Search icon

USŁUGOWA "ODRA"

Dane

Nazwa: SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWA "ODRA"
Krótka nazwa: USŁUGOWA "ODRA"
Data rejestracji: 03 paź 2001 (23 lata temu) (Firmy założone w październik 2001)
Forma prawna: SPÓŁDZIELNIA
Status: CZYNNY
KRS: 0000041045
NIP: 8960003214
REGON: 00045688100000
Kod pocztowy: 50-008 (Firmy w Lower Silesian, Wrocław, 50-008)
Miasto: Wrocław
Voivodeship: Lower Silesian
Adres: KOŚCIUSZKI, 67, WROCŁAW, 50-008, WROCŁAW, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 8960003214
Data rejestracji: 01 sty 1997
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
94103012890000000007334000 BH Oddział we Wrocławiu ul. Senatorska 16 00-923 Warszawa POLSKA
08113010330018798739200003 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Dolnośląski ul. gen. Romualda Traugutta 45 54-416 Wrocław POLSKA
78113010330018798739200004 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Dolnośląski ul. gen. Romualda Traugutta 45 54-416 Wrocław POLSKA
62113010330018798739200001 BGK Bank Gospodarstwa Krajowego Region Dolnośląski ul. gen. Romualda Traugutta 45 54-416 Wrocław POLSKA
70109022710000000123279034 SANPL 1 Oddział w Wałbrzychu ul. Chrobrego 7 58-300 Wałbrzych POLSKA

Działania

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (43)

#8010Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
#8020Z DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA W ZAKRESIE OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
#8110Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
#8121Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
#8122Z SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
#8129Z POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
#5221Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
#6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
#4110Z REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
#6810Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
#7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
#8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
#7430Z BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
#8292Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM
#8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
#8560Z KREOWANIE I WSPIERANIE PROGRAMÓW INFORMACYJNYCH I EDUKACYJNYCH, PROPAGUJĄCYCH W RÓŻNYCH KRĘGACH SPOŁECZNYCH IDEĘ WSPARCIA RODZIN, KTÓRYCH CZŁONKOWIE WYKAZUJĄ ZABURZENIA PSYCHICZNE, PSYCHOLOGICZNE I NEUROLOGICZNE O RÓŻNYM PODŁOŻU, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MIESZKAŃCÓW OŚRODKÓW WIEJSKICH.
#3811Z ZBIERANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE
#9601Z PRANIE I CZYSZCZENIE WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH I FUTRZARSKICH
#9603Z POGRZEBY I DZIAŁALNOŚĆ POKREWNA
#9604Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POPRAWĄ KONDYCJI FIZYCZNEJ
#6120Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ
#6190Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI
#9609Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
#7711Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
#4941Z TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
#5320Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ POCZTOWA I KURIERSKA
#8130Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
#7990A DZIAŁALNOŚĆ PILOTÓW WYCIECZEK I PRZEWODNIKÓW TURYSTYCZNYCH
#7990B DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INFORMACJI TURYSTYCZNEJ
#3900Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REKULTYWACJĄ I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z GOSPODARKĄ ODPADAMI
#4321Z WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
#4331Z TYNKOWANIE
#4332Z ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
#4333Z POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
#4334Z MALOWANIE I SZKLENIE
#4339Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
#8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
#8553Z POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI Z ZAKRESU NAUKI JAZDY I PILOTAŻU
#4399Z POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
#7721Z WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA SPRZĘTU REKREACYJNEGO I SPORTOWEGO
#4939Z POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANY

Beneficjenci

Imię Funkcja
EWA BEATA HEWKO Beneficjent
BOŻENA WIELKOPOLSKA Beneficjent
BOŻENA WIELKOPOLSKA zgłaszający - członek zarządu
JERZY TADEUSZ SAPIELAK Beneficjent

Pełnomocnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Notatki
JOLANTA MURMYŁO Pełnomocnik 2009-09-21 2012-09-18 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI D/S. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
BOŻENA WIELKOPOLSKA Pełnomocnik 2009-09-21 2021-02-23 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI D/S. OGÓLNYCH SPÓŁDZIELNI
JERZY SAPIELAK Pełnomocnik 2009-09-21 2012-09-18 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z KIEROWANIEM BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ REJONU OLEŚNICA
HENRYKA BANASZCZYK Pełnomocnik 2009-09-21 2012-09-18 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z KIEROWANIEM BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ SPÓŁDZIELNI W ZAKRESIE SPRAW DOTYCZĄCYCH USŁUG OCHRONY MIENIA
ADAM KOŻUCH Pełnomocnik 2009-09-21 2021-05-20 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z KIEROWANIEM BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ ODDZIAŁU VII W DZIERŻONIOWIE
JERZY ZAKRZEWSKI Pełnomocnik 2009-09-21 2014-11-25 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z KIEROWANIEM BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ ODDZIAŁU I WE WROCŁAWIU
LIDIA RACKA Pełnomocnik 2009-09-21 2013-03-13 PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI D/S. DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z KIEROWANIEM BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ ODDZIAŁU IX W BRZEGU DOLNYM.
STANISŁAW KUBIT Pełnomocnik 2009-09-21 Brak danych PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z KIEROWANIEM BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ REJONU STRZELIN
JERZY SAPIELAK Pełnomocnik 2013-03-13 Brak danych PEŁNOMOCNICTWO DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W ZAKRESIE KIEROWANIA BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ SPÓŁDZIELNI
ADAM JÓZEF MASZKOWSKI Pełnomocnik 2021-05-20 Brak danych PEŁNOMOCNICTWO DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z KIEROWANIEM BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ REJONU VII W DZIERŻONIOWIE

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
MARIAN WITOLD DĄBROWSKI Członek Organu Nadzoru 2001-10-03 2006-07-26
JERZY STANISŁAW ZAKRZEWSKI Członek Organu Nadzoru 2001-10-03 2003-06-10
HALINA REGINA ŻYŁA Członek Organu Nadzoru 2001-10-03 2003-06-10
EWA HEWKO Członek Organu Nadzoru 2006-07-26 2009-07-15
GRAŻYNA KURANT Członek Organu Nadzoru 2006-07-26 Brak danych
MAŁGORZATA POLAK Członek Organu Nadzoru 2006-07-26 2021-12-21
MAREK WOLNY Członek Organu Nadzoru 2006-07-26 2012-09-18
EWA HEWKO Członek Organu Nadzoru 2012-09-18 2016-03-24
ANNA ŁASTOWSKA Członek Organu Nadzoru 2012-09-18 Brak danych
SŁAWOMIR ŚWIGOST Członek Organu Nadzoru 2016-03-24 2018-06-21

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
EWA BEATA HEWKO Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU - PEŁNOMOCNICTWO DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W ZAKRESIE KIEROWANIA BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ SPÓŁDZIELNI
BOŻENA WIELKOPOLSKA Beneficjent PREZES ZARZĄDU
JERZY TADEUSZ SAPIELAK Beneficjent PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU - PEŁNOMOCNICTWO DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W ZAKRESIE KIEROWANIA BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ SPÓŁDZIELNI

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiOŚWIADCZENIA WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK. W PRZYPADKU FUNKCJONOWANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO USTANAWIA SIĘ WÓWCZAS DWÓCH PEŁNOMOCNIKÓW SPEŁNIAJĄCYCH KRYTERIA CZŁONKA ZARZĄDU. OŚWIADCZENIA WOLI W TAKIM PRZYPADKU SKŁADA: - PREZES I DWÓCH PEŁNOMOCNIKÓW LUB PREZES I JEDEN PEŁNOMOCNIK LUB DWÓCH PEŁNOMOCNIKÓW

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
EWA RUSZEL ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU 2009-09-21 2015-03-03
BOŻENA WIELKOPOLSKA ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI 2021-02-23 2021-05-20
BOŻENA WIELKOPOLSKA PREZES ZARZĄDU 2021-05-20 Brak danych
JAN DREWNIAK PREZES ZARZĄDU 2001-10-03 2009-07-15
HELENA GUZEWICZ ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU 2001-10-03 2002-04-11
ZBIGNIEW SZEREDA CZŁONEK ZARZĄDU 2001-10-03 2002-04-11
ZBIGNIEW SZEREDA ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI DS TECHNICZNYCH I USŁUG 2002-04-11 2009-09-21
ZBIGNIEW SZEREDA PREZES ZARZĄDU 2009-09-21 2021-05-20
EWA RUSZEL CZŁONEK ZARZĄDU 2002-04-11 2009-09-21

