Search icon

WZAJEMNEJ POMOCY FLANDRIA

Dane

Nazwa: STOWARZYSZENIE WZAJEMNEJ POMOCY FLANDRIA
Krótka nazwa: WZAJEMNEJ POMOCY FLANDRIA
Data rejestracji: 28 sie 2001 (23 lata temu) (Firmy założone w sierpień 2001)
Forma prawna: STOWARZYSZENIE
Status: CZYNNY
KRS: 0000039402
NIP: 5561451116
REGON: 09137306100000
Kod pocztowy: 88-100 (Firmy w Kuyavian-Pomeranian, Inowrocław, 88-100)
Miasto: Inowrocław
Voivodeship: Kuyavian-Pomeranian
Adres: UL. ANDRZEJA, 15, INOWROCŁAW, 88-100, INOWROCŁAW, POLSKA

Dane podatkowe

NIP: 5561451116
Data rejestracji: 21 sie 1996
Status: Zwolniony

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
52102015050000010200692418 PKO Oddział 1 w Inowrocławiu ul. Królowej Jadwigi 39 88-100 inowrocławski POLSKA
75102015050000000200082214 PKO Oddział 1 w Inowrocławiu ul. Królowej Jadwigi 39 88-100 inowrocławski POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#8622Z PRAKTYKA LEKARSKA SPECJALISTYCZNA

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
#8690C PRAKTYKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
#4646Z SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I MEDYCZNYCH
#4773Z SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
#8621Z PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
#8690A DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA
#8690B DZIAŁALNOŚĆ POGOTOWIA RATUNKOWEGO
#8623Z PRAKTYKA LEKARSKA DENTYSTYCZNA
#8690E POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Osoby będące członkami organu nadzorczego

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
MARIA JOLANTA GUZA Członek Organu Nadzoru 2024-07-19 Brak danych
JADWIGA KAZIMIERA KURZYŃSKA Członek Organu Nadzoru 2024-07-19 Brak danych
KAZIMIERZ DĄBEK Członek Organu Nadzoru 2008-12-03 2016-10-17
ALDONA TERESA ORZECHOWSKA Członek Organu Nadzoru 2008-12-03 2012-09-18
BARBARA WANDA KUCIŃSKA Członek Organu Nadzoru 2008-12-03 2016-10-17
ZYGMUNT GÓRECKI Członek Organu Nadzoru 2012-09-18 2016-10-17
KRYSTYNA ZENONA GAŁGAŃSKA Członek Organu Nadzoru 2012-09-18 2016-10-17
TERESA LECH Członek Organu Nadzoru 2012-09-18 2016-10-17
MARIA BOGUSŁAWA WALKOWIAK Członek Organu Nadzoru 2016-10-17 2024-07-19
JADWIGA KAZIMIERA SOBOCIŃSKA Członek Organu Nadzoru 2016-10-17 2021-03-24

Beneficjenci

Imię Funkcja Data urodzenia
JEAN PIERRE DESCAN Beneficjent 1962-08-12
WIESŁAWA DUDEK Beneficjent Brak danych
ZYGMUNT GÓRECKI Beneficjent Brak danych
STANISŁAW GRABSKI zgłaszający - członek zarządu Brak danych
BOŻENA KAZIMIERA LOSIK Beneficjent Brak danych

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Inne uprawnienia
JEAN PIERRE DESCAN Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
WIESŁAWA DUDEK Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
ZYGMUNT GÓRECKI Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU
BOŻENA KAZIMIERA LOSIK Beneficjent CZŁONEK ZARZĄDU

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiDO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Data urodzenia
ELŻBIETA ZIĘTEK SKARBNIK 2024-07-19 Brak danych Brak danych
EWA HANNA CUDAK CZŁONEK 2024-07-19 Brak danych Brak danych
JEAN PIERRE DESCAN CZŁONEK 2001-08-28 Brak danych 1962-08-12
KAROLINA ANNA KOTLARZ CZŁONEK 2004-10-21 2008-12-03 Brak danych
WIESŁAW JÓZEF SZCZEPAŃSKI CZŁONEK 2004-10-21 2005-05-16 Brak danych
WIESŁAW JÓZEF SZCZEPAŃSKI SKARBNIK 2005-05-16 2012-09-18 Brak danych
ANNA IRENA PNIEWSKA SEKRETARZ 2008-12-03 2012-09-18 Brak danych
ANNA IRENA PNIEWSKA SKARBNIK 2012-09-18 2016-10-17 Brak danych
STANISŁAW GRABSKI CZŁONEK 2008-12-03 2012-09-18 Brak danych
STANISŁAW GRABSKI PREZES 2012-09-18 Brak danych Brak danych

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-06-10 SprFinJednostkaInna

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 505576.87
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 505576.87
B. Koszty działalności operacyjnej 2809783.7
        II. Zużycie materiałów i energii 30685.66
        III. Usługi obce 750753.94
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 2696.57
        V. Wynagrodzenia 1717528.52
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 268344.69
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe 39774.32
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -2304206.83
D. Pozostałe przychody operacyjne 3695926.01
        IV. Inne przychody operacyjne 3695926.01
E. Pozostałe koszty operacyjne 1959039.92
        III. Inne koszty operacyjne 1959039.92
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) -567320.74
G. Przychody finansowe 357082.83
        V. Inne 357082.83
H. Koszty finansowe 67958.93
        IV. Inne 67958.93
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) -278196.84
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) -278196.84

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 1262986.86
        A. Kapitał (fundusz) własny 1192295.8
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 1470492.64
                VI. Zysk (strata) netto -278196.84
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 70691.06
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 70691.06
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 70691.06
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 27146.48
                                        – do 12 miesięcy 27146.48
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 42424
                                I. inne 1120.58
Aktywa razem 1262986.86
        A. Aktywa trwałe 1106583.5
                IV. Inwestycje długoterminowe 1106583.5
                        3. Długoterminowe aktywa finansowe 1106583.5
                                C. w pozostałych jednostkach 1106583.5
                                        – inne długoterminowe aktywa finansowe 1106583.5
        B. Aktywa obrotowe 156403.36
                II. Należności krótkoterminowe 44112.47
                        3. Należności od pozostałych jednostek 44112.47
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 44112.47
                                        – do 12 miesięcy 44112.47
                III. Inwestycje krótkoterminowe 112290.89
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 112290.89
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 112290.89
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 112290.89
2023 2023-01-01 2023-12-31 2024-03-21 SprFinOp

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 5687495.47
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 0
        II. Zmiana stanu produktów (zwiększenie – wartość dodatnia, zmniejszenie – wartość ujemna) 0
        III. Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jednostki 5687495.47
B. Koszty działalności operacyjnej 5739356.13
        I. Amortyzacja 0
        II. Zużycie materiałów i energii 0
        III. Usługi obce 5739356.13
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) -51860.66
D. Pozostałe przychody operacyjne 0
E. Pozostałe koszty operacyjne 0
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 0
G. Przychody finansowe 0
H. Koszty finansowe -51860.66
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 11695.25
J. Podatek dochodowy 2738.01
K. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty) 0
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 600.3

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 1211102.93
        A. Kapitał (fundusz) własny 1148792.08
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 0
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 1192295.8
                III. Kapitał (fundusz) z aktualizacji wyceny, w tym: 0
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: -43503.72
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 62310.85
                I. Rezerwy na zobowiązania 0
                II. Zobowiązania długoterminowe 0
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 52814.94
                IV. Rozliczenia międzyokresowe 9495.91
Aktywa razem 1211102.93
        A. Aktywa trwałe 1106583.5
                I. Wartości niematerialne i prawne 0
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 0
                III. Należności długoterminowe 0
                IV. Inwestycje długoterminowe 1106583.5
                V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        B. Aktywa obrotowe 104519.43
                I. Zapasy 0
                II. Należności krótkoterminowe 80422.6
                III. Inwestycje krótkoterminowe 24096.83
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 0
        C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0

Dane historyczne

Nazwy historyczne

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2001-08-28 2012-09-18 STOWARZYSZENIE WZAJEMNEJ POMOCY "FLANDRIA" W INOWROCŁAWIU

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2001-08-28 2017-05-05 ANDRZEJA, 8, INOWROCŁAW, 88-100, INOWROCŁAW, POLSKA

Fundusze Europejskie

Tytuł projektu Wartość projektu Dofinansowanie z UE Program Działanie Fundusz perspektywa Link
USŁUGI SPOŁECZNE I OPIEKA MEDYCZNA DLA MIESZKAŃCÓW WIELKOPOLSKI 8 431 139,66 zł 7 166 468,71 zł Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne Europejski Fundusz Społeczny 2014 - 2020 https://mapadotacji.gov.pl/projekty/1188763/

Data ostatniej aktualizacji: 22 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc