Search icon

CENTRUM PROMOCJI KULTURY I TRADYCJI

Drukuj

Dane

KRS 0000413209

NIP5423224258

REGON20068212800000

NazwaSPÓŁDZIELNIA "CENTRUM PROMOCJI KULTURY I TRADYCJI"

Krótka nazwaCENTRUM PROMOCJI KULTURY I TRADYCJI

Data rejestracji 05 mar 2012 (13 lat temu)

Forma prawnaSPÓŁDZIELNIA

Adres ELEWATORSKA, 31B, BIAŁYSTOK, 15-950, BIAŁYSTOK, POLSKA

Status CZYNNY

Dane podatkowe

NIP 5423224258

data rejestracji 01 maj 2012

Podstawy do usunięcia Art. 96 ust. 9a pkt 3

status Niezarejestrowany

Data usunięcia 08 wrz 2021

Działania

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (129)

#011 UPRAWY ROLNE INNE NIŻ WIELOLETNIE #012 UPRAWA ROŚLIN WIELOLETNICH #013 ROZMNAŻANIE ROŚLIN #014 DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z UPRAWAMI ROLNYMI, Z CHOWEM I HODOWLĄ ZWIERZĄT, Z WYJĄTKIEM DZIAŁALNOŚCI WETERYNARYJNEJ #015 GOSPODARKA ŁOWIECKA, HODOWLA I POZYSKIWANIE ZWIERZĄT ŁOWNYCH, ŁĄCZNIE Z DZIAŁALNOŚCIĄ USŁUGOWĄ #016 DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA ROLNICTWO I NASTĘPUJĄCA PO ZBIORACH #017 ŁOWIECTWO I POZYSKIWANIE ZWIERZĄT ŁOWNYCH, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWĄ #02 LEŚNICTWO, ŁĄCZNIE Z DZIAŁALNOŚCIĄ USŁUGOWĄ #03 RYBACTWO #081 WYDOBYWANIE KAMIENIA, PIASKU I GLINY #089 GÓRNICTWO I WYDOBYWANIE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE #0990Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA POZOSTAŁE GÓRNICTWO I WYDOBYWANIE #10 PRODUKCJA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH #110 PRODUKCJA NAPOJÓW #13 PRODUKCJA WYROBÓW TEKSTYLNYCH #14 PRODUKCJA ODZIEŻY #15 PRODUKCJA SKÓR I WYROBÓW ZE SKÓR WYPRAWIONYCH #16 PRODUKCJA STOLARKI BUDOWLANEJ #172 PRODUKCJA TKANIN WŁÓKIENNICZYCH #18 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE POLIGRAFII #201 PRODUKCJA WYROBÓW TARTACZNYCH, IMPREGNACJA DREWNA #202 PRODUKCJA PESTYCYDÓW I POZOSTAŁYCH ŚRODKÓW AGROCHEMICZNYCH #203 PRODUKCJA WYROBÓW STOLARSKICH I CIESIELSKICH DLA BUDOWNICTWA #204 PRODUKCJA OPAKOWAŃ DREWNIANYCH #2052Z PRODUKCJA WYROBÓW Z KORKA, SŁOMY I MATERIAŁÓW UŻYWANYCH DO WYPLATANIA #2053Z PRODUKCJA OLEJKÓW ETERYCZNYCH #2059Z PRODUKCJA POZOSTAŁYCH WYROBÓW CHEMICZNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA #206 PRODUKCJA WŁÓKIEN CHEMICZNYCH #2110Z PRODUKCJA PODSTAWOWYCH SUBSTANCJI FARMACEUTYCZNYCH #2120Z PRODUKCJA LEKÓW I POZOSTAŁYCH WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH #2211Z WYDAWANIE KSIĄŻEK #2219Z PRODUKCJA POZOSTAŁYCH WYROBÓW GUMOWYCH POZOSTAŁYCH #222 DZIAŁALNOŚĆ POLIGRAFICZNA #221 DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA #232 PRODUKCJA WYROBÓW OGNIOTRWAŁYCH #233 PRODUKCJA CERAMICZNYCH MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH #234 PRODUKCJA POZOSTAŁYCH WYROBÓW Z PORCELANY I CERAMIKI #235 PRODUKCJA CEMENTU, WAPNA I GIPSU #236 PRODUKCJA WYROBÓW Z BETONU, CEMENTU I GIPSU #237 CIĘCIE, FORMOWANIE I WYKAŃCZANIE KAMIENIA #239 PRODUKCJA WYROBÓW ŚCIERNYCH I POZOSTAŁYCH WYROBÓW Z MINERALNYCH SUROWCÓW NIEMETALICZNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA #243 PRODUKCJA FARB I LAKIERÓW #245 PRODUKCJA ŚRODKÓW MYJĄCYCH I CZYSZCZĄCYCH, WYROBÓW KOSMETYCZNYCH I TOALETOWYCH #257 PRODUKCJA WYROBÓW NOŻOWNICZYCH, SZTUĆCÓW, NARZĘDZI I WYROBÓW METALOWYCH OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA #259 PRODUKCJA POZOSTAŁYCH GOTOWYCH WYROBÓW METALOWYCH #261 PRODUKCJA SZKŁA I WYROBÓW ZE SZKŁA #262 PRODUKCJA CERAMIKI SZLACHETNEJ, MATERIAŁÓW I WYROBÓW OGNIOTRWAŁYCH #263 PRODUKCJA SPRZĘTU (TELE)KOMUNIKACYJNEGO #264 PRODUKCJA ELEKTRONICZNEGO SPRZĘTU POWSZECHNEGO UŻYTKU #268 PRODUKCJA WYROBÓW Z POZOSTAŁYCH MINERALNYCH SUROWCÓW NIEMETALICZNYCH #309 PRODUKCJA SPRZĘTU TRANSPORTOWEGO, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA #310 PRODUKCJA MEBLI #321 WYROBY JUBILERSKIE, BIŻUTERIA I PODOBNE WYROBY #322 PRODUKCJA NADAJNIKÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH ORAZ APARATÓW DLA TELEFONII I TELEGRAFII PRZEWODOWEJ #323 PRODUKCJA ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH, URZĄDZEŃ DO REJESTRACJI I ODTWARZANIA DŹWIĘKU I OBRAZU ORAZ AKCESORIÓW DO NICH #324 PRODUKCJA GIER I ZABAWEK #325 PRODUKCJA URZĄDZEŃ, INSTRUMENTÓW ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH, WŁĄCZAJĄC DENTYSTYCZNE #329 PRODUKCJA WYROBÓW, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA #331 NAPRAWA I KONSERWACJA METALOWYCH WYROBÓW GOTOWYCH, MASZYN I URZĄDZEŃ #332 PRODUKCJA INSTRUMENTÓW I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, KONTROLNYCH, BADAWCZYCH, NAWIGACYJNYCH I INNEGO PRZEZNACZENIA, Z WYJĄTKIEM SPRZĘTU DO STEROWANIA PROCESAMI PRZEMYSŁOWYMI #3522Z DYSTRYBUCJA PALIW GAZOWYCH W SYSTEMIE SIECIOWYM #3523Z WYTWARZANIE I ZAOPATRYWANIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ, GAZ, PARĘ WODNĄ, GORĄCĄ WODĘ I POWIETRZE DO UKŁADÓW KLIMATYZACYJNYCH #3600Z POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY #3700Z ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW #429 ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ #431 ROZBIÓRKA I PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ #432 WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH I POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH #3811Z ZBIERANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE #3821Z OBRÓBKA I USUWANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE #3831Z DEMONTAŻ WYROBÓW ZUŻYTYCH #3832Z ODZYSK SUROWCÓW Z MATERIAŁÓW SEGREGOWANYCH #3900Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REKULTYWACJĄ I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z GOSPODARKĄ ODPADAMI #4110Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW #4120Z ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH #422 ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW, LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH #421 BUDOWA DRÓG KOŁOWYCH I SZYNOWYCH #433 WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH #4391Z WYKONYWANIE KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH #4399Z POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE #451 PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ #452 WZNOSZENIE KOMPLETNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB ICH CZĘŚCI, INŻYNIERIA LĄDOWA I WODNA #453 WYKONYWANIE INSTALACJI BUDOWLANYCH #454 WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH #46 HANDEL HURTOWY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI #47 PROWADZENIE DZIAŁALNOSCI HANDLOWEJ, W TYM SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW OBJĘTYCH KONCESJAMI, PO UPRZEDNIM ICH UZYSKANIU #493 POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI #494 TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW ORAZ DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI #50 SPRZEDAŻ, OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH I MOTOCYKLI; SPRZEDAŻ DETALICZNA PALIW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH #52 HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM SPRZEDAŻY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, MOTOCYKLI; NAPRAWA ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO #5320Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ POCZTOWA I KURIERSKA #55 HOTELE I RESTAURACJE #56 USŁUGI GASTRONOMICZNE #58 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE WYDAWNICTW #59 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH #60 TRANSPORT LĄDOWY; TRANSPORT RUROCIĄGOWY #61 USŁUGI W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI #62 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA #63 DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT; DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TURYSTYKĄ #64 FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH #65 POŚREDNICTWO FINANSOWE, Z WYJĄTKIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNO- RENTOWYCH #66 UBEZPIECZENIA ORAZ FUNDUSZE EMERYTALNO-RENTOWE, BEZ GWARANTOWANEJ PRAWNIE OPIEKI SPOŁECZNEJ #68 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI #69 DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA, RACHUNKOWO-KSIĘGOWA I DORADZTWO PODATKOWE #70 DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES); DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM #71 WYNAJEM MASZYN I URZĄDZEŃ BEZ OBSŁUGI ORAZ WYPOŻYCZANIE ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO #72 INFORMATYKA #73 REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ #74 POZOSTAŁE USŁUGI ZWIĄZANE Z PROWADZENIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ #75 DZIAŁALNOŚĆ WETERYNARYJNA #77 WYNAJEM I DZIERŻAWA #78 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE POŚREDNICTWA PRACY #79 DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI, POŚREDNIKÓW I AGENTÓW TURYSTYCZNYCH ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI I DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE #81 DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI #82 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ #8411Z KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ #8412Z KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI, Z WYŁĄCZENIEM ZABEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH #8413Z KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA #8421Z SPRAWY ZAGRANICZNE #8425Z OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA #85 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE PROWADZENIA, ORGANIZOWANIA SZKOLEŃ #86 OPIEKA ZDROWOTNA #87 POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM #88 POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA #90 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE ORGANIZACJI IMPREZ KULTURALNYCH I MASOWYCH #91 DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIE SKLASYFIKOWANA #93 POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA #94 DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH #95 NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO #96 POZOSTAŁA INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu

MARTA BARBARA GRZYBEK

Członek Organu Nadzoru

2013-06-07

2019-09-11

BOGUMIŁA STANISŁAWA ZWOLIŃSKA

Członek Organu Nadzoru

2013-06-07

LAURA BEATA WYSKOWSKI

Członek Organu Nadzoru

2019-09-11

ADAM BARSKI

Członek Organu Nadzoru

2019-09-11

ANDRZEJ ZARĘBA

Członek Organu Nadzoru

2012-03-05

2013-06-07

HALINA SZYMAŃSKA

Członek Organu Nadzoru

2012-03-05

2013-06-07

ELŻBIETA GUMIENIAK

Członek Organu Nadzoru

2012-03-05

2013-11-14

BOŻENA ELŻBIETA PIETRZYKOWSKA

Członek Organu Nadzoru

2012-03-05

2013-06-07

KRYSTYNA ELŻBIETA GAŁĄZKA

Członek Organu Nadzoru

2012-03-05

2013-06-07

MARIANNA LEŚNIAK

Członek Organu Nadzoru

2013-06-07

Beneficjenci

Imię Funkcja

MARTA BARBARA GRZYBEK

Beneficjent

ANNA MAŁGORZATA WAWRZYNEK

Beneficjent

MARTA BARBARA GRZYBEK

zgłaszający - członek zarządu

ANNA MAŁGORZATA WAWRZYNEK

zgłaszający - członek zarządu

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia

MARTA BARBARA GRZYBEK

Beneficjent

ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU

ANNA MAŁGORZATA WAWRZYNEK

Beneficjent

PREZES ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiOŚWIADCZENIE WOLI SPÓŁDZIELNI SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu

ROBERT JABŁOŃSKI

WICEPREZES ZARZĄDU

2012-03-05

2019-09-11

EDWARD JÓZEF ŻBIK

ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU

2013-11-14

2019-09-11

ANNA MAŁGORZATA WAWRZYNEK

PREZES ZARZĄDU

2013-11-14

MARTA BARBARA GRZYBEK

ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU

2019-09-11

ANNA KIRYLUK

PREZES ZARZĄDU

2012-03-05

2013-11-14

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ

2022

2022-01-01

2022-12-31

2023-03-26

SprFinJednostkaMikro

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i stratKwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym:
0
        J Należności od jednostek powiązanych
0
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów
0
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna)
0
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki
0
        IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów
0
B. Koszty działalności operacyjnej
0
        I. Amortyzacja
0
        II. Zużycie materiałów i energii
0
        III. Usługi obce
0
        IV. Podatki i opłaty, w tym:
0
                – podatek akcyzowy
0
        V. Wynagrodzenia
0
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym:
0
                – emerytalne
0
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe
0
        VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów
0
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B)
0
D. Pozostałe przychody operacyjne
0
        I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych
0
        II. Dotacje
0
        III. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych
0
        IV. Inne przychody operacyjne
0
E. Pozostałe koszty operacyjne
0
        I. Strata z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych
0
        II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych
0
        III. Inne koszty operacyjne
0
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E)
0
G. Przychody finansowe
0
        I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym:
0
                A. Od jednostek powiązanych, w tym:
0
                        – w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale
0
                B. Od jednostek pozostałych, w tym:
0
                        – w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale
0
        II. Odsetki, w tym:
0
                – od jednostek powiązanych
0
        III. Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym:
0
                – w jednostkach powiązanych
0
        IV. Aktualizacja wartości aktywów finansowych
0
        V. Inne
0
H. Koszty finansowe
0
        I. Odsetki, w tym:
0
                – dla jednostek powiązanych
0
        II. Strata z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym:
0
                – w jednostkach powiązanych
0
        III. Aktualizacja wartości aktywów finansowych
0
        IV. Inne
0
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H)
0
J. Podatek dochodowy
0
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty)
0
L. Zysk (strata) netto (I–J–K)
0

Bilans

BilansKwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem
-208319.1
        A. Kapitał (fundusz) własny
-220339.1
                - Kapitał (fundusz) podstawowy
7020
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania
0
                - Rezerwy na zobowiązania
0
                - zobowiązania z tytułu kredytów i pożyczek
5000
Aktywa razem
29.2
        A. Aktywa trwałe
0
        B. Aktywa obrotowe
0
                - Zapasy
0
                - Należności krótkoterminowe
29.2
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy
0
        D. Udziały (akcje) własne
0

Zadłużenie

Sygnatura Data umorzenia Data ujawnienia Suma niewyegzekwowanych wierzytelności Tytuł wykonawczy Organ wydający orzeczenie

GKm 3/21

2022-09-12

2022-10-19

62470.57 PLN

Repertorium A numer 3829/2013, VIII GCo 560/14

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Wołominie Agata Kozłowska Kancelaria Komornicza nr IV w Ząbkach

Km 504/20

2022-09-12

2022-10-24

184097.44 PLN

I Nc 15/15

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Wołominie Agata Kozłowska Kancelaria Komornicza nr IV w Ząbkach

2003-SEE.7113.114.10.2023

2023-03-29

2023-04-12

3449.78 PLN

32/243681/2019/62/PPN

Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku

2003-SEE.7113.114.10.2023

2023-03-29

2023-04-12

3611.05 PLN

32/243681/2019/61/PPN

Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku

Data ostatniej aktualizacji: 19 wrz 2024

Źródła

Dane firmy , Dane podatkowe , Prawdziwi beneficjenci , Zadłużenie , Raporty finansowe , Akwizycje publiczne , Fundusze Europejskie