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-30 SprFinJednostkaInna

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 5166090.52
        A. Kapitał (fundusz) własny 3016018.17
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 443000
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 2700687.5
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 269278.8
                V. Zysk (strata) z lat ubiegłych 0
                VI. Zysk (strata) netto -396948.13
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 2150072.35
                I. Rezerwy na zobowiązania 0
                        2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne 0
                        3. Pozostałe rezerwy 0
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                        3. Wobec pozostałych jednostek 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 1683798.87
                        1. Zobowiązania wobec jednostek powiązanych 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 0
                        2. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 0
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 1485655.81
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 70736.48
                                        – do 12 miesięcy 70736.48
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 802448.1
                                H. z tytułu wynagrodzeń 577830.88
                                I. inne 34640.35
                        4. Fundusze specjalne 198143.06
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 466273.48
                        2. Inne rozliczenia międzyokresowe 466273.48
                                – długoterminowe 465043.75
                                – krótkoterminowe 1229.73
Aktywa razem 5166090.52
        A. Aktywa trwałe 1164574.83
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 1007463.17
                        1. Środki trwałe 1007463.17
                                A. grunty (w tym prawo użytkowania wieczystego gruntu) 9699.52
                                B. budynki, lokale, prawa do lokali i obiekty inżynierii lądowej i wodnej 836991.88
                                C. urządzenia techniczne i maszyny 24546.44
                                D. środki transportu 92866.14
                                E. inne środki trwałe 43359.19
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 157111.66
                        3. Długoterminowe aktywa finansowe 157111.66
                                A. w jednostkach powiązanych 0
                                B. w pozostałych jednostkach, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                                C. w pozostałych jednostkach 157111.66
                                        – udziały lub akcje 157111.66
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 4001515.69
                I. Zapasy 38352.2
                        1. Materiały 38352.2
                II. Należności krótkoterminowe 1186412.31
                        1. Należności od jednostek powiązanych 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 0
                        2. Należności od pozostałych jednostek, w których jednostka posiada zaangażowanie w kapitale 0
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 0
                        3. Należności od pozostałych jednostek 1186412.31
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 911675.15
                                        – do 12 miesięcy 911675.15
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 191236.78
                                C. inne 83315.88
                                D. dochodzone na drodze sądowej 184.5
                III. Inwestycje krótkoterminowe 2716763.75
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 2716763.75
                                A. w jednostkach powiązanych 0
                                B. w pozostałych jednostkach 0
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 2716763.75
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 916763.75
                                        – inne środki pieniężne 1800000
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 59987.43

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny)

Rachunek zysków i strat (wariant kalkulacyjny) Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, w tym: 10503944.91
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 10297004.13
        II. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 206940.78
B. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów, w tym: 12073792.47
        I. Koszt wytworzenia sprzedanych produktów 11875634.64
        II. Wartość sprzedanych towarów i materiałów 198157.83
C. Zysk (strata) brutto ze sprzedaży (A–B) -1569847.56
E. Koszty ogólnego zarządu 1206267.67
F. Zysk (strata) ze sprzedaży (C–D–E) -2776115.23
G. Pozostałe przychody operacyjne 2362321.81
        I. Zysk z tytułu rozchodu niefinansowych aktywów trwałych 6065.85
        II. Dotacje 2054076.19
        IV. Inne przychody operacyjne 302179.77
H. Pozostałe koszty operacyjne 133546.56
        III. Inne koszty operacyjne 133546.56
I. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (F+G–H) -547339.98
J. Przychody finansowe 150866.64
        I. Dywidendy i udziały w zyskach, w tym: 31515
                B. od jednostek pozostałych, w tym: 31515
        II. Odsetki, w tym: 119351.64
K. Koszty finansowe 474.79
        I. Odsetki, w tym: 474.79
        II. Strata z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym: 0
                – w jednostkach powiązanych 0
L. Zysk (strata) brutto (I+J–K) -396948.13
O. Zysk (strata) netto (L–M–N) -396948.13

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2001-10-03 2009-02-25 ROBOTNICZA, 11, WROCŁAW, 53-607, WROCŁAW, POLSKA

Data ostatniej aktualizacji: 20 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc