Search icon

KATOLICKA AGENCJA INFORMACYJNA

Dane

Nazwa: "KATOLICKA AGENCJA INFORMACYJNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótka nazwa: KATOLICKA AGENCJA INFORMACYJNA
Data rejestracji: 18 sty 2002 (23 lata temu)
Forma prawna: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status: CZYNNY
KRS: 0000082398
NIP: 5270025739
REGON: 01041130400000
Kod pocztowy: 01-015
Miasto: Warsaw
Województwo: Masovian
Adres: SKWER KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO, 6, WARSZAWA, 01-015, WARSZAWA, POLSKA
Wysokość kapitału zakładowego: 500000,00 PLN

Dane podatkowe

NIP: 5270025739
Data rejestracji: 30 maj 1994
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
83124020341111001000548635 PEKAO XIII Oddział w Warszawie ul. Górczewska 137 01-459 Warszawa POLSKA
73124062921111001092649092 PEKAO Oddział w Warszawie ul.Towarowa 25 ul. Towarowa 25 00-958 Warszawa POLSKA
74124020341111001071947975 PEKAO XIII Oddział w Warszawie ul. Górczewska 137 01-459 Warszawa POLSKA
44124020341978001003569053 PEKAO XIII Oddział w Warszawie ul. Górczewska 137 01-459 Warszawa POLSKA
60124020341978001071948624 PEKAO XIII Oddział w Warszawie ul. Górczewska 137 01-459 Warszawa POLSKA
30124020341978001067195388 PEKAO XIII Oddział w Warszawie ul. Górczewska 137 01-459 Warszawa POLSKA
28124020341111001067481856 PEKAO XIII Oddział w Warszawie ul. Górczewska 137 01-459 Warszawa POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#6391Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#58 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE WYDAWNICTW
#59 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
#60 TRANSPORT LĄDOWY; TRANSPORT RUROCIĄGOWY
#47 PROWADZENIE DZIAŁALNOSCI HANDLOWEJ, W TYM SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW OBJĘTYCH KONCESJAMI, PO UPRZEDNIM ICH UZYSKANIU
#85 PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ W ZAKRESIE PROWADZENIA, ORGANIZOWANIA SZKOLEŃ
#82 DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
#73 REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
#74 POZOSTAŁE USŁUGI ZWIĄZANE Z PROWADZENIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
#63 DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT; DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TURYSTYKĄ

Beneficjenci

Imię Funkcja
MARCIN PRZECISZEWSKI Beneficjent
TOMASZ KRÓLAK Beneficjent
MARCIN PRZECISZEWSKI zgłaszający - członek zarządu
TOMASZ KRÓLAK zgłaszający - członek zarządu

Wspólnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Akcje REGON
"FUNDACJA NA RZECZ WYMIANY INFORMACJI KATOLICKIEJ" Wspólnik 2002-01-18 40 UDZIAŁÓW O ŁACZNEJ WYSOKOŚCI 500.000 ZŁ 010390312

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
MARCIN PRZECISZEWSKI Beneficjent PREZES ZARZĄDU
TOMASZ KRÓLAK Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacji-JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY-PREZES ZARZĄDU -JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY-PREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU, ALBO PEŁNOMOCNIK W GRANICACH UMOCOWANIA, ALBO PROKURENT SAMODZIELNIE.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
MARCIN MICHAŁ PRZECISZEWSKI PREZES ZARZĄDU 2002-01-18 Brak danych
TOMASZ ZBIGNIEW KRÓLAK CZŁONEK ZARZĄDU 2002-01-18 Brak danych
MIROSŁAW OSTROWSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2002-01-18 2004-03-12
MARCIN TOMASZ LISAK CZŁONEK ZARZĄDU 2004-03-12 2006-02-23
STANISŁAW TASIEMSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2008-12-30 2015-12-03
JACEK DANIEL SZYMCZAK CZŁONEK ZARZĄDU 2015-12-03 2017-03-23
STANISŁAW WIT TASIEMSKI CZŁONEK ZARZĄDU 2022-05-19 Brak danych

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-30 SprFinJednostkaInna

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 760989.66
        A. Kapitał (fundusz) własny 349806.85
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 500000
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 16168.01
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych -238195.91
                VI. Zysk (strata) netto 71834.75
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 411182.81
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 200830.33
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 200830.33
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 75545.58
                                        – do 12 miesięcy 75545.58
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 94169.35
                                H. z tytułu wynagrodzeń 4182.62
                                I. inne 26932.78
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 210352.48
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 210352.48
                                – krótkoterminowe 210352.48
Aktywa razem 760989.66
        A. Aktywa trwałe 53149.84
                I. Wartości niematerialne i prawne 35094.54
                        3. Inne wartości niematerialne i prawne 35094.54
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 18055.3
                        1. Środki trwałe 18055.3
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 17815.3
                                E. inne środki trwałe 240
        B. Aktywa obrotowe 707839.82
                I. Zapasy 2478.08
                        4. Towary 1665.07
                        5. Zaliczki na dostawy i usługi 813.01
                II. Należności krótkoterminowe 162358.27
                        3. Należności od pozostałych jednostek 162358.27
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 152497.11
                                        – do 12 miesięcy 152497.11
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 52.74
                                C. inne 9808.42
                III. Inwestycje krótkoterminowe 462308.53
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 462308.53
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 462308.53
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 462308.53
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 80694.94

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny)

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny) Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, w tym: 3717676.08
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 3717676.08
B. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów, w tym: 3105355.53
        I. Koszt wytworzenia sprzedanych produktów 3105355.53
C. Zysk (strata) brutto ze sprzedaży (A–B) 612320.55
D. Koszty sprzedaży 168466.34
E. Koszty ogólnego zarządu 901462.96
F. Zysk (strata) ze sprzedaży (C–D–E) -457608.75
G. Pozostałe przychody operacyjne 567354.33
        II. Dotacje 386733.17
        IV. Inne przychody operacyjne 180621.16
H. Pozostałe koszty operacyjne 21411.15
        III. Inne koszty operacyjne 21411.15
I. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (F+G–H) 88334.43
J. Przychody finansowe 12171.61
        II. Odsetki, w tym: 642.99
        V. Inne 11528.62
K. Koszty finansowe 28671.29
        I. Odsetki, w tym: 65.92
        IV. Inne 28605.37
L. Zysk (strata) brutto (I+J–K) 71834.75
O. Zysk (strata) netto (L–M–N) 71834.75

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2002-01-18 2022-05-19 SKWER KS. KARD. S. WYSZYŃSKIEGO, 9, WARSZAWA, 01-015, WARSZAWA, POLSKA

Data ostatniej aktualizacji: 15 lut 2025

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc