Search icon

MADO

Dane

Nazwa: "MADO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótka nazwa: MADO
Data rejestracji: 18 maj 2001 (24 lata temu) (Firmy założone w maj 2001)
Forma prawna: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Status: CZYNNY
KRS: 0000008285
NIP: 7251098158
REGON: 47118403800000
Kod pocztowy: 90-562 (Firmy w Łódź, Łódź, 90-562)
Miasto: Łódź
Voivodeship: Łódź
Adres: ŁĄKOWA, 7 A, ŁÓDŹ, 90-562, ŁÓDŹ, POLSKA
Wysokość kapitału zakładowego: 276000,00 PLN

Dane podatkowe

NIP: 7251098158
Data rejestracji: 03 mar 2003
Status: Czynny

Konta bankowe

Numer konta Nazwa banku Adres banku
68124030731978001036850184 PEKAO XI Oddział w Łodzi ul. Sienkiewicza 85/87 90-057 Łódź POLSKA
06102010680000120203810900 PKO Oddział 6 w Warszawie ul. Puławska 15 02-515 Warszawa POLSKA
91124030311787001002460098 PEKAO VI Oddział w Łodzi ul. Sienkiewicza 85/87 90-057 Łódź POLSKA
77102033520000180202782498 PKO Oddział 1 w Łodzi ul. Piotrkowska 157A 90-440 Łódź POLSKA
92124030311111000034273151 PEKAO VI Oddział w Łodzi ul. Sienkiewicza 85/87 90-057 Łódź POLSKA
60124030311111001079763977 PEKAO VI Oddział w Łodzi ul. Sienkiewicza 85/87 90-057 Łódź POLSKA
48102010680000160203810918 PKO Oddział 6 w Warszawie ul. Puławska 15 02-515 Warszawa POLSKA
53102010680000140203810926 PKO Oddział 6 w Warszawie ul. Puławska 15 02-515 Warszawa POLSKA

Działania

Przedmiot Przewazajacej Dzialalnosci (1)

#4676Z SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH PÓŁPRODUKTÓW

Przedmiot Pozostalej Dzialalnosci (9)

#4641 SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW TEKSTYLNYCH
#4611 DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ PŁODÓW ROLNYCH, ŻYWYCH ZWIERZĄT, SUROWCÓW DLA PRZEMYSŁU TEKSTYLNEGO I PÓŁPRODUKTÓW
#4619 DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU
#4616 DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ WYROBÓW TEKSTYLNYCH, ODZIEŻY, WYROBÓW FUTRZARSKICH, OBUWIA I ARTYKUŁÓW SKÓRZANYCH
#4664 SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN DLA PRZEMYSŁU TEKSTYLNEGO ORAZ MASZYN DO SZYCIA I MASZYN DZIEWIARSKICH
#494 TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW ORAZ DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI
#5224C PRZEŁADUNEK TOWARÓW W POZOSTAŁYCH PUNKTACH PRZEŁADUNKOWYCH
#773 WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH
#5210B MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW

Beneficjenci

Imię Funkcja
DOROTA IZABELA REĆKO Beneficjent
MATEUSZ MAREK REĆKO Beneficjent
MATEUSZ MAREK REĆKO zgłaszający - członek zarządu

Wspólnicy

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu Akcje
MARIAN ELIGIUSZ NOWAK Wspólnik 2001-05-18 2014-10-27 30 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 138.000,00 ZŁ
DOROTA IZABELA REĆKO Wspólnik 2001-05-18 Brak danych 54 UDZIAŁY O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 248.400,00 ZŁOTYCH
JAKUB DOMINIK NOWAK Wspólnik 2014-10-27 2021-05-27 30 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI 138.000,00 ZŁ
MATEUSZ MAREK REĆKO Wspólnik 2021-05-27 Brak danych 6 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 27.600,00 ZŁOTYCH

Osoby z uprawnieniami

Imię Funkcja Bezpośrednie uprawnienia Rodzaj uprzywilejowania
DOROTA IZABELA REĆKO Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak
MATEUSZ MAREK REĆKO Beneficjent wspólnik spółki z o.o. brak

Osoby będące członkami organu uprawnionego do reprezentowania organizacji

ORGAN REPREZENTACJIZARZĄD

Sposób reprezentacjiDO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Imię Funkcja Mianowany w dniu Zrezygnował w dniu
MARIAN ELIGIUSZ NOWAK PREZES ZARZĄDU 2001-05-18 2015-05-14
DOROTA IZABELA REĆKO CZŁONEK ZARZĄDU 2001-05-18 2015-05-14
JAKUB DOMINIK NOWAK CZŁONEK ZARZĄDU 2015-05-14 2021-05-27
MATEUSZ MAREK REĆKO CZŁONEK ZARZĄDU 2021-05-27 Brak danych
DOROTA IZABELA REĆKO PREZES ZARZĄDU 2015-05-14 Brak danych

Raporty finansowe

Rok Data rozpoczęcia Data zakończenia Data złożenia Typ
2022 2022-01-01 2022-12-31 2023-03-30 SprFinJednostkaInna

Rachunek zysków i strat

Rachunek zysków i strat Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 22006863.63
        I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 1140
        IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 22005723.63
B. Koszty działalności operacyjnej 20862358.84
        I. Amortyzacja 13366.16
        II. Zużycie materiałów i energii 116895.86
        III. Usługi obce 3142389.49
        IV. Podatki i opłaty, w tym: 22027.44
        V. Wynagrodzenia 569169.6
        VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia, w tym: 108403.7
        VII. Pozostałe koszty rodzajowe 42055.79
        VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów 16848050.8
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A–B) 1144504.79
D. Pozostałe przychody operacyjne 2700.32
        IV. Inne przychody operacyjne 2700.32
E. Pozostałe koszty operacyjne 51065
        III. Inne koszty operacyjne 51065
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D–E) 1096140.11
G. Przychody finansowe 38341.7
        II. Odsetki, w tym: 0
        V. Inne 38341.7
H. Koszty finansowe 378980.24
        I. Odsetki, w tym: 378980.24
        IV. Inne 0
I. Zysk (strata) brutto (F+G–H) 755501.57
J. Podatek dochodowy 49891
L. Zysk (strata) netto (I–J–K) 705610.57

Bilans

Bilans Kwoty na koniec bieżącego roku podatkowego
Pasywa razem 12019538.07
        A. Kapitał (fundusz) własny 6064890.7
                I. Kapitał (fundusz) podstawowy 276000
                II. Kapitał (fundusz) zapasowy, w tym: 492120.69
                IV. Pozostałe kapitały (fundusze) rezerwowe, w tym: 4591159.44
                        – tworzone zgodnie z umową (statutem) spółki 4591159.44
                VI. Zysk (strata) netto 705610.57
        B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 5954647.37
                II. Zobowiązania długoterminowe 894176
                        1. Wobec jednostek powiązanych 828000
                        3. Wobec pozostałych jednostek 66176
                                E. inne 66176
                III. Zobowiązania krótkoterminowe 5060471.37
                        3. Zobowiązania wobec pozostałych jednostek 5060471.37
                                A. kredyty i pożyczki 2931031.01
                                D. z tytułu dostaw i usług, o okresie wymagalności: 1711271.45
                                        – do 12 miesięcy 1711271.45
                                G. z tytułu podatków, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 299948.33
                                I. inne 118220.58
Aktywa razem 12019538.07
        A. Aktywa trwałe 118651.49
                II. Rzeczowe aktywa trwałe 118651.49
                        1. Środki trwałe 118651.49
                                D. środki transportu 118651.49
        B. Aktywa obrotowe 11900886.58
                I. Zapasy 6024328.79
                        4. Towary 4991709.89
                        5. Zaliczki na dostawy i usługi 1032618.9
                II. Należności krótkoterminowe 5516505.1
                        3. Należności od pozostałych jednostek 5516505.1
                                A. z tytułu dostaw i usług, o okresie spłaty: 5502728.86
                                        – do 12 miesięcy 5502728.86
                                B. z tytułu podatków, dotacji, ceł, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz innych tytułów publicznoprawnych 0
                                C. inne 13776.24
                III. Inwestycje krótkoterminowe 349925
                        1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 349925
                                C. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 349925
                                        – środki pieniężne w kasie i na rachunkach 289925
                                        – inne aktywa pieniężne 60000
                IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 10127.69

Dane historyczne

Adres historyczny

Data rozpoczęcia Data końcowa Wartość
2001-05-18 2003-02-05 DOBRA, 4, ŁÓDŹ, 90- 030, ŁÓDŹ, POLSKA
2003-02-05 2007-10-31 ŁĄKOWA, 7/9, ŁÓDŹ, 90-562, ŁÓDŹ, POLSKA

Data ostatniej aktualizacji: 22 lis 2024

Źródła: Portal Rejestrów Sądowyc