Search icon

IM SUE RYDER

Dane

Nazwa: STOWARZYSZENIE IM SUE RYDER
Krótka nazwa: IM SUE RYDER
Data rejestracji: 03 sty 2002 (23 lata temu) (Firmy założone w styczeń 2002)
Forma prawna: STOWARZYSZENIE
Status: CZYNNY
KRS: 0000065481
NIP: 9671051101
REGON: 09229205700000
Kod pocztowy: 86-050 (Firmy w Kuyavian-Pomeranian, , 86-050)
Voivodeship: Kuyavian-Pomeranian
Adres: POWSTAŃCÓW, 6, SOLEC KUJAWSKI, 86-050, SOLEC KUJAWSKI, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 9671051101
Data rejestracji: 01 lut 2003
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
24150013601213600617090000 SANPL 13 Oddział w Bydgoszczy ul. Gdańska 128 85-022 Bydgoszcz POLSKA
02150013601213600385700000 SANPL 13 Oddział w Bydgoszczy ul. Gdańska 128 85-022 Bydgoszcz POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#8690C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (6)

#8621Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
#8690A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA
#8622Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA
#8690E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#5510Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
#4779Z SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYWANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH

Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego. Odpłatna działalność statutowa. (6)

#5814Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
#8810Z POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
#7912Z DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI
#5811Z WYDAWANIE KSIĄŻEK
#5819Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
#7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego. Nieodpłatna działalność statutowa. (12)

#7219Z BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
#7220Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
#8621Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
#8690A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA
#8690C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
#8622Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA
#8690E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#8610Z DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI
#8899Z PROWADZENIE NA RZECZ MIESZKAŃCÓW WSI DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ.
#8810Z POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
#9101B DZIAŁALNOŚĆ ARCHIWÓW
#8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE

Beneficjenci

Imię Funkcja
KRZYSZTOF STRZELECKI Beneficjent
KRZYSZTOF STRZELECKI ZGŁASZAJĄCY - CZŁONEK ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
ANDRZEJ KRZYSZTOF OSTROWSKI Członek Organu Nadzoru 2005-02-08 2006-12-21
AGNIESZKA SPRENGEL Członek Organu Nadzoru 2005-02-08 2006-12-21
ANDRZEJ STACHOWIAK Członek Organu Nadzoru 2005-02-08 2006-12-21
BEATA ORŁOWICZ Członek Organu Nadzoru 2018-08-07 Brak danych
ANNA KATARZYNA GROŃ Członek Organu Nadzoru 2018-04-18 2023-08-31
OLIWIA BEATA MASALSKA Członek Organu Nadzoru 2006-12-21 2008-06-06
MARIOLA ŁUCJA SZYMKOWIAK Członek Organu Nadzoru 2006-12-21 2008-06-06
DOROTA DREGER Członek Organu Nadzoru 2018-04-18 Brak danych
BOŻENA GONGAŁA Członek Organu Nadzoru 2023-08-31 Brak danych
ALEKSANDRA MARIOLA BURCHACKA Członek Organu Nadzoru 2006-12-21 2008-06-06

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiDO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH DOTYCZĄCYCH TOWARZYSTWA WYMAGANE SĄ PODPISY PREZESA ZARZĄDU ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
TOMASZ PIEKARSKI WICEPREZES 2002-07-29 2003-06-24
ALEKSANDRA MARIOLA BURCHACKA PREZES 2002-01-03 2004-07-28
MARIA ROGIEWICZ WICEPREZES 2002-01-03 2002-07-29
LIDIA STASZAK CZŁONEK ZARZĄDU 2004-07-28 2005-11-16
MARIA BURZYŃSKA CZŁONEK ZARZĄDU 2004-07-28 2005-11-16
SZYMON NOWAK PREZES 2005-11-16 2006-12-21
MAGDALENA DOROTA ŚWIĄTKOWSKA SZCZĘCH SEKRETARZ 2005-11-16 2006-12-21
AGNIESZKA SPRENGEL SEKRETARZ 2006-12-21 2008-03-26
AGNIESZKA TRZĘSICKA WICEPREZES 2006-12-21 2007-07-06
PAULINA ANDRYSZAK WICEPREZES 2007-07-06 2008-06-06

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2023 2023-01-01 2023-12-31 2024-03-23 SprFinOp

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 2259907.08
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 2170681.59
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 89225.49
B. Koszty działalności operacyjnej 1661597.62
        I. Amortyzacja 1584840.74
        II. Zużycie materiałów i energii 76756.88
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 598309.46
D. Pozostałe przychody operacyjne 682391.7
E. Pozostałe koszty operacyjne 603822.77
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 78568.93
G. Przychody finansowe 467204.55
H. Koszty finansowe 209673.84
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 11237.83
J. Podatek dochodowy 57309.83
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) 7017.29
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 21.13

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 4658582.71
        A. Kapitał (fundusz) własny 3895728.96
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 3298868.84
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 426262.12
                VI. Zysk (strata) netto 170598
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 762853.75
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 106932.93
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 106932.93
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 52104.85
                                        – do 12 miesięcy 52104.85
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 44686.18
                                H. z tytułu wynagrodzeń 0
                                I. inne 10141.9
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 655920.82
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 655920.82
                                – długoterminowe 655920.82
Aktywa razem 4658582.71
        A. Aktywa trwałe 3091701.97
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 3091701.97
                        1. Środki trwałe 3091701.97
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) 451846.01
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 2612921.01
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 0
                                D. środki transportu 21112.96
                                E. inne środki trwałe 5821.99
        B. Aktywa obrotowe 1518823.7
                II. Należności krótkoterminowe 442868.9
                        3. Należności od pozostałych jednostek 442868.9
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 299942.8
                                        – do 12 miesięcy 299942.8
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 434.15
                                C. inne 142491.95
                III. Inwestycje krótkoterminowe 1075954.8
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 1075954.8
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 1075954.8
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 1075954.8
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 48057.04

Dane historyczne

Nazwy historyczne

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2002-01-03 2007-07-06 BYDGOSKIE TOWARZYSTWO OPIEKI PALIATYWNEJ

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2002-01-03 2002-07-29 GRUNWALDZKA, 5, BYDGOSZCZ, 85-236, BYDGOSZCZ, POLSKA
2002-07-29 2008-11-28 WILHELMA ROENTGENA, 3, BYDGOSZCZ, 85-796, BYDGOSZCZ, POLSKA
2008-11-28 2009-04-30 POWSTAŃCÓW, 6, SOLEC KUJAWSKI, 85-050, SOLEC KUJAWSKI, POLSKA

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Bydgoski dom opieki dziennej dla osób cierpiących na choroby otępienne 1 808 652,00 zł 1 537 354,20 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 9.3. Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/775443/
Bydgoski dom opieki dziennej dla osób cierpiących na choroby otępienne II 2 064 044,52 zł 1 754 437,84 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 9.3. Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1373926/
Kwalifikacje zawodowe - satysfakcja w opiece pilęgniarskiej i położniczej 1 948 194,00 zł 1 641 937,90 zł Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 5.4. Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/752390/

Data ostatniej aktualizacji: 20 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc