Search icon

MIESZKANIOWA "OZDOBA"

Dane

Nazwa: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "OZDOBA"
Krótka nazwa: MIESZKANIOWA "OZDOBA"
Data rejestracji: 15 maj 2003 (22 lata temu)
Forma prawna: SPÓŁDZIELNIA
Status: CZYNNY
KRS: 0000161517
NIP: 7390003055
REGON: 00048763400000
Kod pocztowy: 11-300
Województwo: Warmian-Masurian
Adres: SZPITALNA, 16A, BISKUPIEC, 11-300, BISKUPIEC, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 7390003055
Data rejestracji: 22 lip 1993
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
37203000451110000003771090 BNP Departament Operacji Płatniczych ul. Armii Krajowej 28 30-150 Kraków POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (4)

#4110Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
#6810Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE

Beneficjenci

Imię Funkcja
ANNA SZAL Beneficjent
RYSZARD ZIELIŃSKI Beneficjent
MAREK STANISŁAW GRADZIŃSKI Beneficjent
ANNA SZAL ZGŁASZAJĄCY - CZŁONEK ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
DANUTA ZOFIA TERLIKOWSKA Członek Organu Nadzoru 2017-11-13 2023-02-24
FELIKS BOJAROWICZ Członek Organu Nadzoru 2014-09-05 2017-11-13
LESZEK KAROL SMOLIS Członek Organu Nadzoru 2014-09-05 2023-02-24
ROMAN WOJCIECH ROGOZIŃSKI Członek Organu Nadzoru 2014-09-05 2019-01-25
ŁUCJA APOLONIA RZEZAK Członek Organu Nadzoru 2014-09-05 2017-11-13
MARIA JADWIGA KUDAN Członek Organu Nadzoru 2014-09-05 2017-11-13
HALINA JANICKA Członek Organu Nadzoru 2017-11-13 Brak danych
ROMAN BOGDAN BARTYCHA Członek Organu Nadzoru 2017-11-13 2023-02-24
ANDRZEJ WOJCIECH PRZERADZKI Członek Organu Nadzoru 2017-11-13 2019-11-07
MIECZYSŁAW RYSZARD NOWAKOWSKI Członek Organu Nadzoru 2017-11-13 2023-02-24

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
ANNA SZAL Beneficjent PREZES ZARZĄDU
RYSZARD ZIELIŃSKI Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
MAREK STANISŁAW GRADZIŃSKI Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiDWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I OSOBA PRZEZ ZARZĄD DO TEGO UPOWAŻNIONA (PEŁNOMOCNIK)

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
ANNA SZAL PREZES ZARZĄDU 2022-04-21 Brak danych
MIRON TROCHIMCZYK PREZES ZARZĄDU 2003-05-15 2022-04-21
ANTONI ZYGMUNT KRAKOWIAK CZŁONEK ZARZĄDU 2003-05-15 2003-11-04
JÓZEF MILEWSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2003-05-15 2005-08-29
STANISŁAW ŁUKASZ SZAREK CZŁONEK ZARZĄDU 2003-11-04 2012-08-17
DANUTA ZOFIA TERLIKOWSKA CZŁONEK ZARZĄDU 2005-08-29 2014-07-01
RYSZARD ZIELIŃSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2013-01-15 Brak danych
HALINA LEMAŃSKA CZŁONEK ZARZĄDU 2014-07-01 2022-08-29
MAREK STANISŁAW GRADZIŃSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2022-10-19 Brak danych

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-05-11 SprFinJednostkaInna

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 4673912.18
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 4560668.43
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 66857.77
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 46385.98
B. Koszty działalności operacyjnej 4545074.75
        I. Amortyzacja 34896.39
        II. Zużycie materiałów i energii 2199381.51
        III. Usługi obce 202393.09
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 366109.72
        V. Wynagrodzenia 838568.67
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 201509.03
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe 702216.34
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 128837.43
D. Pozostałe przychody operacyjne 5428.88
        IV. Inne przychody operacyjne 5428.88
E. Pozostałe koszty operacyjne 3453.11
        III. Inne koszty operacyjne 3453.11
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 125900.56
G. Przychody finansowe 9130.98
        II. Odsetki, w tym: 9130.98
H. Koszty finansowe 3241.78
        I. Odsetki, w tym: 3241.78
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 64931.99
J. Podatek dochodowy 7108
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 57823.99

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 11786819.18
        A. Kapitał (fundusz) własny 9404725.53
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 4238532.97
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 4880383.52
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 8949.35
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 219035.7
                VI. Zysk (strata) netto 57823.99
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 2382093.65
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 2066011.34
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 1143384.14
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 307437.35
                                        – do 12 miesięcy 307437.35
                                E. zaliczki otrzymane na dostawy i usługi 778454.95
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 40523.4
                                I. inne 16968.44
                        4. Fundusze specjalne 922627.2
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 316082.31
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 316082.31
Aktywa razem 11786819.18
        A. Aktywa trwałe 8990486.5
                I. Wartości niematerialne i prawne 4874
                        3. Inne wartości niematerialne i prawne 4874
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 8915958.03
                        1. Środki trwałe 8915958.03
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) 120704.93
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 8764517.42
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 147.42
                                D. środki transportu 24502.04
                                E. inne środki trwałe 6086.22
                III. Należności długoterminowe 69654.47
                        3. Od pozostałych jednostek 69654.47
        B. Aktywa obrotowe 2796332.68
                I. Zapasy 64778.71
                        1. Materiały 64778.71
                II. Należności krótkoterminowe 305217.33
                        3. Należności od pozostałych jednostek 305217.33
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 305217.33
                                        – do 12 miesięcy 189487.04
                                        – powyżej 12 miesięcy 115730.29
                III. Inwestycje krótkoterminowe 1354169.23
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 1354169.23
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 1354169.23
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 1354169.23
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 1072167.41

Dane historyczne

Działalność historyczna

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2016-06-07 2023-08-08 4110Z - BUDOWNICTWO

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
Modernizacja ogrzewania budynków wielorodzinnych z zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej OZDOBA zlokalizowanych w Biskupcu, polegająca na instalacji niekonwencjonalnych źródeł ciepła: pomp ciepła powietrze-woda oraz systemu fotowoltaicznego DC 4 292 241,21 zł 3 466 350,11 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 4.1. Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/777415/
INFORMATYZACJA SYSTEMU ODCZYTU I MONITORINGU POBORU WODY WRAZ Z UNOWOCZESNIENIEM SIECI KOMPUTEROWEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ "OZDOBA" W BISKUPCU 356 894,71 zł 89 768,81 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego 7.2. Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/705551/
Humanizacja blokowiska w ramach zdegradowanej substancji miasta poprzez poprawę warunków technicznych obiektów Spółdzielni Mieszkaniowej Ozdoba w Biskupcu 3 754 267,98 zł 1 528 012,30 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego 4.1. Humanizacja blokowisk Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2007 - 2013 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/700051/
Modernizacja ogrzewania budynków wielorodzinnych z zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej OZDOBA zlokalizowanych w Biskupcu przy ul. Ludowej 48 oraz Żeromskiego 14, polegająca na instalacji niekonwencjonalnych źródeł ciepła. 474 602,88 zł 391 267,77 zł Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 4.1. Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/777420/

Data ostatniej aktualizacji: 12 mar 2025

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc