Search icon

IM SUE RYDER

Drukuj

Dane

KRS 0000065481

NIP9671051101

REGON09229205700000

NazwaSTOWARZYSZENIE IM SUE RYDER

Krótka nazwaIM SUE RYDER

Data rejestracji 03 sty 2002 (23 lata temu)

Forma prawnaSTOWARZYSZENIE

Adres POWSTAŃCÓW, 6, SOLEC KUJAWSKI, 86-050, SOLEC KUJAWSKI, POLSKA

Status CZYNNY

Dane podatkowe

NIP 9671051101

data rejestracji 01 lut 2003

status Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku

24150013601213600617090000

SANPL 13 Oddział w Bydgoszczy

ul. Gdańska 128 85-022 Bydgoszcz POLSKA

02150013601213600385700000

SANPL 13 Oddział w Bydgoszczy

ul. Gdańska 128 85-022 Bydgoszcz POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#8690C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (6)

#8621Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA #8690A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA #8622Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA #8690E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA #5510Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA #4779Z SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYWANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH

Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego. Odpłatna działalność statutowa. (6)

#5814Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW #8810Z POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH #7912Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI #5811Z WYDAWANIE KSIĄŻEK #5819Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA #7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego. Nieodpłatna działalność statutowa. (12)

#7219Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH #7220Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA #8621Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA #8690A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA #8690C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH #8622Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA #8690E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA #8610Z DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI #8899Z PROWADZENIE NA RZECZ MIESZKAŃCÓW WSI DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ. #8810Z POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH #9101B DZIAŁALNOŚĆ ARCHIWÓW #8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE

Beneficjenci

Imię Funkcja

KRZYSZTOF STRZELECKI

Beneficjent

KRZYSZTOF STRZELECKI

ZGŁASZAJĄCY - CZŁONEK ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu

ANDRZEJ KRZYSZTOF OSTROWSKI

Członek Organu Nadzoru

2005-02-08

2006-12-21

AGNIESZKA SPRENGEL

Członek Organu Nadzoru

2005-02-08

2006-12-21

ANDRZEJ STACHOWIAK

Członek Organu Nadzoru

2005-02-08

2006-12-21

BEATA ORŁOWICZ

Członek Organu Nadzoru

2018-08-07

ANNA KATARZYNA GROŃ

Członek Organu Nadzoru

2018-04-18

2023-08-31

OLIWIA BEATA MASALSKA

Członek Organu Nadzoru

2006-12-21

2008-06-06

MARIOLA ŁUCJA SZYMKOWIAK

Członek Organu Nadzoru

2006-12-21

2008-06-06

DOROTA DREGER

Członek Organu Nadzoru

2018-04-18

BOŻENA GONGAŁA

Członek Organu Nadzoru

2023-08-31

ALEKSANDRA MARIOLA BURCHACKA

Członek Organu Nadzoru

2006-12-21

2008-06-06

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiDO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH DOTYCZĄCYCH TOWARZYSTWA WYMAGANE SĄ PODPISY PREZESA ZARZĄDU ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu

ALEKSANDRA MARIOLA BURCHACKA

PREZES

2002-01-03

2004-07-28

MARIA ROGIEWICZ

WICEPREZES

2002-01-03

2002-07-29

LIDIA STASZAK

CZŁONEK ZARZĄDU

2004-07-28

2005-11-16

MARIA BURZYŃSKA

CZŁONEK ZARZĄDU

2004-07-28

2005-11-16

SZYMON NOWAK

PREZES

2005-11-16

2006-12-21

MAGDALENA DOROTA ŚWIĄTKOWSKA SZCZĘCH

SEKRETARZ

2005-11-16

2006-12-21

AGNIESZKA SPRENGEL

SEKRETARZ

2006-12-21

2008-03-26

AGNIESZKA TRZĘSICKA

WICEPREZES

2006-12-21

2007-07-06

PAULINA ANDRYSZAK

WICEPREZES

2007-07-06

2008-06-06

ROMANA KONIECZNA

SEKRETARZ ZARZĄDU

2008-03-26

2008-06-06

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ

2023

2023-01-01

2023-12-31

2024-03-23

SprFinOp

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i stratKwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym:
2259907.08
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów
2170681.59
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna)
89225.49
B. Koszty działalności operacyjnej
1661597.62
        I. Amortyzacja
1584840.74
        II. Zużycie materiałów i energii
76756.88
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B)
598309.46
D. Pozostałe przychody operacyjne
682391.7
E. Pozostałe koszty operacyjne
603822.77
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E)
78568.93
G. Przychody finansowe
467204.55
H. Koszty finansowe
209673.84
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H)
11237.83
J. Podatek dochodowy
57309.83
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty)
7017.29
L. Zysk (strata) netto (I–J–K)
21.13

Bilans

BilansKwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem
4658582.71
        A. Kapitał (fundusz) własny
3895728.96
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy
3298868.84
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych
426262.12
                VI. Zysk (strata) netto
170598
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania
762853.75
                III. Zobowiązania krótkoterminowe
106932.93
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek
106932.93
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności:
52104.85
                                        – do 12 miesięcy
52104.85
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych
44686.18
                                H. z tytułu wynagrodzeń
0
                                I. inne
10141.9
                IV. Rozliczenia międzyokresowe
655920.82
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe
655920.82
                                – długoterminowe
655920.82
Aktywa razem
4658582.71
        A. Aktywa trwałe
3091701.97
                I. Wartości niematerialne i prawne
0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe
3091701.97
                        1. Środki trwałe
3091701.97
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu)
451846.01
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej
2612921.01
                                C. urządzenia techniczne i maszyny
0
                                D. środki transportu
21112.96
                                E. inne środki trwałe
5821.99
        B. Aktywa obrotowe
1518823.7
                II. Należności krótkoterminowe
442868.9
                        3. Należności od pozostałych jednostek
442868.9
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty:
299942.8
                                        – do 12 miesięcy
299942.8
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych
434.15
                                C. inne
142491.95
                III. Inwestycje krótkoterminowe
1075954.8
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe
1075954.8
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne
1075954.8
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach
1075954.8
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe
48057.04

Dane historyczne

Nazwy historyczne

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość

2002-01-03

2007-07-06

BYDGOSKIE TOWARZYSTWO OPIEKI PALIATYWNEJ

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość

2002-01-03

2002-07-29

GRUNWALDZKA, 5, BYDGOSZCZ, 85-236, BYDGOSZCZ, POLSKA

2002-07-29

2008-11-28

WILHELMA ROENTGENA, 3, BYDGOSZCZ, 85-796, BYDGOSZCZ, POLSKA

2008-11-28

2009-04-30

POWSTAŃCÓW, 6, SOLEC KUJAWSKI, 85-050, SOLEC KUJAWSKI, POLSKA

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link

Bydgoski dom opieki dziennej dla osób cierpiących na choroby otępienne

1 808 652,00 zł

1 537 354,20 zł

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

9.3. Rozwój usług zdrowotnych i społecznych

Europejski Fundusz Społeczny

2014 - 2020

Więcej informacji

Bydgoski dom opieki dziennej dla osób cierpiących na choroby otępienne II

2 064 044,52 zł

1 754 437,84 zł

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

9.3. Rozwój usług zdrowotnych i społecznych

Europejski Fundusz Społeczny

2014 - 2020

Więcej informacji

Kwalifikacje zawodowe - satysfakcja w opiece pilęgniarskiej i położniczej

1 948 194,00 zł

1 641 937,90 zł

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

5.4. Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych

Europejski Fundusz Społeczny

2014 - 2020

Więcej informacji

Data ostatniej aktualizacji: 20 wrz 2024

Źródła

Dane firmy , Dane podatkowe , Prawdziwi beneficjenci , Zadłużenie , Raporty finansowe , Akwizycje publiczne , Fundusze Europejskie