Search icon

INWALIDÓW "ZJEDNOCZENIE"

Dane

Nazwa: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "ZJEDNOCZENIE"
Krótka nazwa: INWALIDÓW "ZJEDNOCZENIE"
Data rejestracji: 24 wrz 2001 (23 lata temu)
Forma prawna: SPÓŁDZIELNIA
Status: CZYNNY
KRS: 0000047094
NIP: 8670003192
REGON: 00045533800000
Kod pocztowy: 39-460
Miasto: Tarnowska Wola, Podkarpackie Voivodeship
Województwo: Podkarpackie
Adres: SŁOWACKIEGO, 1A, NOWA DĘBA, 39-460, NOWA DĘBA, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 8670003192
Data rejestracji: 05 lip 1993
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
39124027991978001107940855 PEKAO I Oddział w Stalowej Woli ul. Wolności 17 37-450 stalowowolski POLSKA
54124027991111001105461547 PEKAO I Oddział w Stalowej Woli ul. Wolności 17 37-450 stalowowolski POLSKA
55124027991111001107835119 PEKAO I Oddział w Stalowej Woli ul. Wolności 17 37-450 stalowowolski POLSKA
64124027991111001107834763 PEKAO I Oddział w Stalowej Woli ul. Wolności 17 37-450 stalowowolski POLSKA
68249000050000452012257946 ALIOR Centrala ul. Łopuszańska 38D 02-232 Warszawa POLSKA
79124027991111001107834978 PEKAO I Oddział w Stalowej Woli ul. Wolności 17 37-450 stalowowolski POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#2932Z PRODUKCJA POZOSTAŁYCH CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SILNIKOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#2561Z OBRÓBKA METALI I NAKŁADANIE POWŁOK NA METALE
#2562Z OBRÓBKA MECHANICZNA ELEMENTÓW METALOWYCH
#4520Z DIAGNOSTYKA I NAPRAWA POJAZDÓW
#7120B POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#8622Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA
#8690A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA
#8690C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
#9602Z FRYZJERSTWO I POZOSTAŁE ZABIEGI KOSMETYCZNE

Beneficjenci

Imię Funkcja
DOMINIK WILK Beneficjent
MARCIN BŁASIAK Beneficjent
DOMINIK WILK ZGŁASZAJĄCY - CZŁONEK ZARZĄDU
MARCIN BŁASIAK ZGŁASZAJĄCY - CZŁONEK ZARZĄDU

Pełnomocnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki
MIROSŁAW STANISŁAW KIELER Pełnomocnik 2010-12-14 2016-12-21 KIERUJE DOKUMENTOWANIEM, WDROŻENIM I UTRZYMANIEM ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ, ZAPEWNIENIEM CIĄGŁEGO DOSKONALENIA I JEGO SKUTECZNOŚCI ORAZ SKŁADA ZGODNIE ZE STATUTUEM SPÓŁDZIELNI OŚWIADCZENIA WOLI W TYCH SPRAWACH WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU. KIERUJE DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ OBJĘTĄ ZAKRESEM KONCESJI NA PRODUKCJĘ I OBRÓT MATERIAŁAMI WYBUCHOWYMI, BRONIĄ, AMUNICJĄ ORAZ WYROBAMI O PRZEZNACZENIU WOJSKOWYM LUB POLICYJNYM (DZ.U. Z 2011R. NR 67, POZ. 679 Z PÓŹN.ZMIANAMI). PEŁNOMOCNIK KIERUJE DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ OBJĘTĄ ZAKRESEM KONCESJI ORAZ SKŁADA ZGODNIE ZE STATUTEM SPÓŁDZIELNI OŚWIADCZENIE WOLI W TYCH SPRAWACH WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU.
IZABELA ZIOBROWSKA Pełnomocnik 2020-12-23 Brak danych PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DO SPRAW ISO.
BOŻENA STĘPIEŃ Pełnomocnik 2021-02-04 Brak danych PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU
DOROTA EWA RODZEŃ Pełnomocnik 2021-02-04 Brak danych PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DS. OBROTU I SPRZEDAŻY WYROBÓW WOJSKOWYCH
JAN STROJEK Pełnomocnik 2007-10-29 2011-08-25 KIEROWANIE DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ SPÓŁDZIELNI W ZAKRESIE WYTWARZANIA I OBROTU WYROBAMI O PRZEZNACZENIU WOJSKOWYM LUB POLICYJNYM. PEŁNOMOCNIK SKŁADA OŚWIADCZENIE WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU, W ZAKRESIE SPRAW OBJĘTYCH PEŁNOMOCNICTWEM.
BARBARA GURDAK Pełnomocnik 2016-12-21 2019-02-11 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH KIERUJE SPRAWAMI FINANSOWYMI I KSIĘGOWYMI SPÓŁDZIELNI ORAZ SKŁADA ZGODNIE ZE STATUTEM SPÓŁDZIELNI OŚWIADCZENIA WOLI W TYCH SPRAWACH WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU.
ANNA WNUK WOŁEK Pełnomocnik 2016-12-21 2019-04-01 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DS. ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA (PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DS. ISO) KIERUJE DOKUMENTOWANIEM, WDROŻENIEM I UTRZYMYWANIEM ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA, ZAPEWNIENIEM CIĄGŁEGO DOSKONALENIA JEGO SKUTECZNOŚCI ORAZ SKŁADA ZGODNIE ZE STATUTEM SPÓŁDZIELNI OŚWIADCZENIA WOLI W TYCH SPRAWACH WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU.
EDWARD GURDAK Pełnomocnik 2016-12-21 2018-09-07 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DS. KONTROLI OBROTU (WSK) ZAPEWNIA, ŻE WSZYSTKIE TRANSAKCJE Z PODMIOTAMI ZAGRANICZNYMI SĄ SPRAWDZONE ZGODNIE Z PROCEDURAMI OKREŚLONYMI PRZEZ WSK; ANALIZUJE WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA, ZAPYTANIA I INNE TRANSAKCJE ORAZ PORÓWNUJE JE Z AKTUALNĄ LISTĄ ODMÓW; OKREŚLA KIEDY TRANSAKCJA JEST NIEDOZWOLONA I JAKI RODZAJ ZEZWOLENIA NA OBRÓT JEST WYMAGANY W DANYM PRZYPADKU; ARCHIWIZUJE DANE ZGODNIE Z WYMAGANIAMI OKREŚLONYMI W SZJ; NADZORUJE BIEŻĄCE DZIAŁANIA WSK PRZY ANALIZIE ZAMÓWIEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I ZAPEWNIA, ŻE WSZYSTKIE FUNKCJE SYSTEMU DZIAŁAJĄ SPRAWNIE I SĄ NA BIEŻĄCO UAKTUALNIANE; PRZESTRZEGA OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH OBROTU WYROBAMI STRATEGICZNYMI; UTRZYMUJE ŁĄCZNOŚĆ Z ODPOWIEDNIMI INSTYTUCJAMI RZĄDOWYMI; KLASYFIKUJE TOWARY I ZATWIERDZA TRANSAKCJE; ZARZĄDZA KONTROLĄ EKSPORTU I KOMUNIKACJĄ.
MARZENA PANEK Pełnomocnik 2019-02-11 2019-07-04 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DS. FINANSOWO KSIĘGOWYCH KIERUJE SPRAWAMI FINANSOWYMI I KSIĘGOWYMI SPÓŁDZIELNI ORAZ SKŁADA ZGODNIE ZE STATUTEM SPÓŁDZIELNI OŚWIADCZENIA WOLI W TYCH SPRAWACH WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU.
WERONIKA TRZEŚNIEWSKA Pełnomocnik 2019-04-01 2019-11-05 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DO SPRAW ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA (PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU DS. ISO), KIERUJE DOKUMENTOWANIEM, WDROŻENIEM I UTRZYMANIEM ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA, ZAPEWNIENIEM CIĄGŁEGO DOSKONALENIA JEGO SKUTECZNOŚCI ORAZ SKŁADA ZGODNIE ZE STATUTEM SPÓŁDZIELNI OŚWIADCZENIA WOLI W TYCH SPRAWACH WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU.

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
MIECZYSŁAW TRAWIŃSKI Członek Organu Nadzoru 2016-09-28 2018-10-09
STANISŁAW WOŹNIAK Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11
RYSZARD JÓZEF KLICH Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11
JAN STROJEK Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11
RENATA SIMKO Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11
STANISŁAW KONEFAŁ Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11
JAN KAZIMIERZ NOWAK Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11
KAZIMIERZ STANISŁAW SĘK Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11
JERZY WIĄCEK Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11
ANNA EWA MASNY Członek Organu Nadzoru 2001-09-24 2002-09-11

Prokurenci

Imię Funkcja Mianowany w dniu Notatki
HALINA ZDZISŁAWA WILK Prokurent 2023-08-22 SAMOISTNA

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
DOMINIK WILK Beneficjent PREZES ZARZĄDU
MARCIN BŁASIAK Beneficjent WICEPREZES ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacji1. Z ZASTRZEŻENIEM POSTANOWIEŃ PAR.67 UST.3 OŚWIADCZENIA WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK. 2. OŚWIADCZENIA O KTÓRYCH MOWA W PAR.1 SKŁADA SIĘ W TEN SPOSÓB, ŻE POD NAZWĄ SPÓŁDZIELNI OSOBY UPOWAŻNIONE DO ICH SKŁADANIA ZAMIESZCZAJĄ SWOJE PODPISY. 3. ZARZĄD SPÓŁDZIELNI ZA ZGODĄ RADY MOŻE UDZIELIĆ JEDNEMU ZE SWYCH CZŁONKÓW LUB INNEJ OSOBIE PEŁNOMOCNICTWA DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W ZAKRESIE KIEROWANIA BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ SPÓŁDZIELNI LUB WYODRĘBNIONĄ ORGANIZACYJNIE I GOSPODARCZO JEDNOSTKĄ SPÓŁDZIELNI. PEŁNOMOCNIK SKŁADA OŚWIADCZENIE WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ W TEN SPOSÓB, ŻE POD NAZWĄ SPÓŁDZIELNI SKŁADA SWÓJ PODPIS WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI W ZAKRESIE SPRAW OBJĘTYCH PEŁNOMOCNICTWEM.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
KAZIMIERZ PIŁAT PREZES ZARZĄDU - KIEROWNIK SPÓŁDZIELNI 2001-09-24 2004-01-15
TADEUSZ ŚLĘZAK ZASTĘPCA PREZESA D/S TECHNIKI I PRODUKCJI 2001-09-24 2002-09-11
RYSZARD PARA ZASTĘPCA PREZESA D/S HANDLU I MARKETINGU 2001-09-24 2002-09-11
WIESŁAW MAREK NOWAK ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS.PRODUKCJI, HANDLU I MARKETINGU 2002-09-11 2004-01-15
WIESŁAW MAREK NOWAK PREZES ZARZĄDU 2004-01-15 2010-02-19
JAN KAZIMIERZ NOWAK CZŁONEK ZARZĄDU 2002-09-11 2004-01-15
JAN KAZIMIERZ NOWAK ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. TECHNIKI I PRODUKCJI 2004-01-15 2008-07-14
BARBARA GURDAK CZŁONEK ZARZADU 2004-01-15 2009-11-10
JAN STROJEK ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. HANDLU I MARKETINGU 2008-07-14 2011-08-25
ADAM KIELER ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. TECHNICZNO-PRODUKCYJNYCH 2009-11-10 2010-03-04

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-31 SprFinJednostkaMala

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 21716092.31
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 21716092.31
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 0
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 0
B. Koszty działalności operacyjnej 21135930.93
        I. Amortyzacja 256561.74
        II. Zużycie materiałów i energii 12559033.78
        III. Usługi obce 2705206.33
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 4340864.38
        V. Wynagrodzenia 816772.66
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 457492.04
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 580161.38
D. Pozostałe przychody operacyjne 750143.5
E. Pozostałe koszty operacyjne 304509.66
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 186492.22
G. Przychody finansowe 279649.61
H. Koszty finansowe 932637.83
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 16428
J. Podatek dochodowy 916209.83

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 10903687.5
        A. Kapitał (fundusz) własny 3074147.87
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 305992
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 967994.43
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 883951.61
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 0
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 0
                VI. Zysk (strata) netto 916209.83
                VII. Odpisy z zysku netto w ciągu roku obrotowego (wielkość ujemna) 0
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 7829539.63
                I. Rezerwy na zobowiązania 0
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 7336036.47
                        A. z tytułu kredytów i pożyczek 4136145.08
                        B. z tytułu dostaw i usług, w tym: 2517727.01
                                – Do 12 miesięcy 2517727.01
                        C. fundusze specjalne 90059.01
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 493503.16
Aktywa razem 10903687.5
        A. Aktywa trwałe 3233854.18
                I. Wartości niematerialne i prawne 99306.52
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 3134547.66
                        1. Środki trwałe 3134547.66
                        2. Środki trwałe w budowie 0
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 0
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 7669833.32
                I. Zapasy 4048153.54
                II. Należności krótkoterminowe 3257654.64
                        A. z tytułu dostaw i usług, w tym: 3253333.63
                                – do 12 miesięcy 3253333.63
                III. Inwestycje krótkoterminowe 364025.14
                        A. krótkoterminowe aktywa finansowe, w tym: 364025.14
                                – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 364025.14
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0
        D. Udziały (akcje) własne 0

Dane historyczne

Działalność historyczna

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2015-08-06 2023-10-26 8690D - DZIAŁALNOŚĆ PARAMEDYCZNA

Data ostatniej aktualizacji: 15 lut 2025

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc