Search icon

VLEPVNET

Dane

Nazwa: FUNDACJA VLEPVNET
Krótka nazwa: VLEPVNET
Data rejestracji: 30 kwi 2009 (16 lat temu) (Firmy założone w kwiecień 2009)
Forma prawna: FUNDACJA
Status: CZYNNY
KRS: 0000328716
NIP: 1132770451
REGON: 14185303500000
Kod pocztowy: 01-318 (Firmy w Masovian, Warsaw, 01-318)
Miasto: Warsaw
Voivodeship: Masovian
Adres: UL. KAZIMIERZA WYKI, 3, WARSZAWA, 01-318, WARSZAWA, POLSKA

Dane kontaktowe

Email: VLEPVNET@GMAIL.COM

Dane podatkowe

NIP: 1132770451
Data rejestracji: 20 sty 2010
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
91160014621860194070000001 BNP Centrum Rozliczeniowe Nr 1 w Krakowie ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#9004Z DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW KULTURALNYCH

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#581 WYDAWANIE KSIĄŻEK I PERIODYKÓW ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA, Z WYŁĄCZENIEM W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA
#900 ODPROWADZANIE ŚCIEKÓW ORAZ WYWÓZ ODPADÓW, USŁUGI SANITARNE I POKREWNE
#823 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
#4778 SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH NOWYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
#702 WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
#7311 DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
#59 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
#56 USŁUGI GASTRONOMICZNE
#85 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE PROWADZENIA, ORGANIZOWANIA SZKOLEŃ

Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego. Odpłatna działalność statutowa. (1)

#900 ODPROWADZANIE ŚCIEKÓW ORAZ WYWÓZ ODPADÓW, USŁUGI SANITARNE I POKREWNE

Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego. Nieodpłatna działalność statutowa. (4)

#900--- DZIAŁALNOŚĆ TWÓRCZA ZWIĄZANA Z KULTURĄ I ROZRYWKĄ
#8230Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
#855--- ORGANIZOWANIE I FINANSOWANIE KONFERENCJI, SEMINARIÓW I SZKOLEŃ
#8559--- ORGANIZOWANIE KURSÓW, SZKOLEŃ, WYKŁADÓW, OLIMPIAD, KONKURSÓW, KONFERENCJI, WARSZTATÓW, KURSÓW JĘZYKÓW OBCYCH, A TAKŻE INNYCH ZAJĘĆ POZASZKOLNYCH, EDUKACYJNYCH, WYCHOWAWCZYCH, OŚWIATOWYCH, PROFILAKTYCZNYCH, TERAPEUTYCZNYCH

Beneficjenci

Imię Funkcja
BARTOSZ KORCZAK Beneficjent
RAFAŁ ROSOŁOWSKI Beneficjent
JUSTYNA GÓRSKA Beneficjent
JUSTYNA GÓRSKA ZGŁASZAJĄCY - CZŁONEK ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
AGATA BOROWA Członek Organu Nadzoru 2012-09-17 2016-02-24
ADAM JASTRZĘBSKI Członek Organu Nadzoru 2012-09-17 2019-03-13
JAROSŁAW SNOWACKI Członek Organu Nadzoru 2016-02-24 2021-12-08
JĘDRZEJ KAJETAN DUDEK Członek Organu Nadzoru 2019-03-13 Brak danych
MATYLDA ZUZANNA DOBROWOLSKA Członek Organu Nadzoru 2021-12-08 Brak danych

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
BARTOSZ KORCZAK Beneficjent CZŁONEK ZARZADU - WICEPREZES
RAFAŁ ROSOŁOWSKI Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU - PREZES

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD FUNDACJI

Sposób reprezentacji§ 13 PUNKT 6. STATUTU OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU ZARZĄDU FUNDACJI SKŁADAJĄ PREZES ZARZĄDU LUB JEDEN Z CZŁONKÓW DZIAŁAJĄCYCH SAMODZIELNIE.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
IRENEUSZ KWIATEK PREZES 2009-04-30 2011-10-10
IRENEUSZ KWIATEK CZŁONEK ZARZĄDU 2011-10-10 2012-09-17
RAFAŁ PIOTR ROSOŁOWSKI ZASTĘPCA PREZESA 2009-04-30 2011-10-10
RAFAŁ PIOTR ROSOŁOWSKI PREZES ZARZĄDU 2011-10-10 2015-01-12
RAFAŁ PIOTR ROSOŁOWSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2015-01-12 2017-11-24
RAFAŁ PIOTR ROSOŁOWSKI PREZES ZARZĄDU 2017-11-24 Brak danych
ARKADIUSZ DYBEL SEKRETARZ 2009-04-30 2011-10-10
MATEUSZ ŚCIECHOWSKI SKARBNIK 2009-04-30 2012-02-14
JAKUB MARCIN ANDRYCHOWICZ CZŁONEK ZARZĄDU 2009-04-30 2011-10-10
JUSTYNA GÓRSKA SKARBNIK 2020-11-24 Brak danych

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-31 SprFinOp

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 101708.26
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 11574.9
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 90133.36
B. Koszty działalności operacyjnej 122441.11
        I. Amortyzacja 32307.75
        II. Zużycie materiałów i energii 90133.36
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -20732.85
D. Pozostałe przychody operacyjne 50270
E. Pozostałe koszty operacyjne 5435.8
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 44834.2
G. Przychody finansowe 10725.44
H. Koszty finansowe 13375.91
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 23
J. Podatek dochodowy 26.99
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) 0

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 264238.96
        A. Kapitał (fundusz) własny 263729.04
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 1500
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 248857.12
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 13371.92
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 509.92
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 509.92
Aktywa razem 264238.96
        A. Aktywa trwałe 148366.51
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 148366.51
        B. Aktywa obrotowe 115872.45
                II. Należności krótkoterminowe 3171.23
                III. Inwestycje krótkoterminowe 112701.22

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2009-04-30 2011-10-10 11 LISTOPADA, 22, WARSZAWA, 03-436, WARSZAWA, POLSKA
2011-10-10 2017-11-24 HOŻA, 9, WARSZAWA, 00-528, WARSZAWA, POLSKA
2017-11-24 2022-09-30 UL. SYNÓW PUŁKU, 10, WARSZAWA, 01-354, WARSZAWA, POLSKA

Data ostatniej aktualizacji: 23 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc