Search icon

POLSKI ZWIĄZEK INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW BUDOWNICTWA ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU

Dane

Nazwa: POLSKI ZWIĄZEK INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW BUDOWNICTWA ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU
Krótka nazwa: POLSKI ZWIĄZEK INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW BUDOWNICTWA ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU
Data rejestracji: 18 lut 2002 (23 lata temu) (Firmy założone w luty 2002)
Forma prawna: STOWARZYSZENIE
Status: CZYNNY
KRS: 0000092373
NIP: 5421000738
REGON: 05000505600000
Kod pocztowy: 15-950 (Firmy w Podlaskie, Białystok, 15-950)
Miasto: Białystok
Voivodeship: Podlaskie
Adres: M.C. SKŁODOWSKIEJ, 2, BIAŁYSTOK, 15-950, BIAŁYSTOK, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 5421000738
Data rejestracji: 17 maj 1994
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
57102013320000180200259416 PKO Oddział 1 w Białymstoku pl. Rynek Kościuszki 16 15-426 Białystok POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#9412Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI PROFESJONALNYCH

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (3)

#7112Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
#7120B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
#8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE

Beneficjenci

Imię Funkcja
NINA SZKLENNIK Beneficjent
WALDEMAR PIOTR ORŁOWSKI Beneficjent
KRZYSZTOF FALKOWSKI Beneficjent
TOMASZ SZLESZYŃSKI Beneficjent
WALDEMAR PIOTR ORŁOWSKI zgłaszający - członek zarządu
MARCIN GRYNIEWICZ Beneficjent
PIOTR SZUTKIEWICZ Beneficjent
JERZY OBOLEWICZ Beneficjent
KRZYSZTOF ROBERT CZECH Beneficjent
BARTOSZ SARAT Beneficjent

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
NATALIA NIKOŁAJEW Członek Organu Nadzoru 2002-02-18 2002-08-06
TEODOR BILMIN Członek Organu Nadzoru 2002-02-18 2008-09-01
IRENA ZNORKOWSKA Członek Organu Nadzoru 2002-02-18 2002-08-06
FILIP MAKSYMIUK Członek Organu Nadzoru 2002-02-18 2005-07-12
TADEUSZ MIESZKOWSKI Członek Organu Nadzoru 2002-08-06 2005-07-12
ZDZISŁAW CIEŚLEWSKI Członek Organu Nadzoru 2002-08-06 2008-09-01
MIROSŁAW JÓZEF SIEROCIUK Członek Organu Nadzoru 2005-07-12 2008-09-01
ALEKSANDER TABĘDZKI Członek Organu Nadzoru 2005-07-12 2008-09-01
TEODOR KLIMUK Członek Organu Nadzoru 2008-09-01 2012-01-04
ALEKSANDER RAJMUND MAŁYSZKO Członek Organu Nadzoru 2008-09-01 2012-09-12

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD ODDZIAŁU

Sposób reprezentacjiZARZĄD ODDZIAŁU REPREZENTUJE NA ZEWNĄTRZ, ZA WYJĄTKIEM SPRAW MAJĄTKOWYCH, PRZEWODNICZĄCY ODDZIAŁU LUB UPOWAŻNIONY PRZEZ ZARZĄD ODDZIAŁU INNY CZŁONEK PREZYDIUM. W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ODDZIAŁU PZITB SĄ WYMAGANE PODPISY DWÓCH OSÓB: PRZEWODNICZĄCY ODDZIAŁU LUB WICEPRZEWODNICZĄCEGO ORAZ SEKRETARZA ODDZIAŁU LUB SKARBNIKA ODDZIAŁU BĄDŹ, Z UPOWAŻNIENIA PREZYDIUM ZARZĄDU ODDZIAŁU LUB ZASTĘPCÓW I PEŁNOMOCNIKÓW.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
NINA SZKLENNIK PRZEWODNICZĄCA ODDZIAŁU 2008-09-01 2016-04-19
JAKUB GRZEGORCZYK ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO 2002-08-06 2005-07-12
JOLANTA ANNA PRUSIEL CZŁONEK ZARZĄDU 2005-07-12 2008-09-01
WALDEMAR PIOTR ORŁOWSKI ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO 2005-07-12 2008-09-01
WALDEMAR PIOTR ORŁOWSKI ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEJ ODDZIAŁU 2008-09-01 2016-04-19
WALDEMAR PIOTR ORŁOWSKI PRZEWODNICZĄCY ODDZIAŁU 2016-04-19 2020-11-05
WALDEMAR PIOTR ORŁOWSKI SKARBNIK 2020-11-05 2024-08-14
KAMIL ZIMIŃSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2005-07-12 2008-09-01
KAMIL ZIMIŃSKI CZŁONEK ZARZĄDU ODDZIAŁU 2008-09-01 2012-09-12
DANUTA IBIAŃSKA JARMOC ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO 2005-07-12 2008-09-01

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-31 SprFinJednostkaInna

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 130255.44
        A. Kapitał (fundusz) własny 127989.08
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 144987.71
                VI. Zysk (strata) netto -16998.63
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 2266.36
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 116.56
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 116.56
                                A. kredyty i pożyczki 0
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 93.5
                                        – do 12 miesięcy 93.5
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 0
                                H. z tytułu wynagrodzeń 23.06
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 2149.8
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 2149.8
                                – krótkoterminowe 2149.8
Aktywa razem 0
        B. Aktywa obrotowe 130255.44
                II. Należności krótkoterminowe 4222.96
                        3. Należności od pozostałych jednostek 4222.96
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 50
                                        – do 12 miesięcy 50
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 4172.96
                                C. inne 0
                III. Inwestycje krótkoterminowe 125543.16
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 125543.16
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 125543.16
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 125543.16
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 489.32

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny)

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny) Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, w tym: 486098.9
        II. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 486098.9
B. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów, w tym: 325015.39
        II. Wartość sprzedanych towarów i materiałów 325015.39
C. Zysk (strata) brutto ze sprzedaży (A–B) 161083.51
E. Koszty ogólnego zarządu 59374.3
F. Zysk (strata) ze sprzedaży (C–D–E) 101709.21
G. Pozostałe przychody operacyjne 23537.75
        II. Dotacje 23535.33
        IV. Inne przychody operacyjne 2.42
H. Pozostałe koszty operacyjne 3756.8
        III. Inne koszty operacyjne 3756.8
I. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (F+G–H) 121490.16
J. Przychody finansowe 0.54
        II. Odsetki, w tym: 0.54
        V. Inne 0
K. Koszty finansowe 0.37
        I. Odsetki, w tym: 0.37
        IV. Inne 0
L. Zysk (strata) brutto (I+J–K) 121490.33
O. Zysk (strata) netto (L–M–N) 121490.33

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Wsparcie utrzymania działalności gospodarczej przedsiębiorstwa w sytuacji znaczącego spadku obrotów na skutek COVID-19 23 535,33 zł 23 535,33 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 1.4. Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1409138/
Szkoła Kompetencji Inżynierskich - świadectwa energetyczne budynków 184 366,38 zł 135 440,68 zł Program Operacyjny Kapitał Ludzki 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Europejski Fundusz Społeczny 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/646136/

Data ostatniej aktualizacji: 20 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc