Search icon

NIEWIDOMYCH "PROMET"

Dane

Nazwa: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "PROMET"
Krótka nazwa: NIEWIDOMYCH "PROMET"
Data rejestracji: 16 paź 2001 (23 lata temu)
Forma prawna: SPÓŁDZIELNIA
Status: CZYNNY
KRS: 0000053760
NIP: 6440515183
REGON: 00045202100000
Kod pocztowy: 41-200
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Silesian
Adres: LIPOWA, 11, SOSNOWIEC, 41-200, SOSOWIEC, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 6440515183
Data rejestracji: 05 lip 1993
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
97105011421000000800000432 INGBSK Placówka bankowa w Częstochowie, Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 42-200 Częstochowa POLSKA
42105013601000009032203888 INGBSK Oddział w Sosnowcu, ul. Stanisława Małachowskiego 7 ul. Stanisława Małachowskiego 7 41-200 Sosnowiec POLSKA
03105013601000002456947361 INGBSK Oddział w Sosnowcu, ul. Stanisława Małachowskiego 7 ul. Stanisława Małachowskiego 7 41-200 Sosnowiec POLSKA
89105013601000002479844215 INGBSK Oddział w Sosnowcu, ul. Stanisława Małachowskiego 7 ul. Stanisława Małachowskiego 7 41-200 Sosnowiec POLSKA
68105015751000002495936367 INGBSK Oddział we Wrocławiu ul. Szewska 72 ul. Szewska 72 50-121 Wrocław POLSKA
75105011421000000800000440 INGBSK Placówka bankowa w Częstochowie, Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 42-200 Częstochowa POLSKA
47105011421000002280800422 INGBSK Placówka bankowa w Częstochowie, Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 42-200 Częstochowa POLSKA
89105011421000002280801024 INGBSK Placówka bankowa w Częstochowie, Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 42-200 Częstochowa POLSKA
34102024980000800207598016 PKO Oddział 1 w Sosnowcu ul. Kilińskiego 20 41-200 Sosnowiec POLSKA
59102024980000810207597711 PKO Oddział 1 w Sosnowcu ul. Kilińskiego 20 41-200 Sosnowiec POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#2712Z PRODUKCJA APARATURY ROZDZIELCZEJ I STEROWNICZEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#2223Z PRODUKCJA WYROBÓW DLA BUDOWNICTWA Z TWORZYW SZTUCZNYCH
#2572Z PRODUKCJA ZAMKÓW I ZAWIASÓW
#2630Z PRODUKCJA PŁYTEK CERAMICZNYCH
#2651Z PRODUKCJA INSTRUMENTÓW I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, KONTROLNYCH I NAWIGACYJNYCH
#2733Z PRODUKCJA SPRZĘTU INSTALACYJNEGO
#2790Z PRODUKCJA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO
#4669Z HANDEL URZĄDZENIAMI TECHNICZNYMI I CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI DO PRODUKCJI SŁODYCZY I PIECZYWA O PRZEDŁUŻONEJ TRWAŁOŚCI
#4690Z SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
#4791Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
MARIA FERDYNUS Członek Organu Nadzoru 2015-03-27 2017-10-10
JADWIGA BARBARA OCHMAN Członek Organu Nadzoru 2015-08-28 2017-10-10
PIOTR ADAM WRÓBLEWSKI Członek Organu Nadzoru 2017-10-10 2020-07-29
CZESŁAW PIOTR BURSKI Członek Organu Nadzoru 2001-10-16 2002-10-22
BOŻENA MARIA ROSIKOŃ Członek Organu Nadzoru 2002-10-22 2008-08-25
JERZY GRZEGORZ GÓRNIK Członek Organu Nadzoru 2002-10-22 2008-08-25
FLORIAN MĘCIK Członek Organu Nadzoru 2005-08-08 2008-08-25
CZESŁAW BURSKI Członek Organu Nadzoru 2005-08-08 2008-08-25
JACEK JANKOWSKI Członek Organu Nadzoru 2005-08-08 2008-08-25
BOGUMIŁ ANTONI JAROS Członek Organu Nadzoru 2008-08-25 2014-06-12

Beneficjenci

Imię Funkcja
MARTA URSZULA WIERZBICKA Beneficjent
MARTA URSZULA WIERZBICKA zgłaszający - członek zarządu
ALEKSANDRA CZULIŃSKA zgłaszający - członek zarządu
ALEKSANDRA CZULIŃSKA Beneficjent

Pełnomocnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki
ARKADIUSZ JACEK JARZĄB Pełnomocnik 2017-02-09 Brak danych WYSTAWIANIE I PODPISYWANIE "DEKLARACJI ZGODNOŚCI"NA WYROBY WPROWADZONE NA RYNEK PRZEZ SN"PROMET".
BEATA ELŻBIETA MAZUR Pełnomocnik 2008-05-27 2009-06-19 1. WYSTĘPOWANIE I PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EGZEKUCJĄ WIERZYTELNOŚCI SPÓŁDZIELNI, 2. POTWIERDZANIE KOPII DOKUMENTÓW NA ICH ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM, 3.PROWADZENIE NEGOCJACJI I PODPISYWANIE UGÓD I UKŁADÓW W POSTĘPOWANIU UKŁADOWYM Z WIERZYCIELAMI I DŁUŻNIKAMI SPÓŁDZIELNI, 4.OPRACOWYWANIE I PODPISYWANIE INNYCH DOKUMENTÓW, ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ FINANSOWO-KSIĘGOWĄ SPÓŁDZIELNI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: -INFORMACJI O OBNIŻKACH NA PFRON, -WEZWAŃ DO ZAPŁATY, -NOT ODSETKOWYCH, -POTWIERDZENIA SALD, -PISM W KONTAKTACH Z ODBIORCAMI I DOSTAWCAMI SPÓŁDZIELNI, -KOMPENSAT WIELOSTRONNYCH.
PIOTR JACEK STACHULA Pełnomocnik 2015-04-30 2015-08-28 1. NEGOCJOWANIE I PODPISYWANIE UMÓW HANDLOWYCH, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, 2. PODPISYWANIE W IMIENIU SPÓŁDZIELNI, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI HANDLOWEJ I MARKETINGOWEJ SPÓŁDZIELNI, WYWOŁUJĄCYCH KONSEKWENCJE PRAWNO-FINANSOWE, 3. OPRACOWYWANIE I PODPISYWANIE INNYCH DOKUMENTÓW, ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ HANDLOWĄ.
RYSZARD BORYŚ Pełnomocnik 2015-03-27 2015-04-30 1. NEGOCJOWANIE I PODPISYWANIE UMÓW, DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI PRODUKCYJNEJ I TECHNICZNEJ, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, 2. PODPISYWANIE W IMIENIU SPÓŁDZIELNI, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI PRODUKCYJNEJ I TECHNICZNEJ SPÓŁDZIELNI, WYWOŁUJĄCYCH KONSEKWENCJE FINANSOWO-PRAWNE, 3. OPRACOWYWANIE I PODPISYWANIE INNYCH DOKUMENTOW, ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ PRODUKCYJNĄ I TECHNICZNĄ.
JACEK PAŃTAK Pełnomocnik 2023-10-30 Brak danych 1. NEGOCJOWANIE I PODPISYWANIE UMÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI TECHNICZNEJ, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU. 2. PODPISYWANIE W IMIENIU SPÓŁDZIELNI, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI TECHNICZNEJ.
AGNIESZKA BARBARA GAWRON Pełnomocnik 2017-09-11 Brak danych 1. PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, DOTYCZĄCYCH WSPÓŁPRACY SPÓŁDZIELNI Z INNYMI PODMIOTAMI, W SZCZEGÓLNOŚCI : BANKAMI, PAŃSTWOWYM FUNDUSZEM REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, URZĘDEM MIASTA I INSTYTUCJAMI OBSŁUGUJĄCYMI PROGRAMY POMOCOWE, FIRMAMI INFORMATYCZNYMI I INNYMI FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI. 2. POTWIERDZANIE KOPII DOKUMENTÓW NA ICH ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. 3. WYSTĘPOWANIE I PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EGZEKUCJĄ WIERZYTELNOŚCI SPÓŁDZIELNI. 4. PROWADZENIE NEGOCJACJI I PODPISYWANIE UGÓD I UKŁADÓW W POSTĘPOWANIU UKŁADOWYM Z WIERZYCIELAMI I DŁUŻNIKAMI SPÓŁDZIELNI. 5. OPRACOWYWANIE I PODPISYWANIE INNYCH DOKUMENTÓW, ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ FINANSOWO - KSIĘGOWĄ SPÓŁDZIELNI, A W SZCZEGÓLNOŚCI : • INFORMACJI O OBNIŻKACH NA PFRON • WEZWAŃ DO ZAPŁATY • NOT ODSETKOWYCH • POTWIERDZENIA SALD • PISM W KONTAKTACH Z ODBIORCAMI I DOSTAWCAMI SPÓŁDZIELNI • KOMPENSAT WIELOSTRONNYCH • ZAMÓWIEŃ DOTYCZĄCYCH ZAKUPÓW INFORMATYCZNYCH 6. PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW, W TYM UMÓW, DOTYCZĄCYCH SPRAW KADROWYCH I ADMINISTRACYJNYCH ORAZ Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI REHABILITACYJNO - SOCJALNEJ.
KRZYSZTOF PIOTR BĘBENEK Pełnomocnik 2015-08-28 2017-09-11 1.PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, DOTYCZĄCYCH WSPÓŁPRACY SPÓŁDZIELNI Z INNYMI PODMIOTAMI, W SZCZEGÓLNOŚCI BANKAMI, PAŃSTWOWYM FUNDUSZEM REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, URZĘDEM MIASTA I INSTYTUCJAMI OBSŁUGUJĄCYMI PROGRAMY POMOCOWE, FIRMAMI INFORMATYCZNYMI I INNYMI FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI 2.POTWIERDZANIE KOPII DOKUMENTÓW NA ICH ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM 3.WYSTĘPOWANIE I PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EGZEKUCJĄ WIERZYTELNOŚCI SPÓŁDZIELNI 4.PROWADZENIE NEGOCJACJI I PODPISYWANIE UGÓD I UKŁADÓW W POSTĘPOWANIU UKŁADOWYM Z WIERZYCIELAMI I DŁUŻNIKAMI SPÓŁDZIELNI 5.OPRACOWANIE I PODPISYWANIE INNYCH DOKUMENTÓW, ZWIĄZNYCH Z BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ FINANSOWO-KSIĘGOWĄ SPÓŁDZIELNI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: -INFORMACJI O OBNIŻKACH NA PFRON -WEZWAŃ DO ZAPŁATY -NOT ODSETKOWYCH -POTWIERDZENIA SALD -PISM W KONTAKTACH Z ODBIORCAMI I DOSTAWCAMI SPÓŁDZIELNI -KOMPENSAT WIELOSTRONNYCH -ZAMÓWIEŃ DOTYCZĄCYCH ZAKUPÓW INFORMATYCZNYCH
IRENA REGINA KURKOWSKA Pełnomocnik 2008-05-27 2017-02-09 WYSTAWIANIE I PODPISYWANIE "DEKLARACJI ZGODNOŚCI" NA WYROBY PRODUKOWANE PRZEZ SN "PROMET"
BEATA IZABELA MIERZEJEWSKA Pełnomocnik 2022-01-31 Brak danych ZAWIERANIE, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, UMÓW HANDLOWYCH Z KLIENTAMI
KAMIL SEBASTIAN ŁATKA Pełnomocnik 2018-09-04 2024-05-16 1. POTWIERDZANIE KOPII DOKUMENTÓW ZA ICH ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. 2. PROWADZENIE I WYSTĘPOWANIE JAKO PEŁNOMOCNIK SPÓŁDZIELNI WE WSZYSTKICH POSTĘPOWANIACH SĄDOWYCH, EGZEKUCYJNYCH, RESTRUKTURYZACYJNYCH, UPADŁOŚCIOWYCH, ORAZ WYSTĘPOWANIE JAKO PEŁNOMOCNIK W ZAKRESIE CZYNNOŚCI OKREŚLONYCH W ART. 91 KODEKSU POSTĘPOWANIA CYWILNEGO. 3. WYSTAWIANIE I PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EGZEKUCJĄ ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁDZIELNI. 4. PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z OTRZYMYWANIEM WSPARCIA FINANSOWEGO POCHODZĄCEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH. 5. SKŁADANIE WNIOSKÓW, INFORMACJI I WYJAŚNIEŃ ZWIĄZANYCH Z OTRZYMANIEM WSPARCIA FINANSOWEGO POCHODZĄCEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH. 6. WSPÓŁPRACA, W TYM MOŻLIWOŚĆ ZAWIERANIA UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU Z ORGANIZACJAMI I INSTYTUCJAMI OBSŁUGUJĄCYMI PROGRAMY POMOCOWE, W SZCZEGÓLNOŚCI Z OPERATORAMI ŚRODKÓW UNIJNYCH. 7. WSPÓŁPRACA, W TYM MOŻLIWOŚĆ ZAWIERANIA UMÓW ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU Z JEDNOSTKAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO I INSTYTUCJAMI PAŃSTWOWYMI. 8. WYSTĘPOWANIE JAKO PEŁNOMOCNIK SPÓŁDZIELNI WE WSZYSTKICH SPRAWACH PROWADZONYCH PRZED JEDNOSTKAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO I INSTYTUCJAMI PAŃSTWOWYMI.

Prokurenci

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki
IRENA REGINA KURKOWSKA Prokurent 2007-02-01 2008-05-27 WYSTAWIANIE I PODPISYWANIE "DEKLARACJI ZGODNOŚCI" NA WYROBY PRODUKOWANE PRZEZ SN "PROMET"
BEATA ELŻBIETA MAZUR Prokurent 2007-02-01 2008-05-27 1.WYSTĘPOWANIE I PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EGZEKUCJĄ WIERZYTELNOŚCI SPÓŁDZIELNI 2.POTWIERDZANIE KOPII DOKUMENTÓW NA ICH ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM 3.PROWADZENIE NEGOCJACJI I PODPISYWANIE UGÓD I UKŁADÓW W POSTĘPOWANIU UKŁADOWYM Z WIERZYCIELAMI I DŁUŻNIKAMI SPÓŁDZIELNI 4.OPRACOWYWANIE I PODPISYWANIE INNYCH DOKUMENTÓW, ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ FINANSOWO-KSIĘGOWĄ SPÓŁDZIELNI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: -INFORMACJI O OBNIŻKACH NA PFRON -WEZWAŃ DO ZAPŁATY -NOT ODSETKOWYCH -POTWIERDZENIA SALD -PISM W KONTAKTACH Z ODBIORCAMI I DOSTAWCAMI SPÓŁDZIELNI -KOMPENSAT WIELOSTRONNYCH
RENATA SIEJKA Prokurent 2007-02-01 2008-05-27 1.PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, ŁĄCZNIE Z JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU, DOTYCZĄCYCH WSPÓŁPRACY SPÓŁDZIELNI Z INNYMI PODMIOTAMI, W SZCZEGÓLNOŚCI: BANKAMI, PAŃSTWOWYM FUNDUSZEM REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, URZĘDEM MIASTA I INSTYTUCJAMI OBSŁUGUJĄCYMI PROGRAMY POMOCOWE, FIRMAMI INFORMATYCZNYMI. 2.POTWIERDZANIE KOPII DOKUMENTÓW NA ICH ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM 3.WYSTĘPOWANIE I PODPISYWANIE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EGZEKUCJĄ WIERZYTELNOŚCI SPÓŁDZIELNI 4.PROWADZENIE NEGOCJACJI I PODPISYWANIE UGÓD I UKŁADÓW W POSTĘPOWANIU UKŁADOWYM Z WIERZYCIELAMI I DŁUŻNIKAMI SPÓŁDZIELNI 5.OPRACOWYWANIE I PODPISYWANIE INNYCH DOKUMENTÓW, ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ FINANSOWO-KSIĘGOWĄ SPÓŁDZIELNI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: -INFORMACJI O OBNIŻKACH NA PFRON -WEZWAŃ DO ZAPŁATY -NOT ODSETKOWYCH -POTWIERDZENIA SALD -PISM W KONTAKTACH Z ODBIORCAMI I DOSTAWCAMI SPÓŁDZIELNI -KOMPENSAT WIELOSTRONNYCH -ZAMÓWIEŃ DOTYCZĄCYCH ZAKUPÓW INFORMATYCZNYCH

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
MARTA URSZULA WIERZBICKA Beneficjent PREZES ZARZĄDU
ALEKSANDRA CZULIŃSKA Beneficjent CZŁONEK RADY NADZORCZEJ WYZNACZONY DO PEŁNIENIA FUNKCJI ZASTĘPCY PREZESA W OKRESIE 26.07.2024 - 31.12.2024

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD SPÓŁDZIELNI

Sposób reprezentacjiREPREZENTACJA ŁĄCZNA-DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU + PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI MOGĄ SKŁADAĆ RÓWNIEŻ DWAJ PEŁNOMOCNICY

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
RYSZARD JAN MAZUR PREZES ZARZĄDU 2001-10-16 2014-09-26
JERZY FRANCISZEK KOPROWSKI ZASTĘPCA PREZESA D/S TECHNICZNYCH 2001-10-16 2007-02-01
JERZY FRANCISZEK KOPROWSKI ZASTĘPCA PREZESA 2007-02-01 2015-03-27
KRZYSZTOF SZCZYPKA CZŁONEK ZARZĄDU - Z-CA PREZESA D/S HANDLOWYCH 2001-10-16 2005-08-08
RENATA SIEJKA ZASTĘPCA PREZESA D/S EKONOMICZNO-FINANSOWYCH 2005-10-17 2007-02-01
BEATA IZABELA MIERZEJEWSKA CZŁONEK RADY NADZORCZEJ ODDELEGOWANY DO PEŁNIENIA FUNKCJI ZASTĘPCY PREZESA D/S HANDLU I ROZWOJU W OKRESIE OD 01.02.2015R. DO 31.12.2015R. 2015-03-27 2015-08-28
JACEK TADEUSZ NOWAK CZŁONEK RADY NADZORCZEJ ODDELEGOWANY DO PEŁNIENIA FUNKCJI ZASTĘPCY PREZESA D/S TECHNICZNYCH W OKRESIE OD 01.02.2015R. DO 31.12.2015R. 2015-03-27 2015-08-28
AGNIESZKA BARBARA GAWRON ZASTĘPCA PREZESA 2015-08-28 2017-09-11
EWA STANISŁAWA BASSA ZASTĘPCA PREZESA 2015-08-28 2023-06-13
PIOTR JACEK STACHULA PREZES ZARZĄDU 2015-08-28 2023-06-13

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-02 SprFinJednostkaMala

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 13956906.78
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 13288840.24
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 548247.08
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 119819.46
B. Koszty działalności operacyjnej 15307610.01
        I. Amortyzacja 387876.95
        II. Zużycie materiałów i energii 2637774.77
        III. Usługi obce 850789.59
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 7620853.12
        V. Wynagrodzenia 1764590.53
                – pension 717041.12
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 2045725.05
                – emerytalne 1543081.42
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -1350703.23
D. Pozostałe przychody operacyjne 2079464.57
        - aktualizacja wartości aktywów 0
E. Pozostałe koszty operacyjne 37106.25
        – aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 2370.45
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 3907.81
        I. Dywidendy i udziały w zyskach od jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale, w tym: 0
                – od jednostek powiązanych, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
        II. Odsetki, w tym: 3907.81
                – od jednostek powiązanych 0
        III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
                – w jednostkach powiązanych 0
        IV. Aktualizacja wartości aktywów finansowych 0
G. Przychody finansowe 5174.16
        I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym: 794
                – dla jednostek powiązanych 0
        II. Odsetki, w tym: 0
                – w jednostkach powiązanych 0
        III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
H. Koszty finansowe 690388.74
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 177859
J. Podatek dochodowy 512529.74

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 13399312.94
        A. Kapitał (fundusz) własny 9918311.48
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 452161.04
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 7865260.77
                        – nadwyżka wartości sprzedaży (wartości emisyjnej) nad wartością nominalną udziałów (akcji) 0
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 1088359.93
                        – z tytułu aktualizacji wartości godziwej 0
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 0
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 0
                VI. Zysk (strata) netto 512529.74
                VII. Odpisy z zysku netto w ciągu roku obrotowego (wielkość ujemna) 0
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 3481001.46
                I. Rezerwy na zobowiązania 966874.27
                        1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 966874.27
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                        1. Wobec jednostek powiązanych 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 2007941.21
                        A. z tytułu kredytów i pożyczek 0
                        B. z tytułu dostaw i usług, w tym: 516623.4
                                – Do 12 miesięcy 516623.4
                                – Powyżej 12 miesięcy 0
                        C. fundusze specjalne 226811.08
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 506185.98
Aktywa razem 13399312.94
        A. Aktywa trwałe 2228745.72
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 2228745.72
                        1. Środki trwałe 2228745.72
                        2. Środki trwałe w budowie 0
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                        1. Nieruchomości 0
                        2. Wartości niematerialne i prawne 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 11170567.22
                I. Zapasy 7208175.84
                II. Należności krótkoterminowe 2238003.79
                        A. z tytułu dostaw i usług, w tym: 2056993.64
                                – do 12 miesięcy 2056993.64
                                – powyżej 12 miesięcy 0
                III. Inwestycje krótkoterminowe 1681865.68
                        A. krótkoterminowe aktywa finansowe, w tym: 1681865.68
                                – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 1681865.68
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 42521.91
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0
        D. Udziały (akcje) własne 0
2023 2023-01-01 2023-12-31 2024-02-16 SprFinJednostkaMala

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 15565220.66
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 15088805.45
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 235194.65
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 241220.56
B. Koszty działalności operacyjnej 17086170.66
        I. Amortyzacja 354962.33
        II. Zużycie materiałów i energii 2872868.94
        III. Usługi obce 962246.43
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 8406018.03
        V. Wynagrodzenia 1912230.32
                – pension 787074.9
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 2577844.61
                – emerytalne 2050948.56
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -1520950
D. Pozostałe przychody operacyjne 2139754.75
        - aktualizacja wartości aktywów 0
E. Pozostałe koszty operacyjne 48898.71
        – aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 692.88
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 31561.61
        I. Dywidendy i udziały w zyskach od jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale, w tym: 0
                – od jednostek powiązanych, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
        II. Odsetki, w tym: 29622.62
                – od jednostek powiązanych 0
        III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
                – w jednostkach powiązanych 0
        IV. Aktualizacja wartości aktywów finansowych 0
G. Przychody finansowe 660
        I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym: 660
                – dla jednostek powiązanych 0
        II. Odsetki, w tym: 0
                – w jednostkach powiązanych 0
        III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
H. Koszty finansowe 600807.65
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 113029
J. Podatek dochodowy 487778.65

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 13941785.97
        A. Kapitał (fundusz) własny 10035218.15
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 428161.04
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 8031208.26
                        – nadwyżka wartości sprzedaży (wartości emisyjnej) nad wartością nominalną udziałów (akcji) 0
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 1088070.2
                        – z tytułu aktualizacji wartości godziwej 0
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 0
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 0
                VI. Zysk (strata) netto 487778.65
                VII. Odpisy z zysku netto w ciągu roku obrotowego (wielkość ujemna) 0
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 3906567.82
                I. Rezerwy na zobowiązania 907895.17
                        1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 877445.17
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                        1. Wobec jednostek powiązanych 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 2357049.64
                        A. z tytułu kredytów i pożyczek 0
                        B. z tytułu dostaw i usług, w tym: 739708.42
                                – Do 12 miesięcy 739708.42
                                – Powyżej 12 miesięcy 0
                        C. fundusze specjalne 212680.77
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 641623.01
Aktywa razem 13941785.97
        A. Aktywa trwałe 2285680.58
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 2285680.58
                        1. Środki trwałe 1920960.48
                        2. Środki trwałe w budowie 112862.16
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                        1. Nieruchomości 0
                        2. Wartości niematerialne i prawne 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 11656105.39
                I. Zapasy 6883846
                II. Należności krótkoterminowe 2787987.89
                        A. z tytułu dostaw i usług, w tym: 2590724.77
                                – do 12 miesięcy 2590724.77
                                – powyżej 12 miesięcy 0
                III. Inwestycje krótkoterminowe 1945111.51
                        A. krótkoterminowe aktywa finansowe, w tym: 1945111.51
                                – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 1945111.51
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 39159.99
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0
        D. Udziały (akcje) własne 0

Data ostatniej aktualizacji: 12 mar 2025

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc