. 2. ZAWIERANIA UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI. 3. PRZYJMOWANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH I OBSŁUGI DO PRACY I Z PRACY W DZIAŁALNOŚCIACH USŁUGOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ ODDZIAŁ. 4. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY ZATRUDNIONYM W ODDZIALE PRACOWNIKOM, RÓWNIEŻ NA STANOWISKACH ADMINISTRACYJNYCH. 5. NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH, OBSŁUGI ORAZ WNIOSKOWANIA WOBEC NICH O WYKLUCZENIE Z CZŁONKOSTWA ORAZ POZBAWIENIA PRAWA DO UCZESTNICZENIA W PODZIALE CZYSTEJ NADWYŻKI. 6. WNIOSKOWANIA DO ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI W SPRAWACH OKREŚLONYCH W PKT. 3 I 5 W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI. 7. EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ ODDZIAŁ. 8. SKŁADANIA PODPISU NA FORMULARZACH ZGŁOSZENIOWYCH ZUS DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU. 9. REALIZACJI ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O OCHRONIE OSÓB I MIENIA Z DNIA 22 SIERPNIA 1997 R. (TEKST JEDNOLITY DZ. U. 2017.2213). 10. REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE USŁUG WYKONYWANYCH PRZEZ ODDZIAŁ ORAZ NADZORU NAD TYMI DZIAŁALNOŚCIAMI. II. NA PODSTAWIE § 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU UDZIELA PANU MARCINOWI PIĘTA PEŁNOMOCNICTWA DO ZAWIERANIA I PODPISYWANIA UMÓW ORAZ . SKŁADAN
KRYSTYNA KORNAS
Pełnomocnik
2007-07-05
2009-06-15
ZARZĄD USI SPÓŁDZIELNI WIELOBRANŻOWEJ W POZNANIU, NA PODSTAWIE PAR. 44 UST. 5 PKT 5 STATUTU SPÓŁDZIELNI UDZIELA PANI KRYSTYNIE KORNAS PEŁNOMOCNICTWA DO KIEROWANIA WYODRĘBNIONĄ ORGANIZACYJNIE, A NIE GOSPODARCZO JEDNOSTKĄ ZWANĄ W SPÓŁDZIELNI - ODDZIAŁEM OCHRONY NR 1 OKREŚLONĄ DALEJ W NINIEJSZYM PEŁNOMOCNICTWIE ODDZIAŁEM W NIŻEJ WYMIENIONYM ZAKRESIE: 1. REPREZENTOWANIA SPÓŁDZIELNI NA ZEWNĄTRZ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ, 2. ZAWIERANIA UMÓW W PRZEDMIOCIE DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ I PODPISYWANIA ICH WSPÓLNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI, 3. PRZYJMOWANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH, PRODUKCYJNYCH I OBSŁUGI DO PRACY W RAMACH DZIAŁALNOŚCI PROWADZONEJ PRZEZ ODDZIAŁ, 4. OKREŚLANIA ZAKRESU CZYNNOŚCI I PRZYDZIELANIA PRACY ZATRUDNIONYM W ODDZIALE PRACOWNIKOM, RÓWNIEŻ NA STANOWISKACH ADMINISTRACYJNYCH, 5. NAKŁADANIA KAR PORZĄDKOWYCH NA PRACOWNIKÓW USŁUGOWYCH, PRODUKCYJNYCH I OBSŁUGI ORAZ WNIOSKOWANIA WOBEC NICH O WYKLUCZENIE Z CZŁONKOSTWA ORAZ POZBAWIENIA PRAWA DO UCZESTNICZENIA W PODZIALE CZYSTEJ NADWYŻKI, 6. WNIOSKOWANIA DO ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI W SPRAWACH OKREŚLONYCH W PKT. 3 I 5 W STOSUNKU DO PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI, 7. EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI ZA USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ ODDZIAŁ, 8. SKŁADANIA PODPISU NA FORMULARZACH ZGŁOSZENIOWYCH ZUS DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU. PEŁNOMOCNICTWO UDZIELONE UCHWAŁĄ NR 27 ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI Z DNIA 15 CZERWCA 2007 R.
RENATA ANNA KAŹMIERCZAK
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
BARBARA KUBIAK
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
ELŻBIETA STAŚKOWIAK
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
JANUSZ CIEŚLAK
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
STANISŁAW JĄDER
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
KRZYSZTOF SZAFRAN
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
MARIAN STASIKOWSKI
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
WŁADYSŁAW JAN RYMARKIEWICZ
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
JOLANTA BARCZAK
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
HALINA GENDERKA
Członek Organu Nadzoru
2002-08-20
2002-08-23
MARCIN PLEBAŃSKI
Beneficjent
CZŁONEK SPÓLDZIELNI - JEDEN GŁOS NA WALNYM ZGROMADZENIU
MARCIN ROBERT PIĘTA
Beneficjent
CZŁONEK SPÓLDZIELNI - JEDEN GŁOS NA WALNYM ZGROMADZENIU
ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD SPÓŁDZIELNI
Sposób reprezentacjiOŚWIADCZENIE WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU.
JANINA KAZIMIERA GRZEGORSKA
PREZES
2002-08-20
2004-08-30
JOLANTA MARIA KISTOWSKA RABENDA
CZŁONEK ZARZĄDU
2002-08-20
2004-08-30
JOLANTA MARIA KISTOWSKA RABENDA
PREZES ZARZĄDU
2004-08-30
2014-11-19
JOLANTA MARIA KISTOWSKA RABENDA
PREZES ZARZĄDU, KIEROWNIK SPÓŁDZIELNI
2014-11-19
2020-01-21
WŁADYSŁAWA STAJKOWSKA
CZŁONEK ZARZĄDU
2002-08-20
2004-03-22
HANNA MIŃSKA
CZŁONEK ZARZĄDU
2002-08-20
2005-03-03
HANNA MIŃSKA
ZASTĘPCA PREZESA DS. USŁUG I PRODUKCJI
2005-03-03
2011-08-12
ANNA ELŻBIETA KOTKOWIAK
Z-CA PREZESA DS. REHABILITACYJNO - EKONOMICZNYCH
2004-08-30
2013-04-12
ANNA ELŻBIETA KOTKOWIAK
ZASTĘPCA PREZESA DS.ZATRUDNIENIA I USŁUG, ZASTĘPCA KIEROWNIKA SPÓŁDZIELNI.
2013-04-12
2020-01-21
ANNA ELŻBIETA KOTKOWIAK
PREZES ZARZĄDU KIEROWNIK SPÓŁDZIELNI
2020-01-21
2022-01-28
2022
2022-01-01
2022-12-31
2023-03-03
SprFinJednostkaMala
Rachunek zysków i strat
Rachunek zysków i strat | Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego |
---|---|
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: | 10441502.84 |
I. Przychody netto ze sprzedaży produktów | 10394869.56 |
II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) | 3486.28 |
III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki | 43147 |
B. Koszty działalności operacyjnej | 12939594.53 |
I. Amortyzacja | 82602.4 |
II. Zużycie materiałów i energii | 742915.71 |
III. Usługi obce | 1730741.24 |
IV. Podatki i opłaty, w tym: | 7683527.83 |
V. Wynagrodzenia | 1414004.81 |
– pension | 716786.96 |
VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: | 1285802.54 |
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) | -2498091.69 |
D. Pozostałe przychody operacyjne | 7242845.65 |
E. Pozostałe koszty operacyjne | 2449334.23 |
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) | 41806.5 |
G. Przychody finansowe | 216.8 |
H. Koszty finansowe | 2337009.43 |
J. Podatek dochodowy | 2337009.43 |
Bilans
Bilans | Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego |
---|---|
Pasywa razem | 9060227.98 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 8052535.56 |
I. Kapitał (fundusz) podstawowy | 558846.1 |
II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: | 3873407.06 |
III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: | 745075.45 |
V. Zysk (strata) z lat ubiegłych | 538197.52 |
VI. Zysk (strata) netto | 2337009.43 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1007692.42 |
I. Rezerwy na zobowiązania | 162248 |
III. Zobowiązania krótkoterminowe | 793000.75 |
B. z tytułu dostaw i usług, w tym: | 212528.67 |
– Do 12 miesięcy | 212528.67 |
C. fundusze specjalne | 151170.93 |
IV. Rozliczenia międzyokresowe | 52443.67 |
Aktywa razem | 9060227.98 |
A. Aktywa trwałe | 1770288.24 |
II. Rzeczowe aktywa trwałe | 1770288.24 |
1. Środki trwałe | 1770288.24 |
IV. Inwestycje długoterminowe | 0 |
1. Nieruchomości | 0 |
B. Aktywa obrotowe | 7224534.88 |
I. Zapasy | 16967.88 |
II. Należności krótkoterminowe | 1077581.03 |
A. z tytułu dostaw i usług, w tym: | 885246.09 |
– do 12 miesięcy | 885246.09 |
III. Inwestycje krótkoterminowe | 6070387.03 |
A. krótkoterminowe aktywa finansowe, w tym: | 6070387.03 |
– środki pieniężne w kasie i na rachunkach | 6070387.03 |
IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe | 59598.94 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 65404.86 |
2023
2023-01-01
2023-12-31
2024-03-12
SprFinJednostkaInna
Rachunek zysków i strat
Rachunek zysków i strat | Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego |
---|---|
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: | 11240270.59 |
J Należności od jednostek powiązanych | 0 |
I. Przychody netto ze sprzedaży produktów | 11122975.07 |
II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) | 0 |
III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki | 117295.52 |
IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów | 0 |
B. Koszty działalności operacyjnej | 13880772.12 |
I. Amortyzacja | 75216.06 |
II. Zużycie materiałów i energii | 834452.33 |
III. Usługi obce | 2268768.85 |
IV. Podatki i opłaty, w tym: | 54417.32 |
– podatek akcyzowy | 0 |
V. Wynagrodzenia | 7961423.96 |
VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: | 1492510.01 |
– emerytalne | 0 |
VII. Pozostałe koszty rodzajowe | 1193983.59 |
VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów | 0 |
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) | -2640501.53 |
D. Pozostałe przychody operacyjne | 771768.18 |
I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych | 0 |
II. Dotacje | 756402.01 |
III. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych | 0 |
IV. Inne przychody operacyjne | 15366.17 |
E. Pozostałe koszty operacyjne | 182955.2 |
I. Strata z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych | 0 |
II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych | 0 |
III. Inne koszty operacyjne | 182955.2 |
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) | -2051688.55 |
G. Przychody finansowe | 160282.74 |
I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym: | 0 |
A. Od jednostek powiązanych, w tym: | 0 |
– w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
B. Od jednostek pozostałych, w tym: | 0 |
– w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
II. Odsetki, w tym: | 159796.72 |
– od jednostek powiązanych | 0 |
III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: | 0 |
– w jednostkach powiązanych | 0 |
IV. Aktualizacja wartości aktywów finansowych | 0 |
V. Inne | 486.02 |
H. Koszty finansowe | 595 |
I. Odsetki, w tym: | 595 |
– dla jednostek powiązanych | 0 |
II. Strata z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: | 0 |
– w jednostkach powiązanych | 0 |
III. Aktualizacja wartości aktywów finansowych | 0 |
IV. Inne | 0 |
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) | -1892000.81 |
J. Podatek dochodowy | 0 |
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) | 0 |
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) | -1892000.81 |
Bilans
Bilans | Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego |
---|---|
Pasywa razem | 6302343.24 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 5312682.67 |
I. Kapitał (fundusz) podstawowy | 572122.45 |
II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: | 5378642.06 |
– nadwyżka wartości sprzedaży (wartości emisyjnej) nad wartością nominalną udziałów (akcji) | 0 |
III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: | 745075.45 |
– z tytułu aktualizacji wartości godziwej | 0 |
IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: | 0 |
– tworzone zgodnie z umową (statutem) spółki | 0 |
– na udziały (akcje) własne | 0 |
V. Zysk (strata) z lat ubiegłych | 508843.52 |
VI. Zysk (strata) netto | -1892000.81 |
VII. Odpisy z zysku netto w ciągu roku obrotowego (wielkość ujemna) | 0 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 989660.57 |
I. Rezerwy na zobowiązania | 192367 |
1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego | 0 |
2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne | 192367 |
– długoterminowa | 128417 |
– krótkoterminowa | 63950 |
3. Pozostałe rezerwy | 0 |
– długoterminowe | 0 |
– krótkoterminowe | 0 |
II. Zobowiązania długoterminowe | 0 |
1. Wobec jednostek powiązanych | 0 |
2. Wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
3. Wobec pozostałych jednostek | 0 |
A. kredyty i pożyczki | 0 |
B. z tytułu emisji dłużnych papierów wartościowych | 0 |
C. inne zobowiązania finansowe | 0 |
D. zobowiązania wekslowe | 0 |
E. inne | 0 |
III. Zobowiązania krótkoterminowe | 739169.17 |
1. Zobowiązania wobec jednostek powiązanych | 0 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: | 0 |
– do 12 miesięcy | 0 |
– powyżej 12 miesięcy | 0 |
B. inne | 0 |
2. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: | 0 |
– do 12 miesięcy | 0 |
– powyżej 12 miesięcy | 0 |
B. inne | 0 |
3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek | 650599.75 |
A. kredyty i pożyczki | 0 |
B. z tytułu emisji dłużnych papierów wartościowych | 0 |
C. inne zobowiązania finansowe | 0 |
D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: | 243440.79 |
– do 12 miesięcy | 243440.79 |
– powyżej 12 miesięcy | 0 |
E. zaliczki otrzymane na dostawy i usługi | 0 |
F. zobowiązania wekslowe | 0 |
G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych | 327771.79 |
H. z tytułu wynagrodzeń | 1240.87 |
I. inne | 78146.3 |
4. Fundusze specjalne | 88569.42 |
IV. Rozliczenia międzyokresowe | 58124.4 |
1. Ujemna wartość firmy | 0 |
2. Inne rozliczenia międzyokresowe | 58124.4 |
– długoterminowe | 36021.3 |
– krótkoterminowe | 22103.1 |
Aktywa razem | 6302343.24 |
A. Aktywa trwałe | 1737016.2 |
I. Wartości niematerialne i prawne | 0 |
1. Koszty zakończonych prac rozwojowych | 0 |
2. Wartość firmy | 0 |
3. Inne wartości niematerialne i prawne | 0 |
4. Zaliczki na wartości niematerialne i prawne | 0 |
II. Rzeczowe aktywa trwałe | 1737016.2 |
1. Środki trwałe | 1737016.2 |
A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) | 37114.8 |
B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej | 1561654.12 |
C. urządzenia techniczne i maszyny | 51871.72 |
D. środki transportu | 14100.84 |
E. inne środki trwałe | 72274.72 |
2. Środki trwałe w budowie | 0 |
3. Zaliczki na środki trwałe w budowie | 0 |
III. Należności długoterminowe | 0 |
1. Od jednostek powiązanych | 0 |
2. Od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
3. Od pozostałych jednostek | 0 |
IV. Inwestycje długoterminowe | 0 |
1. Nieruchomości | 0 |
2. Wartości niematerialne i prawne | 0 |
3. Długoterminowe aktywa finansowe | 0 |
A. w jednostkach powiązanych | 0 |
– udziały lub akcje | 0 |
– inne papiery wartościowe | 0 |
– udzielone pożyczki | 0 |
– inne długoterminowe aktywa finansowe | 0 |
B. w pozostałych jednostkach, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
– udziały lub akcje | 0 |
– inne papiery wartościowe | 0 |
– udzielone pożyczki | 0 |
– inne długoterminowe aktywa finansowe | 0 |
C. w pozostałych jednostkach | 0 |
– udziały lub akcje | 0 |
– inne papiery wartościowe | 0 |
– udzielone pożyczki | 0 |
– inne długoterminowe aktywa finansowe | 0 |
4. Inne inwestycje długoterminowe | 0 |
V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe | 0 |
1. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego | 0 |
2. Inne rozliczenia międzyokresowe | 0 |
B. Aktywa obrotowe | 4463944.45 |
I. Zapasy | 16645.77 |
1. Materiały | 16645.77 |
2. Półprodukty i produkty w toku | 0 |
3. Produkty gotowe | 0 |
4. Towary | 0 |
5. Zaliczki na dostawy i usługi | 0 |
II. Należności krótkoterminowe | 1196087.2 |
1. Należności od jednostek powiązanych | 0 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: | 0 |
– do 12 miesięcy | 0 |
– powyżej 12 miesięcy | 0 |
B. inne | 0 |
2. Należności od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale | 0 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: | 0 |
– do 12 miesięcy | 0 |
– powyżej 12 miesięcy | 0 |
B. inne | 0 |
3. Należności od pozostałych jednostek | 1196087.2 |
A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: | 1039535.72 |
– do 12 miesięcy | 1039535.72 |
– powyżej 12 miesięcy | 0 |
B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych | 76269.07 |
C. inne | 80282.41 |
D. dochodzone na drodze sądowej | 0 |
III. Inwestycje krótkoterminowe | 3196034.92 |
1. Krótkoterminowe aktywa finansowe | 3196034.92 |
A. w jednostkach powiązanych | 0 |
– udziały lub akcje | 0 |
– inne papiery wartościowe | 0 |
– udzielone pożyczki | 0 |
– inne krótkoterminowe aktywa finansowe | 0 |
B. w pozostałych jednostkach | 0 |
– udziały lub akcje | 0 |
– inne papiery wartościowe | 0 |
– udzielone pożyczki | 0 |
– inne krótkoterminowe aktywa finansowe | 0 |
C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne | 3196034.92 |
– środki pieniężne w kasie i na rachunkach | 3196034.92 |
– inne środki pieniężne | 0 |
– inne aktywa pieniężne | 0 |
2. Inne inwestycje krótkoterminowe | 0 |
IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe | 55176.56 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 101382.59 |
D. Udziały (akcje) własne | 0 |
2002-08-20
2023-05-24
KRAMARSKA, 17, POZNAŃ, 61-765, POZNAŃ, POLSKA
Data ostatniej aktualizacji: 19 wrz 2024
Źródła
Dane firmy , Dane podatkowe , Prawdziwi beneficjenci , Zadłużenie , Raporty finansowe , Akwizycje publiczne , Fundusze Europejskie